Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til bryllupspynting?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 23:30   #121
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Det hadde vært veldig koselig altså! Om jeg fremdeles er uten jobb til da er det inget problem.

Vi kommer langhelgen rundt 17. mai, da, så da håper jeg dere ikke har planer.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 23:37   #122
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Det kan godt være at jeg får det til. Bare jeg får vite litt på forhånd, så jeg får planlagt togtur.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 23:42   #123
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Skal sjekke med mannen i morgen hvilke datoer det er vi skal reise, så skal jeg si i fra, jeg!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 15:53   #124
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Fant noen nydelige lilla blomster på blomsterbutikken i dag, og tenkte på deg! Aldri sett dem før, jeg. De heter lisianthus:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 15:57   #125
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Oi, de var fine! Jeg kom til å tenke på at både vi og mamma og pappa (og sikkert tusenvis av andre i dette landet), har noen blomster i hagen som vokser på busker. De vi har er enten hvite eller lilla. De er veldig fine, men jeg aner ikke hva de heter og klarer heller ikke å huske om de blomstrer i juni eller om de er ferdige da.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:22   #126
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Tenker du på syriner, LilleLeo?

Mester Grønn har som regel alltid lisianthus inne, i hvite, rosa og lilla. Jeg vet, for det er den eneste snittblomsten jeg klarer å få til å stå i et par uker (jeg klarer å drepe roser på et par dager), så jeg har kjøpt dem jevnlig i flere år. I tillegg er de såpass høye at de gjør mye av seg - med tre for to-tilbudet får jeg jo en gedigen bukett. Så kan de også kuttes ned slik at de passer i små vaser - praktisk blomst som jeg liker veldig godt.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:23   #127
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Glemte å si at hvis det er syriner du tenker på, ville jeg nøyd meg med å pynte med dem ute. For det første holder de ikke så lenge, for det andre lukter de ganske kraftig.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 20:44   #128
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Ja, stemmer det, det er sikkert de jeg tenker på Rug. Jeg hadde helt glemt at de luktet så kraftig. Pokkern også.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:12   #129
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Syriner er jo gratis, så det skal iallefall vi pynte opp i stooore vaser utenfor lokalet. Litt inne for lukta å kanskje.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 08:31   #130
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Litt bordpynt er handlet inn. Meg og venninnen min gikk i hele går, og i siste butikken fant vi. Kremmerhuset.


Serviettene skal kombineres på ett eller annet vis, telysestakene skal stå annenhver bortover. Nå mangler vaser og blomster taes helt, helt til slutt. Den store telysestaken er fra Nille.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 11:07   #131
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Om du fortsatt skal ha eføy så har vi, til tross for å ha gått amok i bestanden, fortsatt mengder av lange eføyranker. Du kan velge mellom lysegrønne og mer mørkere grønne. Og det er som sagt mengder!

(Jeg har sett at de selger eføy i butikkene, i potter snurret rundt på sånn stang, til ublu pris. Jeg skal begynne med sånnt, tror jeg.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 15:47   #132
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Jeg vet ikke om jeg trenger det, jeg må se litt etterhvert. Jeg vet hvor jeg finner deg om det blir aktuelt.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 14:22   #133
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Prøveoppdekking hjemme, med halvvisne rhododendron.







Salt, ser det greit ut? Jeg var fornøyd tror jeg. Tror jeg har bestemt meg for helt, helt enkle buketter av hortensia.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 15:03   #134
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

De har forresten lilla hortensiagrener på Home&Cottage. Aner ikke om det er plastikk eller hva.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 15:11   #135
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Glemte å si at hvis det er syriner du tenker på, ville jeg nøyd meg med å pynte med dem ute. For det første holder de ikke så lenge, for det andre lukter de ganske kraftig.

Det var veldig pent, Lille Leo!
Vi hadde buketter med lilla syriner i bryllupet vårt. Ikke der hvor folk satt, men i "hjørnene" på det hesteskoformede bordet og ellers i rommet. Og når jeg kjenner syrinlukt nå, så settes jeg noen år tilbake i tid og får en gooood følelse i meg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 16:45   #136
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til bryllupspynting?

Til storesøsters "konfirmasjon" hadde vi lilla te-lys fra Nille i mammas gamle cognacglass. Sammen med noen lilla jukse-diamanter ble det ganske fint, og ikke minst billig, å få til.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no