Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ubehagelig flyopplevelse?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-13, 21:23   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ubehagelig flyopplevelse?

Jeg har flyskrekk, men flyr likevel. Har hatt noen ubehagelige opplevelser, men ikke sånn skikkelig. Hvor vanlig er det , og hva skal til for at du blir ordentlig redd?

Tenker ikke på litt vanlig turbulens, men litt mer dramatikk.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:26   #2
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Aldri opplevd noe dramatisk.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:29   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Jeg har landet en gang med et lite Wiederøe-fly i noe som vel nesten må kalles snøstorm, det var utrivelig. Og en gang jeg landet i Bergen sto det masse ambulanser og brannbiler klare, da hadde det vært noe i veien med flyet som heldigvis gikk bra. Ellers litt tordenvær og turbulens, men ikke noe alvorlig. Mannen min har flyskrekk, så jeg kan ikke være redd for noen ting i forbindelse med flyturer. Jeg må ha en avslappet maske selv når jeg syns det er litt skummelt selv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:33   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Jeg har vært med på relativt humpete nødlanding selv med jumbojet på Fornebu, samt kjenner folk med både relativt dramatiske nødlandinger (småfly) og som har flystyrt i familien.
Samtidig er jeg vokst opp med flygende far i luftforsvaret og mor i SAS og både de og vi har jo fløyet masse, masse og det har gått helt fint med oss :datapunkt:. Så jeg har trua på at det gjerne vil gå greit.
Husker vagt jeg fikk være med pappa på jobb på øvelsesflyving da jeg var liten og syntes det var så gøy med sånne "hull" som vi datt ned i og annen turbulens, det synes jeg ikke nå for å si det sånn Guddskjelov skjer det ikke så ofte.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:34   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Aldri opplevd dramatikk av noe slag når vi har flydd. Kun opplevd litt ubehagelig landing pga. turbulens. Har ikke noe flyskrekk heller. Er jo mye farligere å kjøre bil langs veiene.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:35   #6
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Jeg har å flyskrekk og skal snart ut å fly. Kjenner jeg kvir meg mye. Reiser ikke så ofte så blir nesten verre og verre for hver gang.

Har ikke opplevd noe skikkelig dramatisk men hadde en ekkel opplevelse når jeg flydde til london en gang. Vet ikke om andre reagerte på det men jeg fikk ihvertfall panikk.

når vi var på vei opp så hørtes det ut så motoren slo seg av og flyet flatet liksom ut og gikk fremover og ikke oppover en liten stund før den gikk opp over igjen.

Jeg trodde virkelig at motoren var gått i stykker og vi var på vei ned. Vet egentlig ikke hva som hendte men tror ikke det var noe gale. Men kan ikke si det var gøy å fly i 2 timer etter det.

__________________
Rose
Rose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:36   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Ja, to ganger. Den ene gangen var det så sidevind at landingen ble avbrutt 2 ganger og den andre gangen kom ikke nesehjulet ut. (Det kom ut ved hjelp av en nødmåte, men vi avbrøt landingen like før vi var på bakken.)

Jeg har ikke flyskrekk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:38   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Haha. Den eneste gangen jeg har opplevd noe nær på dramatisk i fly, da sov jeg. Jeg sov meg gjennom hele hendelsen og visste ikke at noe hadde skjedd før mannen min ringte meg på flybussen og spurte om det var mitt fly.

Det verste jeg husker å ha opplevd i våken tilstand, var da et propellfly datt ned i en luftlomme, så plutselig og dypt, at halve innholdet av den åpne farrisflasken min, som jeg holdt i hånden, ble sprayet opp i taket og regnet ned på meg og sidemannen i et kvarter etterpå. Det var ubehagelig da det skjedde, men etterpå var det mest pinlig. Jeg var glad det ikke var cola som regnet over vedkommende i nabosetet, i det minste.

Jeg har et ganske avslappet forhold til å fly.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:38   #9
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Jeg hadde en veldig ubehagelig innflyging og landing i Tromsø for noen år siden.

Jeg er ganske redd for å fly, så alle bevegelser i flyet oppfattes som unormale - det inkluderer svinging. Jeg jobber veldig med meg selv når vi flyr, for jeg ønsker ikke å overføre dette til ungene. Fornuften jobber på høygir omtrent fra jeg bestiller billetter til jeg har landet. Opplevelsen i Tromsø var langt over kraftig turbulens. Den som har flydd widerøe på vinteren i Finnmark vet hva jeg mener, bare at her var vi i et sas-fly.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:39   #10
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Nei. Jeg har opplevd at lynet har slått ned i flyet og flere landinger i storm, men jeg har ikke opplevd det ubehagelig. Jeg har flydd, og flyr, mye, men har aldri vært redd. Hadde jeg hatt flyskrekk, hadde jeg sikkert opplevd de nevnte episodene som ubehagelige.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:40   #11
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Har faktisk aldri opplevd lyn eller torden, men hadde sikkert vært livredd.

En gang på vei fra Spania merket jeg et annet fly som kom i mot oss. Først langt borteog så nærmere og nærmere , rett mot oss. Jeg ble kjemperedd, har aldri sett det slik før. Aner ikke om vi hadde kollidert, men plutselig gjorde vårt fly en brå endring av kurs. Piloten opplyste om at pga stor trafikk måtte vi nå legge om ruta noe.

En annen gang satt jeg og en venninne og pratet og kikket ut av vinduet da et fly passertelitt under og ved siden av oss. Så nære har jeg aldri passert noe annet fly før og vi skvatt til begge to. Vet jo ikke hvor stor avstanden var, men det var så nære at det var over på et sekund, eller noe.

