Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-14, 21:14   #41
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Liker:
Bløtkake (gjerne med banan!)
napoleonskake
Kvæfjordkake
"ostekake" av fromasj/moussetypen, med så lite ost som mulig . Med jordbær, bringebær, gjerne gelelokk
eplekake hvis den er varm og med is, men det er ikke kjempegodt

Liker ikke:
sjokoladekaker
alt annet med sjokoladesmak
veldig søte kaker
kaker med osteglasur eller ostefyll
kaker med multer eller gresskar

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:14   #42
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Kake? Ja takk!

Jeg elsker
Marsipankake/bløtkake
God sjokoladekake
Alle slags paier, gjerne Lemon meringue
Kaker med nøttebunn eller som involverer kransekakemasse

Nederst på listen står:
Sachertorte/sjokoladekake med syltetøy eller fruktsmak
Kaker med tørkede frukter, type engelsk julekake

Men jeg trykker det i meg, hvis det er det eneste tilgjengelige. :alt går i grisen:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:16   #43
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Det er jo mange som elsker kvæfjordkaka, siden den har fått navnet verdens beste. Men tydeligvis er det endel som ikke er så begeistret også. Jeg syns den kombinasjonen av tykk og mektig og gjerne litt tørr bunn med eggesmak, vaniljekrem og ofte ikke spesielt god marengs er utrolig kvalmende.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:17   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Sviskekake! Har noen funnet opp det?

Ja, ikke sant? Det er min mors signaturkake. Bunn med kokos, tykt lag med svisker og krem. "Alle" liker den....den er grufull med mindre man er 65 +

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:21   #45
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Ja, ikke sant? Det er min mors signaturkake. Bunn med kokos, tykt lag med svisker og krem. "Alle" liker den....den er grufull med mindre man er 65 +

Kokos og svisker!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:21   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg har smakt en sånn kake med kokosbunn, svisker og krem, og likte den. Og jeg er beviselig godt under 65.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:22   #47
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.239
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg liker ovnbakte ostekaker, pavlova med tykk myk marengsbunn, nøttebunnskaker, pecan pie, Lenmon merenge pie, blåmuggostkake.

Jeg liker ikke sjokoladekaker, eller enda verre oreokaker, ostekaker med gelelokk, bløtkaker, eller puddingkaker

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:23   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kokos og svisker!

Og krem!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:23   #49
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg er ikke glad i kaker. Det verste jeg får er nok Verdens beste.
Eplepai er forresten godt, samt en og annen bit oreokake, brownies eller sjokoladekake, men i små doser. Er glad i gjærbakst, men kan nesten ikke spise det, magen tåler det dårlig dessverre.

__________________
2006 2008

Sist redigert av Heddamor : 26-01-14 kl 21:30.
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:23   #50
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg blir overrasket over at det er så mange kaker folk ikke liker. At man ikke er begeistret, greit nok. Men ikke liker. Vi snakker jo kaker. Sukker, smør og alt som er godt.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:26   #51
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

På topp:

1) Ostekake
2) Gulrotkake
3) Krydderkake
4) Alt av gjærbakst
5) Brownies eller eplepai med is

På bunn:

1) Alt med nøtter eller mandler i (verken tåler eller liker det)
2) Bløtkake
3) Tørr sjokoladekake
4) Alt med makronfyll
5) Tørre småkaker (type jul)

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:27   #52
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Ok, here are the votes from Storm:

På topp:

Brownies og andre gode sjokoladekaker
Napoleonskake ( )
Verdens beste og andre kaker med romkrem (romkrem )
Gulrotkake
Gjærbakst

Ikke verdt kaloriene:

Bløtkake
Fyrstekake
Alle som involverer marsipan
Alle som involverer sitron
Tørre julekaker

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:27   #53
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

For:
1. Suksessterte
2. Iskaker av ulike slag med nøtte-eller mandelbunn
3. New York Cheese cake aka ostekake som skal stekes
4. Toscakake
5. Gjærbakst, kanelsnurrer, kringle, boller

Jeg er også glad i marsipanbløtekake og Kvæfjordkake.

Jeg tar ikke med kjøpekaker som finnes i frossendisken eller som rull av noe slag i butikkhyllene. De er sjelden verdt kaloriene.

Mot:
1. Ostekaker med gelelokk. Det kjedeligste som finnes!
2. Sjokoladefondant
3. De aller fleste sjokoladekaker, jo mørkere jo verre
4. Bløtkake med bananskiver
5. De aller fleste muffins, det finnes unntak, men de er få

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:30   #54
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Bra kaker:
Suksessterte
Sjokolademoussekaker
Mørke sjokoladekaker med seige kremer
Schwarzwalder kirschtorte
Blåbærpai

Ikke så gode:
Mor monsen
Bløtkaker av typen sukkerbrød, hermetisert frukt og krem.
Sitronfromasjkaker
Kaker med appelsinskall og sitronskall
Plommepai


Jeg spiser kakene som ikke er veldig gode også, men det er ikke noe jeg lager selv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:30   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Jeg sliter med å finne fem jeg virkelig liker, tror jeg.

- brownies, om det er virkelig gode
- bærpaier
- gulrotkake (room) om den har mye glasur
- harriets blåbærkake

(Ellers kan jeg spise med glede nesten hvilke som helst kaker om de har rikelig glasur.

Liker ikke:
- alt med nøtter. For en ufyselig ide.
- kremkaker, inkl. "Verdens beste"
- tropisk aroma
- toscakake

(Uflaks for mannen min at han elsker kaker, særlig de siste er, og ikke kan/vil bake selv. For jeg gidder IKKE bake vonde kaker, altså!)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:33   #56
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har smakt en sånn kake med kokosbunn, svisker og krem, og likte den. Og jeg er beviselig godt under 65.

Gamlisungdom!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:36   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Og til de som nå husker at de har servert meg en kake jeg har på "nei-listen": Det er jo sukker og smør g gode greier, det går jo NED, liksom, men det er ikke verdt kaloriene, liksom. Foretrekker skive med leverpostei.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:38   #58
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Gamlisungdom!

Jeg er nok for gammel til å være gamlisungdom også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:42   #59
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Elsk:
Tiramisu
Brownies som er sprø utenpå og skikkelig sticky inni, med klumper med valnøtter
Ostekake i tre lag.
Italiensk Sitronterte med myk marengs. Yummy!
Pavlova med masse syrlige bær
Sjokoladefondant
Daimiskake

Hat:
Kaker med marsipanlokk.
Kaker med makronfyll eller som smaker marsipanish av mandel i deigen (kransekake og fyrstekake= æsj)
Tropisk Aroma, mammas schlæger på 80-tallet. Grøss
Budapestkake/ verdens beste/ kvæfjordkake. Too much.
Bløtkake med krem.
Kaker med bær i gele.
Kaker der det er kuttet i sukker osv. for at den skal være sunnere. Come on!!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 21:50   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke fem kaker liker du, og hvilke fem liker du ikke?

Ut: alt med krem. Særlig vaniljekrem. Alt med marsipan. Alt med marengs. Alt med rosiner og sukat og sånt. Alt med rom eller likør.

Inn: det meste som ikke er kontraindisert fra listen over.

Og skal jeg først spise bløtkake (hvilket jeg ikke skal), må den gjerne ha banan og bringebærsyltetøy. Alt for ikke å smake krem.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no