Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

AC/DC som var i går (15.juni)

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 13:11   #1
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

AC/DC som var i går (15.juni)

Flere som var der?

Ah for lykke!

Min første konsert som jeg har vært edru, så correct me if I am wrong, men har de spilt dog eat dog før? Jeg ble rett og slett glad!!

Jeg ba til alt som finnes om at de skulle spille Jailbreak, men tror det var en av de få på must-lista som ikke kom.

Dog er det ikke ofte jeg står opp tidlig, med stiv nakke og ru røst, og får opp unga - etter en utagernde (nei, ikke i kjent M-M stil, men jeg la meg etter klokka 10 ) kveld på by`n.

LIVET ER HÆRLIG DERE! (Gjerne sagt med stemmen til Jan Pande Rolvsen, (heter`n ikke det )

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 13:21   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AC/DC som var i går (15.juni)

Var der. Den var ikke så halvgæli, nei. :entusiastisk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 14:36   #3
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AC/DC som var i går (15.juni)

Jeg var der, og det var en opplevelse for livet! Helt fantastisk rått! *fortsatt i ekstase*

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 15:29   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AC/DC som var i går (15.juni)

Jeg har en veldig lykkelig mann.....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 17:07   #5
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: AC/DC som var i går (15.juni)

Jeg fikk billetten i julegave og kastet nesten opp av lykke der og da, og var helt skjelven i bena når vi skulle parkere i går.

Var på min første AC/DC konsert i 1987(?) og har etter det gått glipp av 2. Den sist i februar, den andre i 1996.

Men nå sitter jeg med ett seriøst glis og har på nyinnkjøpt t-skjorte, blid som ei lerke!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 20:40   #6
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: AC/DC som var i går (15.juni)

Og forresten; AC/DC som var i går... Det var da en helt idiotisk overskrift..

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 20:41   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: AC/DC som var i går (15.juni)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-09, 18:07   #8
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: AC/DC som var i går (15.juni)

Var der - helt rå konsert. Jeg har bare vært på en tidligere, i 2000 (?) i spektrum - og denne var sååå mye bedre, selv om jeg den gang synes det var bra også.

Helt rå start.... også Rosie da... Heeerlig!

De gutta kan rocke, det er i hvertfall sikkert.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no