Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 12:59   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Det lurer jeg på.

Lillebroren blei 4 år den 8 juni og fikk John Deere traktor og gjødselshenger. Storebror blei såååå misunnelig. Siden den er beregnet for opp til 7år har han skjønt at han ikke får slik, men kan låne lillebrors innimellom.

Ikke at gavene må koste det samme men lillebror fikk for 3300kr. (1000kr sponset av mommo&moffa.)

Tips taes i mot med stor takk!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:01   #2
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Vår åtteårings høgaste ønsker for tida er;
- kanin
- lillesøster
- mobiltelefon
- minipc

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:12   #3
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Vår åtteårings høgaste ønsker for tida er;
- kanin
- lillesøster
- mobiltelefon
- minipc

Det kunne vært noe!!

-Dyr er han ikke over glad i, litt små redd i grunn.
-Lillesøster har han nettopp fått.
-Mobil, da har vi en litt eldre som ligger hjemme til bruk når han kommer hjem til tomt hus.

Tusen takk for flotte tips.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:13   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Kamera? Trampoline? Min snart 8-åring (jente) ønsker seg også laptop eller mobil (får ikke). Ny sykkel? Nintendo DS? Skateboard?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:19   #5
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Når barna mine var i den alderen og de ikke ønsket seg noe så satte jeg heller inn pengene på konto. De fikk så mye annet så de var fornøyd med det de fikk.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:27   #6
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Kamera? Trampoline? Min snart 8-åring (jente) ønsker seg også laptop eller mobil (får ikke). Ny sykkel? Nintendo DS? Skateboard?

Kamera kunne også vært noe, han driver stad å låner et eldre et av meg.
Trampoline har vi.
Sykler har han 2 stk av. 1 til fritidsbruk og en dyr type til sykeltrening.
Ds har han også.
Skatebord fikk han og lillebror i gave av momma når lillesøster blei født.

Ikke rart han ikke ønsker seg noe...

Å sette penger på en konto er absolutt et alternativ. Han er ikke opptatt av pris(skjønner ikke så mye av det...) så en liten ting og penger i banken er nok løsningen dersom vi ikke klarer å finne på noe lurt.

Pc er et alternativ vi skal vurdere iallfall.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:29   #7
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Min niåring ønsket seg opplevelsesgaver fra hun var åtte. Kinotur, teatertur, klatrekurs, ridetur, helgetur med en av foreldre for seg selv osv.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:30   #8
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Trampoline, rollerblades, skateboard, mobiltelefon, iPod, telt og sovepose - for å foreslå noe.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:38   #9
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Jeg tror vi kommer til å kjøpe IPod med høytalere. Hun hører alltid på musikk om kveldene og når hun sitter og tegner, så det kommer til å være midt i blinken for henne iallfall.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:41   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.739
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Opplevelsesgaver har vi også tydd til når storebarna ikke har hatt noen konkrete ønsker. Det har vært kjempepopulært!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:42   #11
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Opplevelsesgaver har vi også tydd til når storebarna ikke har hatt noen konkrete ønsker. Det har vært kjempepopulært!

Det høres også kjempe hyggelig ut!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:44   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Vår 8-åring skal få sove pose av oss i gave. han fyller om 2 uker. Til jul fikk han Digitalt kompaktkamera.
Jeg kommer til å sette ipod på ønskelisten hans fra en besteforelder også, tenker jeg.

Selv ønsker han seg ny spill til DS og en wii maskin.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 13:45   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.739
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kjøper jeg til min 8-åring når han ikke ønsker seg noe?

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Det høres også kjempe hyggelig ut!

Ja, og spesielt populært var det når de nettopp var blitt storesøsken. Da blir det jo gjerne litt ekstra oppmerksomhet på den minste fra alle andre, så da var gavekort på kino og i klatreparken med foreldrene en kjærkommen gave.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no