Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Bruker du hjerter og smilefjes?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-13, 18:53   #101
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Man blir litt formet av forum når det gjelder både smiley-bruk og en del andre ting. Som da min mor sendte SIN FØRSTE (og muligens siste?) E-POST OG IKKE KLARTE Å SLÅ AV CAPS LOCK! Jeg ble litt bekymret for at hun var sint på meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 18:55   #102
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg er litt uenig her altså. Tenk på alle klisjeene. Det man ikke sier så ofte virker jo som regel sterkere.

Klisjeer er klisjeer av en grunn, ikke nødvendigvis for at de har blitt sagt ofte.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 19:23   #103
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Eh? Du ender opp med å bli sur, selv om du vet at de ikke mener noe vondt med det?

Livet er virkelig alt for kort til å irritere seg over bagateller. Og særlig de man vet det ikke ligger vond menin bak.

De mener ikke noe vondt med det, men det oppfattes allikevel belærende og er preget av unnvikelse, man prøver på en måte å snu kritikk til å bli noe positivt ved hjelp av en smiley. Mulig det funker for noen, men jeg synes det er ganske gjennomsiktig og opplever det som om den jeg snakker med ikke har tillit til at jeg kan gjøre mine egne vurderinger eller avgjøre for meg selv.

Så ja, jeg blir sur. De som gjør det prøver å hevde seg og framstå som kunnskapsrike og som at deres valg er de riktige. De mener ikke noe vondt med det, men de er ikke direkte og ærlige heller.

Livet er for kort til å henge seg opp i bagateller? Jeg synes ikke dette er en bagatell jeg da. Det handler jo om hvordan vi kommuniserer med hverandre og om hvordan vi forstår hverandre. Det har mye å si for relasjonen mellom oss. Jeg er stort sett ganske raus når det kommer til "feil" smileybruk fra bestemødre og tanter og sånn, men dette er ikke det samme. Det er en bevisst måte å bruke en smiley på og jeg liker det ikke og har dermed også fått en motaversjon mot hele smileyen og bruker den aldri.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 20:06   #104
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg er litt uenig her altså. Tenk på alle klisjeene. Det man ikke sier så ofte virker jo som regel sterkere.

Poenget her er vel at det er ganske mange faste ord og uttrykk vi alle bruker i hverdagen og som ikke blir mindre verdt om man bruker de ofte. Jeg sier "gratulerer med dagen" jeg, altså, når folk har bursdag. Jeg jobber ikke hardt for å finne på noe mer omfattende og originalt å si for at det hele skal virke enda mer genuint og ektefølt.

Så også med et hjerte når man rett og slett ønsker å sende noen omtanke.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 20:25   #105
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

I sms, e-post, fb eller her inne?

Hvorfor/ hvorfor ikke?

Jeg gjør det ofte, for jeg syns det er koselig. Mye i sms, en del på FB,og her inne eller fordi de er de eneste jeg kan utenat. Og så slenger jeg ofte på et smilefjes i eposter til sjefen, for jeg vet at han av prinsipp ikke bruker det selv.
Samtidig er jeg forsiktig med ;-) i sms, den oppfatter jeg som litt førtete. Når min ugifte nabo sender meg meldinger med ;-) blir jeg litt...sjernert. Men han legger nok noe annet i det.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 21:37   #106
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Man blir litt formet av forum når det gjelder både smiley-bruk og en del andre ting. Som da min mor sendte SIN FØRSTE (og muligens siste?) E-POST OG IKKE KLARTE Å SLÅ AV CAPS LOCK! Jeg ble litt bekymret for at hun var sint på meg.

Farmor gjer slikt heile vegen. Eg blir stressa av det. Sist eg hadde bursdag, skreiv ho følgjande sms:

"gratulerer med burstagen. HÅPER ALT ER BRA MED LILLE UNGEN. stor klem fra FARMOR og FARFAR."

Eg skjønner ikkje poenget... kanskje ho synest det er fint med variasjon!?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 22:11   #107
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.


"gratulerer med burstagen. HÅPER ALT ER BRA MED LILLE UNGEN. stor klem fra FARMOR og FARFAR."

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 22:22   #108
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ikkje sant! Og så så randomisert bruk av roping. Det gir ikkje meining.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 22:24   #109
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Jeg bruker nesten aldrismileys, aldri hjerter. Finner det ikke naturlig

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 22:27   #110
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Jeg bruker ganske ofte smilefjes, men vanlig smil, aldri hjerter.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 22:54   #111
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Jeg liker smilefjes, jeg er dog ikke så glad i hjerter overalt. Det som irriterer meg er alle de som slenger på en million prikker overalt det er jo omtrent det samme som eller eller hva? En annen ting som irriterer meg er alle de omtrent uleselige meldingene på fb som bare er en lang rekke med hashtags og usammenhengende ord. De orker jeg ofte ikke å lese engang.

__________________
Poden (06), Tuppen og Lillemor (08) og Knerten (10)
Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 10:29   #112
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Nokon, her.

