Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 10:11   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Ettersom det var så mange mammaer som fikk heder og litt ære, så må jeg spørre om pappaene deres.

Min skreller fortsatt appelsiner for meg i ny og ne, vel og merke når jeg er på besøk. Det setter jeg pris på. Ellers er det i grunn fint lite ekstraservice.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:18   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Tidligere har faren min vært min rådgiver med alt som gjelder hage. Han har kommet med ved og elgkjøtt til oss, alle slags deilige grønnsaker, bær og poteter fra hagen, og han kan mye om sopp. Han har også hjulpet med bilreparasjoner, flytting og oppussing. Ungene kan ringe ham hvis de trenger hjelp med tyskleksen. Nå begynner han å bli gammel og er ikke i så bra form, så det er vel heller jeg som må hjelpe ham framover.


Sist redigert av Filifjonka : 29-08-07 kl 11:03.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:22   #3
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Synes både moren og faren min gjør mye for meg enda, jeg. Kan ikke komme på noe spesielt, men de er der på alle mulige måter.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:24   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Nei, han er død.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:25   #5
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Han fikser bilen vår om det trengs. Dett er dett.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:26   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Det gjør han, mer enn mamma faktisk, til tross for at han har vært død i seks år... Han hadde et unikt syn på livet, en slags fandenivoldsk innstilling og et uttrykt ønske om å nyte hvert sekund.
Jeg tenker stadig på dette og prøver å leve som han, han hadde et godt liv de 58 årene han fikk utdelt.
:stolt av pappa:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:27   #7
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Han hjelper oss med alt vi spør om .
Han er en utrolig god bestefar,som tar ungene med på masse forskjellig.
Så er han alltid der om det skulle være noe.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:34   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

I tenårene kalte vi pappa James (moronavn for tjener) siden han kjørte oss rundt overalt, trening, fester og diverse, mer enn andre foreldre. Dette gjør han gjerne ennå hvis vi trenger det, til flyplassen etc…
Han kommer med hagetips-og remedier, fikser ledninger, lamper etc siden han er elektroingeniør, hjelper til med oppussing. Ellers er han et lite vandrende almennleksikon, så jeg spør ofte om alt mulig.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:39   #9
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Nei, faren min er også død, men jeg er veldig flink til å ringe andre sine pappaer for råd, dersom det skulle være nødvendig. Moder'n er et unikum!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:40   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

I tenårene kalte vi pappa James (moronavn for tjener)

Det gjorde jeg også!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:40   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Ja. Pappa er gartneren min. Nå bår de 6 timer unna med bil da, men jan tar et skikkelig tak når han er her.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:53   #12
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa hjelper oss med det aller meste som har med bil å gjøre, samt håndtverkeroppgaver/-spørsmål. Sånt har vi ikke greie på sjøl.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 10:56   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa er død han også, men "fordelen" med å være attpåklatt er at storebror tar farsrollen med liv og lyst. - Han har lånt meg penger og biler og sånn mens jeg studerte - nå er han overflødig, for jeg har funnet meg så hendig en mann. (som gikk gjennom storebrors kvalitetskontroll)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 11:02   #14
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Min far er blitt veldig gammel, og sammen med min mor de to menneskene jeg setter aller høyest. Ved sin væremåte og sin oppdragelse er de med meg hver dag og gjør ting for meg i mitt sinn hver dag.
Praktisk sett tror jeg de kunne tatt ned stjernene for oss om det hadde vært mulig. I dag er de mer avhengig av hjelp av oss enn hva de kan gi tilbake, og det er noe jeg gjør med glede. Jeg er utrolig glad i dem.

Min far har reparert min bil, skiftet mine dekk, kjørt meg til trening og til dans, vært med å pusset opp huset jeg engang bodde i,passet mine barn, vært tilstede i mitt liv alltid. Jeg håper jeg en dag blir en like så god forelder som ham. Vi lærer alle på den veien vi går.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 11:14   #15
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Gir penger for å lette på skyldfølelsen for å aldri være der..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 11:27   #16
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa skreller potetene mine

Ellers, så er han den som er der, til å svare på spørsmål om ting og tang, spesielt matlaging da (Svenskekokken min).

Vi bor jo så langt unna, at det meste begrenser seg jo selv, uansett hehe.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 11:28   #17
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Han renset fisken min fram til jeg fikk barn selv.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 11:43   #18
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Har ikke kontakt med min far.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 11:50   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa er en veldig flink hobbysnekker, og hjelper gjerne til med alt som skal fikses eller bygges, men siden de bor 120 mil unna, er det jo ikke så ofte det er praktisk at han hjelper til. Han bistår med råd og tips på telefon, og så bygger (eller dreier) han fine ting til oss, på "bestilling", som han kan ta med eller sende i posten.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 11:59   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff - er det noe faren din gjør for deg (fremdeles)?

Pappa hjelper til, uoppfordret, selv om han har en jobb som tar mye mer tid enn våre. Han kjører unna søppel til kildesortering, rydder utenfor, klipper hekk og gjør masse småtteri. I tillegg er han veldig snill, og sier alltid ja til alle små og store oppgaver. F.eks tilbyr han seg fortsatt å hente sin datter (meg) på toget i sene nattetimer hvis han kan.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no