Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Levende lys

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-09, 10:25   #1
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Levende lys

Jeg er veldig glad i levende lys, og tenner nærmere 20 lys i første etg. hver kveld. Dette fungerer da som det eneste lyset. Jeg kunne tenke meg lamper eller noe, som ikke bruker strøm, men som bruker parafin eller noe. Noen som vet om noe slikt? Dårlig til å forklare, men håper noen skjønner. Jeg er ikke så glad i lamper på strøm, men vil ha levende lys i huset

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:30   #2
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levende lys

Lille Maison har denne grønne oljelampen:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:30   #3
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levende lys

Men du tenkte kanskje mer lampepreg?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:31   #4
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Levende lys

Du tenker rett og slett parafinlampe? Sånn man gjerne har på hytta?

Her, feks.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 10:38   #5
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Levende lys

Salt, den var fint, og vil ha både slikt til å sette på bordet, og noe til å henge opp i taket, eventuelt på veggen.

Tuneland, ja, ønsker meg parafinlampe, men ikke den typiske, om du skjønner. Jeg synes ikke det passer inn her med den typen lamper

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 18:48   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levende lys

Disse er også søte, fra Ditta's Værelse:



Bortsett fra det vet jeg dessverre ikke om så mange fine parafin- /oljelamper..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 18:58   #7
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Levende lys

Jeg var på et sånn homeparty...Partylite, tror jeg det heter. Der er det altformye lekkert...
Jeg kjenner hun som driver med det, så bare gi meg et hint om du vil...

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 19:37   #8
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Levende lys

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Jeg var på et sånn homeparty...Partylite, tror jeg det heter. Der er det altformye lekkert...
Jeg kjenner hun som driver med det, så bare gi meg et hint om du vil...

Kanskje du har en katalog, eller finner jeg det på nettet?

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 19:42   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levende lys

Mulig de har noe fra Perfect Home (homeparty), ellers vet jeg at de tidligere hadde flere typer parafinlamper på Lampehuset - jobbet der i mange år. Hvis de ikke har det i butikken spør du, veldig ofte kan ting bestilles. Du får se det i katalog, bestiller og prøver - og blir det skeis, får du bytte mot kvittering!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 21:30   #10
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Levende lys

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Kanskje du har en katalog, eller finner jeg det på nettet?

Jeg kasta katalogen i ovnen på tirsdag....
Tror kanskje du finner mye på siden her http://www.partylite.no/no-no/Default.aspx

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no