Siste ubehagelige opplevelse var da vi skulle hjem fra Thailand. På vei ut i shuttelbuss passerte vi et stor fly som manglet tak, setene lå rundt på rullebanen og det røykte fra flyet. Hadde jo ikke noe med vårt fly å gjøre, men var ikke så høy i hatten da jeg gikk ombord likevel. Det var en bombe som hadde gått av.

Men jeg flyr nå fortsatt og venter bare på den Store, Fæle opplevelsen.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:46   #12
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Den mest ubehagelige opplevelsen var vel en gang vi fløy i en liten Twin Otter og det var skikkelig uvær. Ikke moro, og jeg husker mannen som satt foran meg korset seg da det stod på som verst.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:48   #13
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Har opplevd et snev av dramatikk et par ganger, men ikke slik at det var direkte skremmende.

Den ene gangen fløy vi sånn tjue-passasjerers strikkfly i en karibisk storm. Det var siste fly fra øya før den stengte grunnet akutt orkansesong - "sist gang tok det en måned før vi fikk båtforbindelse igjen og enda lenger med fly," så det ble nok pushet litt på å få folk til fastlandet. Det var dog mest festlig... vi kom til flyplassen til fots og ble møtt av en flyselskapsdame som stod midt på rullebanen i horisontalregn og hylte "Run, you guys, RUN, we´re leaving NOW!" og ble lempa om bord mens flyet beveget seg og dama røsket til seg billettene uten å se på dem.

Den andre gangen var en nødlanding på Kastrup etter avbrutt innflyging fordi datasystemet sa landingshjulene ikke ville komme ned. Piloten var i følge kabinpersonalet helt sikker på at det var en systemfeil, og at de faktisk var nede, men de opplevdes stresset nok til at det føltes litt dramatisk. Og full prosedyre med brannbiler og bøye seg forover og sånn, samt en del hylgråtende passasjerer.

...den eneste gangen jeg oppriktig har lurt på om jeg kom til å stryke med på flytur var da jeg måtte sitte på røykeavdeling fra Havana til Madrid. :grøss:

Er det ellers en god strategi å be om ekle flyhistorier med flyskrekk? Jeg tror ikke det er spesielt vanlig å oppleve mye drama.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:52   #14
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Flyr ganske mye. Her vi bor er det ganske vanlig med flere landingsforsøk pga vær og vind og det er litt stress syns jeg. Ellers intet skummelt.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 21:57   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Jeg eier ikke flyskrekk, men jeg har blitt litt redd en gang, og det var når jeg så at en flyvertinne på frivakt ble engstelig. Jeg vet ikke om det skjedde noe, men det var litt urolig vær.

Og en gang opplevde jeg at widerøeflyet avbrøt landingen og tok en ekstra runde over Bodø, da ble det opplyst at det var noe tekniske greier, de fikk ikke opp om hjulene kom ut eller noe sånt. Jeg ble imidlertid ikke redd da.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 22:00   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Jeg har periodevis vært veldig redd for å fly, men jeg har greid å roe meg ned på det nå og synes det er greit, tidvis faktisk litt deilig og hyggelig.
Jeg har opplevd røykutvikling i fly en gang jeg dro fra Ålesund, det var ikke særlig trivelig. Vi merket det luktet svidd, fikk beskjed om røykutvikling og ved landing stod fullt blinkeberedskap klart. Det var uggent, men jeg har ikke blitt spesielt redd av akkurat det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 22:03   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Jeg har fløyet en del. Tidligere reiste jeg en del i jobben, og kjenner godt til både Gardermoen, Kjevik, Sola, Flesland osv.

Jeg har bare en skikkelig kjip flyopplevelse. Januar 2006 skulle jeg og mannen i et bryllup i Trondheim. Da vi nærmet oss Trøndelag ble det skrekkelige forhold. Flyet ble kastet rundt og vi fikk virkelig føle på hvor mektige naturkreftene er. På mirakuløst vis landet vi på Værnes uten en skramme, men vi var faktisk det aller siste flyet som landet på halvannet døgn. De andre måtte gjøre vendereis, og det var flere som aldri kom seg i bryllup.

Men med tanke på hvor mye jeg har fløyet, så er én sånn tur ganske lite. Og selv den gikk fint.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 22:09   #18
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Flydd en hel masse siden jeg var liten unge. Aldri opplevd noe dramatisk.
Jeg er sjelden redd, men har hatt en del humpete innflygninger og landinger på Værnes.

Husker også en gang jeg fløy med Widerøe og skulle lande i Brønnøysund. Flye stupte mot bakken, flyplassbyggningen ble passert i en rasende fart og flyet bråbremset rett før enden på rullebanen. Litt svett da.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 22:15   #19
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?

Hatt et par ikke så greie turer fra Denver til Aspen i propellfly.

Har også vært med på en veldig humpete landing i Tromsø. Den var faktisk så skummel at det tok åtte år før jeg fløy igjen


Sist redigert av Trois : 14-07-13 kl 23:45.
Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 22:39   #20
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang hatt en skikkelig ekkel/ ubehagelig flyopplevelse?


Shute: ja, du kan så spørre. Men det er vel noe med at det som skremmer også skaper en viss interesse. Samtidig så er det godt å høre om all dramatikken som tross alt ender bra. Da kan jeg tenker på det dersom jeg kommer ut for noe lignende selv.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no