Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er dette den ultimate matboks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 12:49   #41
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er en ganske ny butikk på Olaf Ryes plass, rett over gaten for barnehagen vår, som har dem, og mye annet kjekt i plast og papp også. Jeg husker ikke i farten hva den heter, men jeg skal se etter når jeg henter poden i dag. (Og jeg kan jo ta med en boks eller to bort til dere i kveld, så får du se. )

Er det ikke Granit den butikken heter? Svensk firma?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 12:50   #42
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Er det ikke Granit den butikken heter? Svensk firma?

Forresten, den TW-matboksen so HI har ønsker jeg meg også. Men finner den ikke i TWs nettkatalog. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i den?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 13:00   #43
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Snuppa mi har denne under her.
Den er mer enn stor nok til henne i hvertfall
Får plass til små bokser med frukt og slikt.
Hun falt selv pladask for den i en liten søt butikk i Trondheim på ferie i sommer, de solgte Katvig og div. også. Hun gikk bare ikke uten, og det var jo greit.




"vælle vælle fin" (som min lille ville sagt)

Hvilken butikk var dere i? Vi skal hjem yil Trondheim i mars og jeg kan godt tenke meg en tur innom denne butikken.

I dag har jeg forresten lånestjelt småtten sin matboks for han har smøredag i dag og trenger den ikke selv. Alltid koselig med litt glade farger på bordet.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 13:02   #44
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Så den matboksen jeg også., ble veldig inspirert og lurte fælt på hvor hun hadde kjøpt den hen.
Smart til både jobb og skole.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:03   #45
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Forresten, den TW-matboksen so HI har ønsker jeg meg også. Men finner den ikke i TWs nettkatalog. Noen som vet hvordan jeg kan få tak i den?

Den finnes på ebay.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:11   #46
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Den finnes på ebay.

Ok, vet du hva den heter også? Eller hva jeg kan søke på?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:15   #47
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Ser at bloggeren sier den er så dyr med frakt, toll og mva, men jeg ser at den selges på den danske siden til 199,-, så da burde det vel ikke bli ille?

De tar 200 kr i frakt, så den kommer på ca 360 kr siden man slipper dansk mva.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:19   #48
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Ok, vet du hva den heter også? Eller hva jeg kan søke på?

Jeg fant den igår, søkte pga denne tråden, og søkte på "Tupperware lunch box". Så er det bare å se på bildene.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:28   #49
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

"vælle vælle fin" (som min lille ville sagt)

Hvilken butikk var dere i? Vi skal hjem yil Trondheim i mars og jeg kan godt tenke meg en tur innom denne butikken.

Cornelias hus er jeg rimelig sikker på atte den het, men skal spørre mumrik for sikkerhets skyld.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 14:37   #50
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

De tar 200 kr i frakt, så den kommer på ca 360 kr siden man slipper dansk mva.

Frakt fra England er på £8 - så det blir vel enda billigere det?

*teller kronestykkene mine for jeg også vil ha fin matboks*

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 18:01   #51
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Granit er det, ja. De har visst butikk på Oslo City også, ser jeg.

Jeg stakk innom Granit på vei hjem fra jobb, så nå er kapet fylt med smarte plastbokser i mange varianter Takk for tips.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 18:27   #52
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Cornelias hus er jeg rimelig sikker på atte den het, men skal spørre mumrik for sikkerhets skyld.

Det var Cornelias Hus.

Jeg har sånn. Den er stor og kul og får mye oppmerksomhet på jobb ("er det matboksen din? ).

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 20:33   #53
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Hvilekn dansk nettbutikk er det som har disse matboxene ?
Skulle gjerne hatt, men skulle hatt 3 av de

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-07, 20:38   #54
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Hvilekn dansk nettbutikk er det som har disse matboxene ?
Skulle gjerne hatt, men skulle hatt 3 av de

Bare trykk på det danske flagget i linken jeg la ut i hovedinnlegget.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 14:22   #55
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Er det noen TW-selgere her som vil selge meg den grønne TW-matboksen HI har? Helst noen som har den lagerført, jeg gidder ikke vente så lenge på den ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:06   #56
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Er det noen TW-selgere her som vil selge meg den grønne TW-matboksen HI har? Helst noen som har den lagerført, jeg gidder ikke vente så lenge på den ...

Jeg ser ingen TW-matboks i hovedinnlegget.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:08   #57
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg ser ingen TW-matboks i hovedinnlegget.

Nederste bildet i hovedinnlegget...

Jeg har aldri sett noen selge denne typen matboks i Norge daffy. Mulig jeg tar feil.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 22:16   #58
Mango
Fullverdig medlem
 
Mango sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 48
Mango har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Den virket kjempe kjekk, fikk lyst på en sånn en.

Mango er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 20:48   #59
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Jeg er dårlig på matpakke og har kjedelig boks til meg selv ( er vandt med å få mat på min tidligere jobb).

Lillegutt har en sånn som Mim har lagt ut bilde av, bare med annet motiv. Den liker vi godt, begge to. God plass til både brød, yoghurt og frukt. Samt at han elsker å bære den selv inn i barnehagen.

Den så veldig fin ut den du la ut, HI, men den ville vel bare fått meg til å få enda dårligere samvittighet for den lusne matpakka mi.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 21:32   #60
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dette den ultimate matboks?

Jeg vil også ha sånn matboks! Men akkurat nå har jeg utsikter til et og et halvt år til hjemme, så det er ikke noe behov sånn med det første.

Ellers kan jeg anbefale www.lunchboxes.com om dere vil ha noe smashing som ingen andre på jobben har Kanskje med matchende termos?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no