Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone X og knusbarhet

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-18, 10:38   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhone X og knusbarhet

Er det noen som har god greie på iPhone her som kan si noe om den nye iPhonen og knusbarhet? Jeg har knust en del iPhoner, men har hatt Samsung de siste årene med bra suksess. Jeg har ikke knust den! Den siste jeg har hatt er S7 med Gorillaglass. Lurer på om glasset på den nye iPhonen kan måle seg med denne. Noen som vet?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 10:44   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Jeg har hatt iPhone de siste 6-7 årene og jeg har tilgode å knuse skjermen. Ungene mine har hatt iPhone en del år de også, og de har heller ikke knust dem. Jeg vet ikke helt hva vi (ikke gjør) som klarer å ha intakte telefoner, men vår erfaring er at også iPhoner tåler en del.

Og derfor antar jeg at det også gjelder iPhone X.

Jeg fikk ny Iphone 8 rett før jul på jobben. Da fulgte det med et slags plastdeksel som jeg måtte feste oppå skjermen, og som skulle gjøre at det skal bli enda vanskeligere å knuse den. På jobben var jeg visstnok pliktig å feste på dette dekselet hvis jeg skulle ønske å få erstattet telefonen hvis den "gikk i stykker". Jeg har altså klart meg uten slikt før, men det kan kanskje være en idé?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 10:59   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har hatt iPhone de siste 6-7 årene og jeg har tilgode å knuse skjermen. Ungene mine har hatt iPhone en del år de også, og de har heller ikke knust dem. Jeg vet ikke helt hva vi (ikke gjør) som klarer å ha intakte telefoner, men vår erfaring er at også iPhoner tåler en del.

Og derfor antar jeg at det også gjelder iPhone X.

Jeg fikk ny Iphone 8 rett før jul på jobben. Da fulgte det med et slags plastdeksel som jeg måtte feste oppå skjermen, og som skulle gjøre at det skal bli enda vanskeligere å knuse den. På jobben var jeg visstnok pliktig å feste på dette dekselet hvis jeg skulle ønske å få erstattet telefonen hvis den "gikk i stykker". Jeg har altså klart meg uten slikt før, men det kan kanskje være en idé?

Hva slags deksel er det da Tjorven?
(innser at jeg kanskje burde hatt et nytt deksel..)

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 11:01   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Det er vel ikke egentlig et deksel, men heller en slags film. Den er som en veldig tynn glassplate, og den festet seg på skjermen helt av seg selv (uten at jeg vet hva som brukes som festemiddel). Jeg trodde den var for tykk og at det kom til å bli vanskelig å få trykket på skjermen, men den fungerer helt brillefint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 11:22   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Det er Tempered glass, tenker jeg. Fungerer helt strålende. Jeg kjøper mengder av disse for en slikk og ingenting på ebay, bytter på telefonene til ungene hver gang de har knust dem.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 11:33   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Jeg har iPhone 10, eller X om du vil, og både den og 8-ern har glassplate bak, som støtter trådløs lading. Den er nok lettere å knuse enn iPhone 6 og 7 som har en metallplate bak.

Jeg har deksel bak og sånn glassplate foran nå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 11:36   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Tror jeg kjøper Samsung S9. Ser den kommer snart.

Ser iPhonen ikke støtter headphone jack. Det er jo mildt sagt IDIOTISK. Jeg styrer nok unna.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 11:39   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Sønnen min (15) kjøpte faktisk iPhone 7 nylig fordi han fikk masse mer gb til samme pris som 8-ern vill gitt i den minste størrelsen. Sammen med selgeren gikk han gjennom alle telefonens specs og sammenlignet på 8-ern (som han jo egentlig ville ha siden han ikke fikk 10-er). Det viste seg at 7-ern har bedre batterikapasitet enn 8-ern, så sammen med mindre knusbarhet, mye mer gb og bedre batteri så valgte han 7-ern.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 05-02-18 kl 13:01.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 11:42   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Jeg klarte helt fint å knuse iPhone-glass (dog ikke på X) selv med sånn ekstraglass utapå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 13:19   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

iphonen ble lettere knusbar etter 6-eren, fordi da trakk de glasset helt ut i kanten av telefonen. Sånn sett er Iphone 5SE en strålende telefon, fordi den er 6-er i 5-er innpakning. Ene barnet har den.

Det er et paradoks at en telefon som prises for å være tynn og ha et flott design må ha deksler både foran og bak for å overleve normal bruk - og at sluttbruker betaler ekstra for det.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 18:47   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Ja, etter å ha kikket nærmere på den så har jeg bestemt meg for at jeg skal ha en ny Samsung. Apple kjører for mye sært opplegg. Jeg burde ha skjønt det allerede når jeg fikk min nye laptop med kun to USB-3 porter.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 19:09   #12
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Jeg var innmari skeptisk til iPhone når det plutselig ble vrient med ørepropper, men det viser seg jo at det er en helt uproblematisk greie, for det er jo hundre ganger bedre med trådløse propper.
De eneste gangene jeg bruker lightning-øreproppene (for ja, det følger jo med i pakka) er når de trådløse ligger på et lurt sted.

Og så er jeg også storforbruker av herdet glass-beskyttere, kjøper i bøtter og spann på eBay til alle tlf våre. Også til iPadene, funker brillefint!

Og så elsker jeg 10ern min da.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 20:18   #13
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Jeg har aldri brukt noe sånt på min telefon og den er nå 2,5 år gammel og har ikke en skramme.

Jeg vil også ha mulighet til headphone jack. Ikke bare pga headset, men også fordi jeg bruker den til å koble til anlegg på hytta etc. Kjøper bare ikke telefon uten den muligheten og gidder ikke adapterknøl.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-18, 20:41   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Jeg bruker ikke noe beskyttelse på iphonen min (jeg pirket til og med av glassbeskytteren som jeg fikk på jobbtelefonen på gamlejobben), for jeg liker den bedre uten. Og jeg har hverken knust eller skrapet en telefon på mange år. Så det har i alle fall ikke bare sammenheng med telefonmerket om man knuser dem eller ikke.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 00:14   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg bruker ikke noe beskyttelse på iphonen min (jeg pirket til og med av glassbeskytteren som jeg fikk på jobbtelefonen på gamlejobben), for jeg liker den bedre uten. Og jeg har hverken knust eller skrapet en telefon på mange år. Så det har i alle fall ikke bare sammenheng med telefonmerket om man knuser dem eller ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 01:02   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Tipper Skilpadda lever livet polstret og limt fast i en stressless eller noe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 13:07   #17
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tipper Skilpadda lever livet polstret og limt fast i en stressless eller noe.

Såklart. Men såpass må man da kunne kreve av en iphoneeier!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 13:41   #18
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Stresslessen leveres vel sammen med iPhonen?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 13:42   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Stresslessen leveres vel sammen med iPhonen?

Bare til de som faktisk leser hele kontrakten før de signerer hos Apple.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 14:45   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone X og knusbarhet

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bare til de som faktisk leser hele kontrakten før de signerer hos Apple.

Det er nok kun Skilpadda i hele verden.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no