Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-17, 19:20   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Nuh, hva synes vi om dette da?

Mette Marit har vært streng med pressen i et brev hun skriver i anledning "lille" Marius' 20-årsdag. Her: http://www.kongehuset.no/nyhet.html?...9967&sek=26939

Hun hevder at de tar fra lille Marius privatlivet hans.

Men lille Marius er jo meget aktiv på SoMe - han har 43 000 følgere på sin åpne instagram-konto. Han er visstnok poppis på snap, men der vet jeg ikke hvor mange følgere han har.
Jeg så at han var med på Skam, men har ellers gått glipp av skriverier om ham - men jeg leser aldri Se & Hør, så jeg kan ha gått glipp av noe.

Morten Hegseth i VG er kritisk.http://www.vg.no/nyheter/meninger/ko...et/a/23896942/

Jeg er enig med Morten Hegseth. Jeg mener selvsagt ikke at Marius på noe vis skal være fritt vilt - men jeg oppfatter ikke at han har vært det, heller.

Jeg er kritisk. Jeg tenker at når man kjører på med høy SoMe-profil, så kan man ikke velge bort bare den oppmerksomheten man ikke vil ha, samtidig som man velter seg i den andre. det blir som bloggere som poster kontroversielle innlegg eller krenker privatlivet til ungene sine gang på gang, for å gi seg over til krampegråt når noen er så frekke at de kritiserer. Eks-kakeblogger Anne Brith er suveren til slik - fotballfrua er ikke borte hun heller.

Jeg skjønner at MM er bekymret. Men jeg ser ikke at sønnen hennes er helt enig med moren i at han ønsker privatliv. Og jeg er ganske enig med meg selv i at man i 2017, bør holde en lav SoMe-profil hvis det er privatliv man ønsker seg.

Men hva mener FP?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:24   #2
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Nå er jeg veldig lat, men; det du skrev. Han ER en.offentlig person, ikke bare fordi han er hennes sønn, men fordi han velger å være det.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:30   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg synes pressen har tatt litt i overkant på vei på grunn av dette brevet. Det har vært mange intervjuer i dag og karakteristikken av MM og det hun har skrevet står virkelig ikke i stil til realiteten. Sutrete og indignerte journalister i veldig forsvar.

Jeg kan forstå henne, men det var nok taktisk uklokt å skrive som hun gjorde. Presisering hadde gjort seg, selv om jeg skjønner at å presisere heller ikke er enkelt.

Hva de har opplevd av presse er vanskelig å vite noe om uten nærmere presisering. Det som blir trykket er jo sin sak, men hvordan pressen oppfører seg rundt enkelte personer handler jo om mer enn hva som kommer på trykk. Der har jeg dessverre sett enkelte så fæle eksempler at jeg kan forstå at hun reagerer om de har opplevd noe tilsvarende.
Det dumme er at det blir ullent og vanskelig å gjøre noe med.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:31   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Han oppsøker da stadig rampelyset. Og han er en del av kongefamilien. Det har fordeler og ulemper, som det meste annet her i livet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:32   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Tror vel mor og sønn ønsker ulike ting. Tror ikke et øyeblikk på at han flytter til USA for endelig å bli anonym.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:32   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg må innrømme at jeg har tenkt at gudsjelov har pressen fart pent med både Marius og kronprinsbarna, jeg har ikke fått med meg at det titt og ofte er et pressepress på ham. Jeg leser dog ikke Se & Hør, så jeg har sikkert gått glipp av mye. :not:

Derfor ble jeg litt undrende over meldingen til hans mor.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:33   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Nå er jeg veldig lat, men; det du skrev. Han ER en.offentlig person, ikke bare fordi han er hennes sønn, men fordi han velger å være det.


Ja men det er en balansegang der som journalister bør ta hensyn til.
Han velger å bruke sosiale medier, men rir han da på kjendisstatusen? Gjør han det for å gjøre det alle andre gjør rundt ham?
Skal det at han bruker sosiale medier slik andre ungdommer gjor, gjøre ham til fritt villt mtp oppførsel fra journalister?

Vi vet jo ikke hva hun kritiserer egentlig. Det er det som gjør det vanskelig å synse.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:43   #8
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ja men det er en balansegang der som journalister bør ta hensyn til.
Han velger å bruke sosiale medier, men rir han da på kjendisstatusen? Gjør han det for å gjøre det alle andre gjør rundt ham?
Skal det at han bruker sosiale medier slik andre ungdommer gjor, gjøre ham til fritt villt mtp oppførsel fra journalister?

Vi vet jo ikke hva hun kritiserer egentlig. Det er det som gjør det vanskelig å synse.

