Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

"Jeg reiser alene", kanskje

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-16, 01:09   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Vi møtte ikke noen som ikke snakket engelsk. Tilstrekkelig, i hvert fall.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 01:09   #22
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Ellers er det jo mange fine greske øyer som ikke nødvendigvis er så busy.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 01:12   #23
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Hmmm. Dette er gøy! Nå må jeg sjekke ut Kroatia óg. Engelsk cuisine har jo ikke verdens beste rykte, men det er jo så mye å velge i så jeg må jo ikke spise "engelsk" om ikke jeg vil. Margate sier du?

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 01:16   #24
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Hmmm. Dette er gøy! Nå må jeg sjekke ut Kroatia óg. Engelsk cuisine har jo ikke verdens beste rykte, men det er jo så mye å velge i så jeg må jo ikke spise "engelsk" om ikke jeg vil. Margate sier du?

http://www.visitthanet.co.uk/destina...icroSiteId=210
Enkelt å reise litt rundt med tog eller buss er det og.
Det er jo bare en av mange muligheter. Cornwall er jo veldig flott, men der har jeg ikke vært enda.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 02:28   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Ellers er det jo mange fine greske øyer som ikke nødvendigvis er så busy.

Og på alle de greske øyene som vi besøkte i sommer - de ligger fremdeles i "sist besøkte"-listen i Yr-appen min - har det vært jevnt 26 grader siden slutten av juni.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 02:36   #26
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Hvilke greske øyer likte dere best da? Jeg er veldig begeistret for Hellas, nemlig.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 09:46   #27
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Vi opplevde stedet vi var på rett ved Trogir som like turistifisert som Kanariøyene. Men det varierer sikkert veldig. De snakker engelsk og er kjempeflinke med turisme.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 09:49   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Takk, folkens. Dere er supre. Hvordan er det med språket i Kroatia?


Eg har vore der fleire gongar, og dei snakka godt engelsk. Ikkje noko problem. Og viss du reiser til Dubrovnik, er det berre tjue minutt fra flyplassen, du kan lett ta taxi for ca tre hundre kroner. Og du slepp å tenke, for 1 kona er ca ei krone. Genialt, med andre ord. Og det er vakre strender og god mat og historie på høgt nivå på ein plass.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 11:40   #29
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ja Kanariøyene har perfekt vær og temperatur om sommeren. Der kan man gjemme seg litt mer har jeg hørt.

Vi har bare vært på turistmaskinene der, men har drømt om å reise til en av småøyene alene en gang.

Jeg har vært på la Gomera fire ganger og det er magisk!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 12:00   #30
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Jeg blir mer og mer reisesyk jeg.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 12:05   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jada.

Nuvel. Jeg har vært i England nesten samtlige somre de siste tjue årene, og det var varmt i 1996, 2003 og så noen dager i år. Man skal ha skikkelig flaks, mener jeg, om man satser på solferie i England.

Så jeg ville heller ha valgt noe sørligere. Palma er et godt forslag, da. Ellers er jeg en sucker for Algarve-kysten.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 16:38   #32
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Ville reist til Barcelona. Strand, kultur, varme og mat.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 17:53   #33
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Hvis du føler deg tryggest på arrangert tur vil jeg anbefale charter til by med mulighet for voksenhotell,utflukter, og som er fin for sykkeltur og vandring. Som Palma på Mallorca, by på en av Kanariøyene, Dubrovnik eller Split i Kroatia, Alghero på Sardinia, Taormina på Sicilia og sikkert Kreta.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 18:45   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nuvel. Jeg har vært i England nesten samtlige somre de siste tjue årene, og det var varmt i 1996, 2003 og så noen dager i år. Man skal ha skikkelig flaks, mener jeg, om man satser på solferie i England.

Hjertens enig. Vi var i Cornwall for to år siden, og temperaturen overskred vel 17 grader én dag (den samme dagen som det ikke regnet ).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 20:30   #35
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Såeh, England utgår. Hehehe. Jeg skal til Skotland, forhåpentligvis neste år, men det blir med mannen. Jeg har en bedre idé om hva jeg vil nå, takket være denne tråden. Kom gjerne med fler idéer, det ligger an til å bli tradisjon dette.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-16, 23:07   #36
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nuvel. Jeg har vært i England nesten samtlige somre de siste tjue årene, og det var varmt i 1996, 2003 og så noen dager i år. Man skal ha skikkelig flaks, mener jeg, om man satser på solferie i England.

Så jeg ville heller ha valgt noe sørligere. Palma er et godt forslag, da. Ellers er jeg en sucker for Algarve-kysten.

Kommer an på hvor man reiser det. Her hvor jeg bor her er det nesten for varmt for tiden. Hver sommer er det lange perioder med 25-30 grader og det kan gå uker mellom hver gang det regner.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 11:46   #37
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Noe helt annet, men jeg anbefaler mannen din å kjøpe seg uv- trøye slik barn bruker. Min mann gar kjøpt i surfebutikk og elsker den. Ikke blitt brent siden.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 22:01   #38
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Pelle; han er etterhvert godt utstyrt med slikt, men jeg kan godt skjønne at når du må ha langermet og bukser, caps med sånn skikkelig flapp nedover ører og nakken, uv-telt og sunblock så er rett og slett ikke strand og sol avslappende for ham. Han er jo med oss på sånt innimellom, og han er glad i å være ute, det er bare ikke sånn at det blir nok av det på en hyggelig måte for meg. =)

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 23:22   #39
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Det var ikke noe argument for at han skal til syden altså. Ikke alle som vet at slikt utstyr finnes for voksne.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-16, 23:54   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Jeg reiser alene", kanskje

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg blir mer og mer reisesyk jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no