Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 23:09   #61
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Jeg har "verdens beste pappa"(som jeg alltid kalte han som liten)
Han er der for meg (oss) 24/7, hjelper oss med hva som helst, kjører
meg(har ikke lappen) hvis mannen ikke kan....
Han er en generøs, utadvent og utrolig positiv innnstilt mannhan er veldig
intelligent og kan derfor svare på mye!(uten om data,...det er ikke hans sterkeste side)
Han er veldig flink med ungene, de elsker bestefar!

*får nesten tårer i øynene av mitt eget innlegg*

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 09:25   #62
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Jeg blir helt rørt av å lese om de snille pappaene. Jeg blir også veldig lei meg på egne vegne. I min verden har en pappa nesten aldri hatt noe verdi. Faren min var der aldri for meg. Han besøkte meg og jeg besøkte han, men det var veldig pliktpreget fra min side, for han har aldri klart å kommunisere med meg. Bare glimtvis har jeg sett den mannen han visstnok var før han ble psykisk syk for 40 år siden og pilletrillingen tok over.

Stefaren min har heller ikke gjort noe spesielt for meg. Han bare ønsket at jeg skulle være minst mulig til bry, at det ikke skulle brukes penger på meg, at jeg ikke skulle ha egne meninger osv. Nå har han blitt gammel og syk og har plutselig blitt veldig mild mot meg. Vil gjerne hjelpe til, men nå er han ikke i stand til det. Jeg sitter og vrir hjernen min for å finne ut hva han har hjulpet meg med, men det eneste jeg kan komme på er at han hjalp meg med å få min første sommerjobb.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 09:31   #63
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa låner meg høytrykkspyler, vedkløyver, motorsag og den slags.
Han rådgir meg også i hus-byggnings-tekniske anliggender.
Og han hjelper oss med å skifte vinduer, legge parkett osv.

Eller han gjør vel dette for min mann

Ellers så er han bare verdens beste pappa og bestefar.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-07, 20:18   #64
bitte lille my
Fullverdig medlem
 
bitte lille my sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 42
bitte lille my har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa er nok den jeg har fått mest hjelp av opp gjennom årene.
Han er som en poetet og kan brukes til alt.
Han bygde store deler av huset mitt, og er her stadig for å fikse på ting og tang. Mannen min har ti tommeltotter så det er ikke mye hjelp å få fra den kanten når det kommer til snekring o.l.

Har jeg bukser som skal legges opp, er det fort gjort å ta dem med til pappa
Det er vel også han av mine foreldre jeg har lettest å åpne meg for.
Det hender også her at han rensker fisken min, og jeg som er kokk og alt.

Er veldig glad i pappaen min, og han er en fantastisk bestefar.

__________________
Gutt født oktober 2006
bitte lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-07, 11:11   #65
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Jeg har verdens beste pappa. Han er snill, smart, klok, stødig, har alltid hatt tro på sine barn også når vi selv ikke hadde det, og er generelt et veldig fint menneske. Akkurat som hans far igjen var, som sønnen vår har fått navnet sitt fra. Jeg håper disse gode genene passeres videre.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:14   #66
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Selvangivelsen.

Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:22   #67
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg blir helt rørt av å lese om de snille pappaene. Jeg blir også veldig lei meg på egne vegne. I min verden har en pappa nesten aldri hatt noe verdi. Faren min var der aldri for meg.

Kjenner meg igjen.. Blir litt sår over å se andres fedre stille opp og være aktive fedre/bestefedre.

Men GLAD på deres vegne altså!

  Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 23:40   #68
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa smurte nistepakke til meg så lenge jeg bodde hjemme.. Altså fram til jeg var 18 år
Ellers så hjelper han til der han kan.
Kjører alle oss søskenene hjemme. I fjor malte han huset for meg, da jeg gikk gravid. Hjalp oss med å fliselegge på badet =) Søte snille pappaen min!!

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 10:39   #69
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa jobber fullt ennå og vel så det så han er en busy mann. Men sammen med mamma er de et flott team som stiller når vi ber, men de bor jo langt unna så det blir ikke SÅ ofte. Dog er vel mamma som er den praktiske sjefen i det teamet; han blir rimelig svett hvis han må passe jentene alene noen timer... Han er en typisk konservativ tradisjonell mann med tradisjonelle verdier og kjønnsroller, men var veldig opptatt av at jeg og min søster måtte ta en utdannelse og bli økonomisk uavhengige og bidro masse til dette.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 13:09   #70
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Han er flink til å underholde med konspirasjonsteoriene sine. Og så er han flink til å invitere barna til liggebesøk, slik at moren min kan passe på dem. Han kan hilse på dem de korte øyeblikkene han ikke ligger til sengs. Slik er det når man har gammel far.

På den snille siden, har han en voldsom tro på meg. Så det er nok noe jeg vil savne en dag.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:01   #71
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.965
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Opprinnelig lagt inn av Mammatuss, her.

Kjenner meg igjen.. Blir litt sår over å se andres fedre stille opp og være aktive fedre/bestefedre.

Men GLAD på deres vegne altså!

Og nettopp det at jeg ser at andre ikke har like hjelpsomme fedre gjør at jeg setter enda større pris på alt han gjør for oss. Takk!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no