Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har kona di en sær hobby?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-07, 21:12   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kona di en sær hobby?

Det lurer jeg på i dag.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 21:55   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Nei, til å være såpass sær så har hun skuffende lite sære hobbyer. :gjemmeseg:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 21:59   #3
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Forventer du stor respons?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:00   #4
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

"Di", er det sånn fjortis greie? Eller er det noe jeg har gått glipp av her?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:03   #5
Manji
¿Qué?
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 26
Manji har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Hmja, hun er langt over gjennomsnittet interessert i bibelen - sånn til å være en hedensk anlagt jøde. Er World of Warcraft sært når man er kone? Eventuelt kombinasjonen?

Manji er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:04   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Forventer du stor respons?

Ikke veldig stor nei. Jeg synes imidlertid det er noe mannsdiskriminerende å kun ha en tråd hvor man lurer på hva mannlige partnere har av interesser. Vi er på Foreldreportalen nå. Ikke på mammaforum. Takk og lov.

Dessuten vil jeg gjerne høre om de sære interessene til Skilpadda, Hønni, alfaCharlie og Desembermamma.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008

Sist redigert av Irma : 05-09-07 kl 22:13.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:09   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ikke veldig stor nei. Jeg synes imidlertid det er noe mannsdiskriminerende å kun ha en tråd hvor man lurer på hva mannlige partnere har av interesser. Vi er på Foreldreportalen nå. Ikke på mammforum. Takk og lov.

Og jeg ble ihvertfall glad over at vi ikke ble glemt. "Vi er så få her i landet", osv

Også hadde det vært innmari enkelt å kalle den første tråden for "Har partneren din en sær hobby?" :snurtgubbe:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:12   #8
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

"Di", er det sånn fjortis greie? Eller er det noe jeg har gått glipp av her?

Kan man ikke si "kona di" mener du?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Også hadde det vært innmari enkelt å kalle den første tråden for "Har partneren din en sær hobby?" :snurtgubbe:

Akkurat hva jeg tenkte. (Selv om jeg ikke er gubbe.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:15   #9
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Jeg har lite juicy å bidra med, dessverre, dere får sende henne noen tips, hun trenger en sær hobby eller 10.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:17   #10
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Tenk nøye etter nå HP. Nøye.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 22:21   #11
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg har lite juicy å bidra med, dessverre, dere får sende henne noen tips, hun trenger en sær hobby eller 10.

Jeg tror muligens hun sitter i overkant mye på nett. Litt sært kanskje?

Kom med noe sladder nå da! Vet du har noe!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 08:36   #12
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kan man ikke si "kona di" mener du?

Jeg har aldri brukt det. Man kan det altså? Lærer stadig noe nytt her inne.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 09:39   #13
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Mannen din- barnet ditt- kona di. Hunkjønnsformen av determinativ (tidligere eiendomspronomen), og dessuten riktig form etter rettskrivingsreglene. Er du bergenser, Mamma Rosa?

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 09:50   #14
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Mannen din- barnet ditt- kona di. Hunkjønnsformen av determinativ (tidligere eiendomspronomen), og dessuten riktig form etter rettskrivingsreglene. Er du bergenser, Mamma Rosa?

Nei! Bare veldig lenge siden jeg gikk på skolen. :kremt:

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 09:54   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Jeg kan svare for min mann:

"Hun tilbringer fryktelig mye tid foran pc-en og det kan til tider være veldig irriterende da hun ikke er tilsnakkendes i det hele tatt. I tillegg har hun det med å begynne på 5 forskjellige strikketøy og prøver å sy både snøggelbøggler eller hva det heter og sånne derre meitaier, gjerne på kveldstid. Hun sitter med nesa i et eller annet hele tiden, og jeg er så lei! Ellers er hun jo litt av en flisespikker, og bruker gud vet hvor mye tid på den derre organisasjonen hun jobber i, men det går vel over."


:selvinnsikt:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 10:05   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Jeg svarer for min mann som ikke er her:

"Hun har en sær interesse for dette med "å prate". Ting skal "prates om" og "prates igjennom" og "prates rundt". Jeg blir gal. Jeg blir rett og slett gal. "

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 10:08   #17
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg svarer for min mann som ikke er her:

"Hun har en sær interesse for dette med "å prate". Ting skal "prates om" og "prates igjennom" og "prates rundt". Jeg blir gal. Jeg blir rett og slett gal. "

He he, denne kunne min man også skrevet under på. I tillegg holder det ikke at han lytter med et halvt øre samtidig som han ser på TV og surfer på PCn, konen forlanger tilogmed øyekontakt når de skal prate!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 11:04   #18
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg kan svare for min mann:

"Hun tilbringer fryktelig mye tid foran pc-en og det kan til tider være veldig irriterende da hun ikke er tilsnakkendes i det hele tatt. I tillegg har hun det med å begynne på 5 forskjellige strikketøy og prøver å sy både snøggelbøggler eller hva det heter og sånne derre meitaier, gjerne på kveldstid. Hun sitter med nesa i et eller annet hele tiden, og jeg er så lei!

:selvinnsikt:

Om jeg ikke tar helt feil vil min mann svare noe lignende.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 12:14   #19
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Mannen kan ikke gi uttrykk for noen sære hobbies, men han nevner jeg er fryktelig opptatt av å stelle føttene. Jeg smører og filer får jeg høre..

Og jeg er redd om jeg graver mer, så får jeg virkelig høre det. Pcen er allerede nevnt, og det får jeg høre støtt og stadig.
Vi leier en film, lager god mat og skal kose oss. Maten blir spist opp, så finner mor ut at filmen egentlig er litt kjedelig og setter seg foran pcen. ( hvor mange filmer har ikke jeg sett begynnelsen av )
Jeg trodde aldri jeg skulle komme i den situasjonen at mannen klager på lite å snakke om, og at jeg er ikke mulig å snakke til..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-07, 13:30   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har kona di en sær hobby?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Kan man ikke si "kona di" mener du?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg har aldri brukt det. Man kan det altså? Lærer stadig noe nytt her inne.

Hva mente du man ellers skulle si? "Din hustru" er jo tidløst og elegant.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no