Ikkje sant! Og så så randomisert bruk av roping. Det gir ikkje meining.

Jeg tror ganske en del av den eldre garde ikke har et særlig bevisst forhold til slike ting. (Smilyer, store bokstaver osv) og er glade bare de får logget seg på og sendt "beskjeden" sin avgårde. Min svigermor ringer ganske ofte for å høre om vi har mottat SMS-en hun sendte hvis vi ikke svarer i løpet av ti minutter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 11:25   #113
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

En jeg kjenner brukte + fordi hun ikke fant mellomromknappen på telefonen. I tillegg til å rope.

KOMMER+DU+PÅ+MIDDAG+I+DAG?+JEG+HAR+LAGET+KAKE+OGSÅ !+DA+SER+VI+DEG+SNART

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 11:43   #114
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 12:26   #115
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 12:28   #116
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Denne ukyndige tekstingen fra den eldre garde minner meg om en av disse autocorrect-eksemplene; moren sender datteren meldingen "Your aunt is dead. LOL" Og når datteren svarer med forferdelse over bruken av LOL, svarer moren at hun trodde det betydde Lots Of Love.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 17:14   #117
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Denne ukyndige tekstingen fra den eldre garde minner meg om en av disse autocorrect-eksemplene; moren sender datteren meldingen "Your aunt is dead. LOL" Og når datteren svarer med forferdelse over bruken av LOL, svarer moren at hun trodde det betydde Lots Of Love.

Den som står på side 3 i denne tråden, innlegg 48?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 18:17   #118
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg syns egentlig det er motsatt jeg da. Jeg tenker at smilefjes ofte viser sinnsstemning som man ikke like lett kan oppfatte med ren tekst. Det blir litt som tonefall og kroppsspråk.

Dette er det jeg tenker også, om min egen bruk av smilefjes og slikt. Spesielt siden jeg er kjent for å bruke en del ironi, under- og overdrivelse, så derfor føler jeg det er spesielt viktig å få poengtert med smilefjes meningen min med det jeg skriver der og da. Hehehe.


Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Dere som ikke mener kommunikasjonen blir fattigere:

La oss tenke oss en fb-status der det står noe trist. Noen har kanskje mistet noen. Og så ryr det inn med hjerter som svar.

Før vi brukte hjerter, var vi tvunget til å si noe eller å la være.
Jeg vet mange ville latt være, og at man slik sett kan tenke på hjerter som et framskritt.
Men jeg synes faktisk hjerter blir feigt i en sånn sammenheng. Da slipper jeg å si noe. Hjertet taler for meg, kan jeg tenke. Problemet er bare at hjertet betyr jo ingenting når det nå brukes hele tiden, i alle sammenhenger.

Dette synes jeg er en veldig negativ tolkning av folks bruk av hjerter. Spesielt i slike sammenhenger der noen man kjenner har mistet noen nære og kjære, er det høyst menneskelig og ikke minst vanlig at man veldig gjerne vil formidle at man bryr seg og synes ting er trist samtidig som det er vanskelig å finne "de riktige ordene". Det å da si at folk er feige fordi de bruker et hjerte for å utrykke dette synes jeg egentlig er ganske slemt. Ikke alle er like flinke til å uttrykke de de vil i så vanskelige situasjoner. Jeg vet i alle fall med meg selv at jeg ville satt stor pris på at folk viser at de bryr seg ved å sende meg et hjerte eller en klem eller "kondolerer", heller enn å ikke si noe som helst hvis jeg hadde mistet noen.


Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg så deg på dicoen i går!
Kom å drikk kaffe sammen med meg. I got the poison!
Det er vel en sånn "you know what I mean, nudge, nudge" greie.

Det er litt sånn jeg også tenker om dette smilefjeset. Jeg bruker det som oftest i situasjoner hvor jeg er selvironisk og ønsker å forsterke det.

Personlig må jeg innrømme at jeg har aldri har skjønt denne ekstremt negative tolkningen som folk legger i enkelte smilefjes her inne. Det føles nesten som om man av og til er litt for "konspiratoriske" ift hva folk mener når de skriver ting. Jeg kan personlig med hånden på hjertet si at jeg aldri mener å være frekk, nedlatende eller noe annet negativt når jeg bruker blunkesmilefjes og vanlig smilefjes.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 18:21   #119
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Personlig må jeg innrømme at jeg har aldri har skjønt denne ekstremt negative tolkningen som folk legger i enkelte smilefjes her inne. Det føles nesten som om man av og til er litt for "konspiratoriske" ift hva folk mener når de skriver ting. Jeg kan personlig med hånden på hjertet si at jeg aldri mener å være frekk, nedlatende eller noe annet negativt når jeg bruker blunkesmilefjes og vanlig smilefjes.

Du har ikke vært her lenge nok.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-13, 18:22   #120
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du hjerter og smilefjes?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Du har ikke vært her lenge nok.

Hahahaha... Nei, har nok ikke det. Men jobber med saken. :flire:

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no