Det er nettopp det - hva er det hun kritiserer, egentlig? At noen filmet dem når han var tre, var ille - men det er tross alt 17 år siden. Han fikk litt omtale da han solgte en merkeveske på Finn og brukte Slottets adresse - men det ble jo ingen stor sak - og det var jo klønete håndtert av ham. Men bortsett fra det, er mediene jeg leser, ganske fri for omtaler av Marius Borg Høiby.

Og det er veldig ulikt hva tjueåringer gjør på SoMe. Noen har åpne profiler og noen har lukkede. Noen utagerer, noen er veldig nøye med å ikke dele med andre enn nær krets.

Og selvsagt har folk krav på privatliv og på skikkelig behandling. Også kongelige. Men jeg synes vel helt ærlig at norsk presse er veldig real mot kongefamiilien - kanskje evt med unntak av se&hør - men der deler tydeligvis ikke MM og jeg oppfatning.

Men jeg skjønner altså ikke helt hva MM ville med brevet sitt - hvis det ikke var en slags føre-var-anmodning, da.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:47   #9
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Han har vel figurert på andres Snapchat også, gjerne med eldre "festfolk" som kongehuset kanskje ikke vil forbindes med. Tror likevel ikke dette er skrevet om i media?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:48   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Han har vel figurert på andres Snapchat også, gjerne med eldre "festfolk" som kongehuset kanskje ikke vil forbindes med. Tror likevel ikke dette er skrevet om i media?

Nope - det skrives ikke om, så vidt jeg vet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 19:56   #11
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Det kan godt ligge en "bombe" et eller annet sted, men den blir jo umulig å skrive om nå som MM har gått ut i forkant.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:00   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg synes det brevet fra MM var teit, i mangel på et bedre ord. Jeg skjønner henne som mamma, men jeg synes hun bommer kraftig her.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:03   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg synes det brevet fra MM var teit, i mangel på et bedre ord. Jeg skjønner henne som mamma, men jeg synes hun bommer kraftig her.

Helt enig.
Jeg skjønner henne, og hvor hun vil, men hun bommer med brevet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:04   #14
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Hvis jeg hadde hatt tilgang på en profilert nettside som pressen leser, så hadde jeg sikkert vært truende til å bruke den til å oppfordre verden til å være snill med hjertebarnet mitt, jeg også.

Nei, vent litt. Det har jeg jo. Og det gjør jeg ikke.

Nope, MM. Skivebom, definitivt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:09   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg ser at forsida til Se og Hør som vises på nett indikerer 12 sider i forbindelse med at Lille Marius er 20år. Kanskje noe i den forbindelse som kan fått det til å renne over?
Det som i så fall er dumt er at det ikke kommer fram.

Eller er det et forsøk på å adressere til "dem som selv godt vet hva det gjelder"? Adressering direkte kan kanskje medføre enda verre ting?

Konsekvensen foreløpig har vært at en masse indignerte journalister står fram med "kaller du meg slem journalist? -forsvar".

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:12   #16
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.462
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Enig med Pøbelsara og dere andre. Jeg skjønte ikke helt hva MM ville med dette, og jeg tenkte at hvis de ville ta han ut av kongefamilien, hvorfor har han da vært med på alle offentlige anledninger de siste årene? Som f.eks. de kongeliges jubileum i Trondheim ifjor, er han ikke med på de offisielle bildene derfra? Til sammenligning stakk Ari Behn derfra....

Jeg har ikke fått med meg at det har stått særlig mye om han i pressen, men har selvsagt instaprofilene til han og kjæresten nå.

Tror ikke kommunikasjonsrådgiverne på slottet har vært særlig involvert i brevet fra mor.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:40   #17
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg synes egentlig det er oppsiktsvekkende hvor lite kritikk både kongefamilien og Marius Høiby får i pressen, jeg.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:42   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Den eneste kritiske saken jeg har fått med meg er at det ble omtalt at han solgte luksusvarer på finn.no med slottet som adresse. LV-koffert til 20 000 og sånn.

Jeg fikk en følelse da av at pressen ønsket å knytte det opp til det trykket de har hatt mot kongefamiliens forbruk og livsstil generelt, men at de ikke helt fikk det til, og så ble det hengt på det med adressen i stedet.

Det var noen halvkvedede viser der som var litt i grenseland, men ellers husker jeg ikke mye.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 20:52   #19
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.013
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg er med de fleste her. Det var et fint brev MM skrev, men han er 20 år. Han er voksen. Og han har allerede valgt å være en offentlig person.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-17, 21:11   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongelige krenkelser i krenkelsens tidsalder

Jeg må innrømme at jeg bare blir litt sånn "whatever".

De er like teite i alle retninger, pressen, kongehuset og Marius selv. De får bare holde på.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no