Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 10:36   #41
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.


Skuffene ja. Iphone altså...

Ellers klarer jeg ikke forstå hvordan dere får plass til alt det tøyet du skildrer i Malm, oslo78.
Storebror har egentlig ikke mye tøy. Han har type 6 bukser. De fyller 1 skuff. Så har han 5 gensere og 6 t-skjorter. Det er en annen skuff. Så er det alt ulltøyet i en skuff, noe som er kaotisk nok (diverse sokker, longser, gensere). Siste skuff inneholder badetøy, belter, underbukser, sokker og shortser og er stappfull.

Det er ganske fullt hos Storesøster, men jeg mener jo at hun har 3 ganger så mye klær som hun trenger fordi vi arver. Når vi skal over på egenkjøpt tøy (for en eller annen gang blir vel arvetøy ut) kommer vi ikke til å ha 17 bukser for å si det sånn. Kanskje 5?

Storebror har ikke så masse klær, men nok. Han har fin plass.

Minstemann har mer enn nok plass i sin kommode. Der bruker vi faktisk nederste skuffen til "vente til han er stor nok"-klær.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 10:47   #42
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

5 bukser? Det er vel ganske lite eller?Eldste har 2 som skift på skolen. Og det er jo alltid noe til vask.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:12   #43
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

Jeg har 5 bukser selv. Når Storesøster blir 13-14 år gammel (som er da jeg ser for meg at arvetøy blir uuuuut), har hun ikke skift på skolen.

Da jeg gikk på ungdomsskolen, MÅTTE vi ha Levis 501. Jeg hadde ikke råd til hauger av den sorten og byttet på de 2 buksene som var av dette merket. Det var ikke noe problem, så 5 bukser tror jeg holder fint.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:41   #44
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

Jeg tror også 5 bukser holder fint til eldre barn. Jeg tror ikke jeg hadde så mange bukser som tenåring.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 14:38   #45
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

Storebror er forresten 7 år og har 6 bukser. Og da er det en han aldri bruker fordi han ikke liker den så godt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 14:41   #46
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

Fem bukser må da være mer enn nok? Vi arver og har derfor flere, men jeg hadde ikke vektlagt å ha mer enn det akkurat.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 14:47   #47
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

Eldste har klesskap, yngste har Malm-kommode. Synes faktisk kommoden er mer praktisk, men det er kanskje fordi klesskapet er høyt (slik at jeg må ha krakk for å nå opp til øverste hylle) og med hyller som ikke går an å dra ut. Mine unger har nok minst ti bukser, men det er fordi de får klær i gaver som de kanskje ikke liker/ikke passer helt og fordi de har arvet litt. De trenger ikke mer enn fem-seks, egentlig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 18:21   #48
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket oppbevaringssystem for klær har barna deres?

5 bukser er ikke så mye, dvs det kommer an på om man regner med alle typer bukser. De fleste gutter har minst en treningsbukse og en penbukse. Da gjenstår 3 bukser til vanlig bruk. Det holder ikke helt hos oss. Jeg tror eldstemann har ca 5 bukser, men da kommer treningsbuksa i tillegg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no