Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Slanketråder i underforumet Helserelatert

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-11, 20:15   #1
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.212
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg er ikke spesielt fornøyd med at det nå flommer over (jaja, en liten overdrivelse) av ulike slanketråder i underforumet Helserelatert.
5 av de øverste 7 trådene er slike tråder, og det gjør rett og slett dette underforumet litt mer uniteressant for meg, og kanskje andre medlemmer.
Når det opprettes tråder for vektnedgang for sånn og slik kilo, den og den måneden osv tenker jeg det blir uoversiktlig og litt ugreit i dette underforumet.

Mulig det er jeg som bare er ufattelig lei av fokus på vaktnedgang overalt hvor man beveger seg, og leser det overalt, men jeg skulle gjerne sett at slanking fikk seg et eget underforum.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:01   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.189
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg synes en og annen slanketråd er grei, men har vi ikke alt en vekttråd? Nå synes jeg det har tatt helt av, og det gjør meg litt sur av å se.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:09   #3
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg er enig. Også blir man stadig påminnet om at man absolutt burde gå ned noen kilo... som man ikke har motivasjon til akkurat nå.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:14   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jees, så ille at folk kommer sammen og finner motivasjon, da

Det er jo bare nå det er så mange, fordi det er påmeldingstråd, og så en gruppetråd til hver gruppe (hele 2!). Påmeldingstråden vil jo forsvinne i dimman etterhvert som vi kommer i gang, og så er det de 2 trådene. Man ge vil ned i vekt, og for dem er det helserelatert.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:15   #5
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg synes dere er hårsåre. Det er et minefelt dette her, men er det så vanskelig å bare overse dem da? Er et par overskrifter nok til å vippe dere av pinnen?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:15   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

For oss det faktisk er helserelatert, da?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:17   #7
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg er enig - jeg synes personlig det er litt kjipt å få opp mengder av slanketråder hver gang man velger "uleste innlegg". For min del er nok det fordi jeg føler jeg burde slanke meg, og hver gang jeg ser disse trådene, føler jeg at jeg burde bli med. Det er nok av andre steder hvor man blir minnet på slikt... Kanskje man kunne lage et eget vekt-underforum som man kunne velge bort fra visning? For det går an, gjør det ikke?

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:22   #8
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

altså, det er jo ikke meningen at noen skal føle seg støtt av de, da, det er jo fryktelig leit. men som sagt, det er mange tråder nå, men de blir borte etterhvert, og så blir det bare de to.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:22   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.890
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jees, så ille at folk kommer sammen og finner motivasjon, da

Det er jo bare nå det er så mange, fordi det er påmeldingstråd, og så en gruppetråd til hver gruppe (hele 2!). Påmeldingstråden vil jo forsvinne i dimman etterhvert som vi kommer i gang, og så er det de 2 trådene. Man ge vil ned i vekt, og for dem er det helserelatert.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:23   #10
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg synes det er flott med slike tråder. Ser ikke helt hvorfor man skal bli sur av å se slike tråder.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:25   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.087
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Det går an å velge hvilke underforum man skal se når man trykker uleste meldinger.
Kontrollpanel - Endre valg - bla helt ned og merk de forumene man ikke vil se.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:25   #12
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg er med i en tråd som omhandler alle, men med ny tråd pr. måned.

Mulig jeg ikke gidder å fortsette hvis det er så hårsårt for noen.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:26   #13
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Det er ikke nok aktivitet til å forsvare et eget underforum. Og on a personal note, så håper jeg virkelig at det heller ikke blir det.

moderatorisk hilsen torsk

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.

Sist redigert av torsk : 24-06-11 kl 22:29. Årsak: Forsinket moderatorisk hilsen. :flau:
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:26   #14
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg bare overser de trådene jeg ikke ønsker å lese i så sånn sett er det ikke noe problem, men jeg tenker at dersom det blir veldig mange tråder så kunne det kanskje vært et eget underforum. Det hadde blitt litt ryddigere(iallefall i mitt eget hode )

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:28   #15
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg er ikke sur, altså, jeg har bare merket meg at det ble litt mange, og jeg kommer sikkert til å opparbeide en blindspot for disse trådene i likhet med slike jeg alltid får for gule lapper på datamaskinen. Men hvis admin kan lage et eget slankeunderforum under helseforumet, så kan man på kontrollpanelet sitt velge at man ikke ønsker å bli vist tråder fra det underforumet når man velger "uleste innlegg". Kunne ikke det vært lurt så lenge det er noen som helst vil slippe å se slike tråder?

Edit: og der ser jeg at jeg brukte for lang tid på innlegget mitt og at det alt er svart på. Jeg vil ikke velge bort hele helseforumet, og skal nok klare å holde meg unna slanketrådene inntil jeg blir en del av dem selv.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:29   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.859
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Man velger da selv hva man vil lese? Jeg ser ikke problemet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:31   #17
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg er ikke sur, altså, jeg har bare merket meg at det ble litt mange, og jeg kommer sikkert til å opparbeide en blindspot for disse trådene i likhet med slike jeg alltid får for gule lapper på datamaskinen. Men hvis admin kan lage et eget slankeunderforum under helseforumet, så kan man på kontrollpanelet sitt velge at man ikke ønsker å bli vist tråder fra det underforumet når man velger "uleste innlegg". Kunne ikke det vært lurt så lenge det er noen som helst vil slippe å se slike tråder?

Edit: og der ser jeg at jeg brukte for lang tid på innlegget mitt og at det alt er svart på. Jeg vil ikke velge bort hele helseforumet, og skal nok klare å holde meg unna slanketrådene inntil jeg blir en del av dem selv.

men seriøst, skal alle slags tråder man ikke vil se ha sitt eget forum. det kommer da opp sikkert 40 tråder jeg ikke er interessert i hver gang jeg trykker på uleste innlegg. Jeg bare ser på neste. Og igjen, det er bare nå det er så mange, det blir ikke sånn hele tiden.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:33   #18
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

men seriøst, skal alle slags tråder man ikke vil se ha sitt eget forum. det kommer da opp sikkert 40 tråder jeg ikke er interessert i hver gang jeg trykker på uleste innlegg. Jeg bare ser på neste. Og igjen, det er bare nå det er så mange, det blir ikke sånn hele tiden.

Som sagt - jeg ser at det alt er svart på, og det er ikke et stort problem for meg.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:24   #19
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.189
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Jeg er enig. Også blir man stadig påminnet om at man absolutt burde gå ned noen kilo... som man ikke har motivasjon til akkurat nå.

Ok, det var kanskej litt hardt å si at jeg ble sur. Mer som Veritas skrev, stadig påiminning om alt som er feil meg meg.

En og annen tråd et ok. Mange tråder er ikke ok. Synes jeg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 22:27   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.472
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slanketråder i underforumet Helserelatert

Jeg er med i en av trådene, men hadde det oversvømmet forumet hadde det vært en ting, men når det ligger en liten brøkdel tråder i ett underforum så syns jeg ikke det er særlig plagsomt. Som flere påpeker; et par av dem kommer til å forsvinne fort.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no