Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Ny brødbaker lurer på hva putter du i brøddeigen for å få litt ekstra smak på brødet?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-14, 11:10   #1
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ny brødbaker lurer på hva putter du i brøddeigen for å få litt ekstra smak på brødet?

Jeg er helt nybegynner på brødbakefronten. Alle tidligere forsøk har endt opp med flate, harde brød. Nå har jeg tatt opp igjen forsøket, og enn så lenge føler jeg det har vært ganske vellykket. Alt takket være inspirasjon fra NRK Beta om brød som ikke behøver å eltes. Problemet er bare at det smaker litt lite. Derfor vil jeg gjerne høre hva du putter i brøddeigen?

Nøtter er ikke aktuelt, siden jeg er allergisk.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 11:12   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny brødbaker lurer på hva putter du i brøddeigen for å få litt ekstra smak på brø