Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

30-årsdag - hva skal vi finne på?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-10, 19:53   #1
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

30-årsdag - hva skal vi finne på?

Jeg blir 30 snart og jeg er i villrede ang hva vi skal finne på for å feire dagen. I fjor var hele vennegjengen ute og spiste og deretter på byen, men jeg syns ikke det var det helt store. Ble litt dumt å sitte ved et langbord, fikk ikke snakket noe særlig med alle som var der.

Jeg er 100% motstander av såkalte festlige surprise-parties, noe jeg vet opptil flere av vennene våre elsker hemningsløst og hvis jeg blir utsatt for noe sånt kommer jeg til å dø. Derfor må jeg komme dem i forkjøpet og ordne i stand et eller annet. Men HVA? Ideer mottas med stor takk!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 19:58   #2
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag - hva skal vi finne på?

Jeg og en venninne fyller 30 i år også, og vi vurderer å feire sammen, leie et grendahus og ha gamlehjemsparty. Er egentlig ikke tilhenger av kostymefester, men en gang i livet må det jo være lov å klemme til med litt kostymekrav. Vi kommer til å invitere nære og fjerne venner og håper på en kjempekoselig aften.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 20:04   #3
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 30-årsdag - hva skal vi finne på?

Jeg okkuperer huset til foreldrene mine og inviterer til åttitalls-party. Folk stiller i kostyme med egne drikkevarer, og jeg kjøper chips og snacks, og spiller masse åttitallsmusikk. That's it.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 20:53   #4
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 30-årsdag - hva skal vi finne på?

*noterer tips siden jeg også tipper til 30 i løpet av året*

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 21:21   #5
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: 30-årsdag - hva skal vi finne på?

Da jeg fyllte 30, bodde jeg i et kollektiv med 3 andre, med en stooor stue, og stort kjøkken.
Vi feiret i stuen.
Jeg inviterte de nærmeste vennene med partnere, samt foreldrene mine, onkel, og kusiner med kjæreste. Vi var 16 stk. Det var veldig hyggelig. Jeg serverte småretter/tapas, og fikk hjelp av min samboer, mamma og kollektivvennene med mattilberedning.

Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 21:27   #6
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag - hva skal vi finne på?

*noterer flittig*
Skal også feire 30-årsdag snart. Sliter mest med lokale, for det er så innmari dyrt. Kan ikke ha det hjemme heller, for der er det for trangt og lytt.

Vurderer bokstavparty, ellers få planer.
Har tilbud om å leie en barnehage, men synes det blir litt drøyt å feste med 30 stykker der. Kommer ikke til å greie å slappe av...

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 21:35   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 30-årsdag - hva skal vi finne på?

Vi reiste på hyttetur på en diger hytte vi leide med hele vennegjengen. Enkel og god mat, alle betalte inn noen hundringser til hytteleie og til mat og vi storkoste oss.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-10, 22:56   #8
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 30-årsdag - hva skal vi finne på?

Noterer for harde livet!

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no