Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-08, 16:50   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.667
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

kjøpt og hjemmelaget fiskegrateng/kjøttgrateng
fiskekaker i brun saus med makaroni
pannekaker
spaghetti
lasange
hjemmelaget pizza, kjøpe pizza (grandis og big one)
Taco
Pitabrød med tacofyll
kotelletter
svinesteik
ribbe
lapskaus
fesk torsk med eggsmør
stekt fisk (pappa var fisker så mye rare fiskerekker)
bacalao
fiskepinner
fiskepudding
gryterettposer fra taco

og egentlig det meste som var normalt på 90 tallet og nå.

Aldri noe som blodpudding, rogn eller lungemos.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 16:52   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Vi hadde mye tradisjonelle norske middager. Foreldrene mine var av den typen som hadde halve griser og sauer og elger osv. i fryseboksen. De plukket bær og sopp og dyrket masse forskjellige grønnsaker og bær. Vi hadde mye fisk. Stort sett sunn og ordentlig mat. (Men jeg husker også noen boksemiddager iblant).
Etterhvert hadde vi også spaghetti og pizza og gryterett og denslags som kom på 70-tallet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 16:57   #23
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Blodpudding ja, det brukte vi få hos bestemoren min. Det likte tilogmed sære meg

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 17:15   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Mamma likte ikke å lage mat, men gjorde det likevel. Vi hadde stort sett alltid kokte poteter, siden visstnok pappa mente det ikke ble middag uten.

Det vi pleide å ha var:

- kokt torsk
- fiskekaker i brun saus
- fiskeboller i hvit saus
- kjøttkaker i brun saus
- stekte middagspølser
- pannekaker + tomatsuppe til forrett
- koteletter
- steik på søndag
- pizza, løvstek i helgene

Jeg kan ikke huske vi hadde spaghetti, men vi hadde sikkert det en sjelden gang! Det var "fest" i heimen når vi hadde potetmos eller stekte poteter.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 17:19   #25
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag når dere var barn?

Åh - det blir mye: Vi hadde aldri hermetikk, bortsett fra fiskeboller, og alt av sauser og slikt var laget fra bunnen av. Fiskepinner var det eneste ikke hjemmelagde jeg husker bortsett fra fiskeboller. Og vi hadde dessert hver eneste dag.

Lapskaus
Fiskeboller i hvit saus med karri (nam)
Kjøttkaker
Spaghetti
Blomkål med hvit saus og bacon
Fiskepinner
Kjøttpølser
Fiskekaker
Kokt fisk
Stekt fisk
Seibiff
Koteletter
Lammefrikasse
Oksekjøtt i sursøt løksaus (livrett!)
Tomatsuppe
Ertesuppe
Pannekaker
Fiskegrateng
Purregrateng (nam)
Lungemos
Spekesild
Steik
Osv...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 17:49   #26
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Det er en stor tragedie at Bolgen på Møllenberg ble lagt ned. Skikkelig god fiskemat. Deres teskjeboller i mors hvitesaus var fantastisk. Får ikke tak i slikt her lenger....

Fiskekaker, og fiskepudding var også god.

Ellers husker jeg at jeg likte stekt rogn, men helst rogn fra boks så jeg ikke så blodårene.

Tomatsuppe
Spinatsuppe
Mors bettasuppe
Mors hjemmelagde innherredsodd.
Saltlapskaus
Kokt laks med laksesuppe til forrett
Kokt Kveite med kveitesuppe til forrett.
Uer med eggesmør.
Mors fiskegrateng
Pannekaker
Spagetti i kjøttsaus (i ikke med)
Mors hjemmelagde karbonader
Grillete koteletter (svin eller Lam)
Lammefrikasse
Hønsefrikasse
Kalkunragu (etter jul)
Kokt tunge
Ja også fikk jeg frityrtorsk av og til. (grillet i stekeovn).

Husker ikke så veldig mye mer i farta.

PS: tangina har rett, må være karri i den hvite sausen til fiskebollene.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:29   #27
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Vi spiste nesten alltid kokt potet til middagen, det hendte vi hadde spagetti, og noen ganger ris. Noen dager hadde vi stekt potet fordi det var potetrester fra dagen før.

Mye gikk det i:

Koteletter (både lam og svin)
Kylling i paprikasaus (det eneste min mor selv har på repertoaret)
Stroganof
Pepperrotkjøtt
Dillkjøtt
Köttbullar (noen ganger med makaroni, for variasjonens skyld, eller potetmos)
Falunkorv, gjerne fylt med senep, ketchup og ost, og stekt i ovnen
Isterband
Fiskekaker
Fiskeboller
Stekt fisk
Ovnsstekt fisk
Kokt kveite, stekt kveite
Spaghetti og kjøttsaus
Fiskepudding
Gulasj
Kålruller
Kålpudding
Fårikål
Kjøttpudding med grønnsaker

Mine foreldre var sånn at om det passet, kunne vi like så beint ha grøt en søndag og entrecote en onsdag.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:30   #28
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Tok litt lengre tid enn jeg trodde, men her er hvertfall min liste:

Obligatorisk ingrediens i alle påfølgende nevnte middager var kokte poteter, med smeltet smør/margarin/baconfett på, om det ikke er spesifisert saus!

