Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-09, 21:29   #1
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Huff, denne saken rører veldig med meg i dag. Jeg har til og med felt en tåre for de pårørende, og for vennen som lekte med han på isen da det skrekkelige skjedde. Kan ikke forestille meg hvordan det må være for foreldrene, men jeg håper de har familie/venner rundt seg, som tar vare på de nå.
Tenner et lys for de i kveld, og håper de finner den lille gutten snart.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:30   #2
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Link: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=541277

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:31   #3
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Har også fått med meg dette og det er helt grusomt!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:33   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Herregud! Jeg vokste opp der, Dette ble følende veldig nært. Så grusomt!

  Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:04   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Ja, det er jo bare to dager siden en jente druknet ikke så langt fra der som jeg bor. Det er så fryktelig ufattelig grusomt...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 23:10   #6
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Herregud! Jeg vokste opp der, Dette ble følende veldig nært. Så grusomt!




Jeg og.

Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 23:14   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Det har falt noen tårer her i dag ja. Så ufattelig trist. Jeg håper gutten blir funnet raskt.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 23:21   #8
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Forferdelig. Mine tanker går til de som står igjen.

  Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 23:30   #9
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Huff.... Føler virkelig med foreldrene og alle andre involverte.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 23:34   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Huff, for en tragisk hendelse.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 00:41   #11
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Leste det på nett i stad...
Så forferdelig.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 00:52   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Uff, det er forferdelig. Det er like ved her jeg bor. Christian får ikke lov til å gå dit nå og ihvertfall ikke på isen.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-09, 00:54   #13
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Forferdelig trist og meningsløst...

  Svar med sitat
Gammel 08-04-09, 00:17   #14
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Så uendelig leit - Gutt trolig druknet i Nitelva

Ingen som har hørt noe mer?

Lå og tenkte på dette i går kveld. Ufattelig tragedie, og spesielt når de ikke finner dem med en gang. Var en sånn episode på hjemplassen min for en del år siden.

Det å ikke vite hvor ens barn er. Selv om de nå sikkert har tatt innover seg at han er omkommet, så må det være groteskt å gå og vente på at han skal bli funnet. Å ikke ha kroppen der.

Og jeg noterer i hjertet at jeg er glad vi ikke bor ved elv eller vann der ungene skal ferdes til vanlig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no