*Torskerogn med ertestuing
*Bacon med ertestuing
*Røkt kjøttpølse med makaronistuing
*Fiskepinner med revet gulrot
*Eggepannekake med bacon (tykk pannekake med gressløk)
*Ovnsstekte (=tørre) koteletter med surkål
*Kålruletter og brun saus
*Fiskeboller med hvit saus
*Fersk suppe med klubb (melboller)
*Hvalbiff "kokt" i brun saus med blomkål
*Medisterpølse med surkål
*Ertesuppe
*Kjøttkaker med brun saus og ihjelkokte grønnsaker
*Seikaker med løk og revet gulrot
*Flesk med hvit saus og kålrotstappe (fra pose)

Det er ikke mye av dette som står på mine middagsplaner nå lenger. Kokte poteter har vi max 1 gang i mnd. Vår meny er mye mer variert og med mye mer grønnsaker.

Menyen hjemme hos mine foreldre har også forandret seg de siste 15 årene, far kan godta at ris og pasta er sånn noenlunde greit, men foretrekker fortsatt poteter. På slutten av mine tenår (begynnelsen av 90-tallet) begynte de gradvis å tø opp, og kunne finne på å servere løvbiff, "bernå" og pommes frites, eller pizza på lørdagskvelden. Og spaghetti kunne også gå an en sjelden gang.

Mine lyspunkter fra barndommen er helgene jeg overnattet hos tante og onkel. Der fikk jeg orientalsk gryte (toro), hurtigris og loff på lørdagen og spaghetti med pølse og ketchup på søndag.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:35   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Jeg har en eksperientell mor, så vi hadde ganske mye forskjellig. Av og til mer tradisjonelle retter også, som f.eks. fiskegrateng og lammefrikassé, men det var i det hele tatt mye eksperimentelt. Jeg eksperimenterer en del selv også, så på den måten ligner jeg nok på min mor.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 18:42   #30
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag når dere var barn?

Vi spiste ofte og nor vi gjør enda:

Hjemmelaget fiskeboller i karrisaus
Hjemelaget fiskekaker
stekt sei
kokt torsk
hjemmelaget fiskegrateng.
pølse og hjemmelaget potetmos
lapskaus
fårikål

Og en del annet som jeg ikke kommer på i farta





Fikk servert kjøp fiskekaker eller fikeboller i 6klassen, på skolekjøkkenet og jeg spydde nesten
Og lurte på hva i svarte dette var for det var ikke hjemmelaget fiskekaker\fiskeboller
Hadde til da aldri spist kjøp fiskekaker og fiskeboller.
Noe jeg ikke liker den dag i dag...
Men kjøpte "hjemmelagede" fra eks mega eller ica går ant en gang i blant hehe


Om sommeren når vi var hjemme i finnmark hos bestemor så serverte hun forst fiskebollsuppe,som jeg brukte å ha demonstasjon mot, "tenk å øddelegge de stakkars gode bollene med å ha de i vann\suppe"
Jeg spiser ikke supper og jeg spiste det ikke da heller

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 19:01   #31
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Ja, og så pølser med tykke bacon-biter i brun saus, med potet. Hvordan kunne jeg glemme, det var det verste jeg visste. Karbonader er også en gjenganger, og jeg har en venninne som av og til var hos oss på besøk, og HVER eneste gang, spiste vi karbonader. Hun får det enda når hun stikker innom foreldrene mine. Dvs, i sommer slo vi til, og hadde faktisk kylling til middag.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 19:36   #32
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Ja, jeg glemte at vi hadde blodpudding hver gang pappa ikke var hjemme.
Spagetti var også en gjenganger. Gjerne med banan oppi...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 19:46   #33
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Glemte flesk og brune bønner. Og risgrøt på lørdager.

Karamell: Spaghetti med banan?!

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 19:54   #34
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Karamell: Er du somalier?

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:25   #35
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Kjøttkaker, har til dags dato ikke smakt bedre enn mamma`s, med hjemmelaget kålrabistappe, den lager pappa og er verdens beste, brun saus og poteter.
Spaghetti med kjøttsaus
Fiskeboller i hvit saus, poteter og karri
Da jeg ble litt større hadde vi terteskjell istedet for poteter, og reker og grønnsaker.
Pizza, men kun lørdager.
Hønsefrikase
Stekte kjøttpølser, kålrabistappe og poteter
Joikaboller, kokte gulrøtter og poteter
Rømmegrøt, men det klarer jeg ikke for alt i verden nå.
Plukkfisk
Ørret, revet gulrot, agurk og poteter.
Spekeskinke og poteter.

Nå kjenner jeg at jeg blir litt nostalgisk, og tenker på at vi satt 4 stk rundt ett lite kjøkkenbord og hadde det fryktelig hyggeligt.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:30   #36
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Oppvokst med 100% tradisjonell, norsk middagsmat.

Noe som jeg spiste når jeg fikk det servert, men ikke akkurat husker med glede, er torskerogn....

Finnes det fremdeles, og er det noen som spiser det i 2008?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:32   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Jeg likte sånn torskerogn på boks da jeg var barn, jeg. Men syns ikke det var så godt da jeg lagde det selv for noen år siden. Jeg tror det fins.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:34   #38
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Eg hugsar faktisk ikkje så mange middagsrettar, men det var iallfall steikels, fiskebollar og ruskomsnusk.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:35   #39
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Karamell: Er du somalier?

Hun er vel mer bergenser

polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 20:42   #40
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hadde dere til middag da dere var barn?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg hugsar faktisk ikkje så mange middagsrettar, men det var iallfall steikels, fiskebollar og ruskomsnusk.

Steikels og ruskomsnusk? Spennende, vil du utdype?

Og Maximillia: Torskerogn på boks finnes fortsatt og spises fortsatt av mine foreldre!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no