Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

En god nettside for å kunne lage en ordsky (Gratis)?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-23, 09:30   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

En god nettside for å kunne lage en ordsky (Gratis)?

Jeg skulle ha lagd en ordsky. En helt enkel en.
Det finnes flere tilgjengelige nettsteder for dette, og jeg har testet ut 3 allerede. Men ingen av dem syns jeg er noe bra. Det er dårlige farger, litt voldsomme fonter og egentlig dårlig sammenstilling.
Jeg ønsker egentlig noe helt enkelt. Og helst med bare en farge.
Noe ala dette;


Jeg kan ikke bruke Office pakken, da arbeidsgiver ikke tillater at man laster ned noe tilleggspakker.

Så er det noen som vet om en god nettside for dette formålet?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 10:24   #2
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.329
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: En god nettside for å kunne lage en ordsky (Gratis)?

Jeg vet ikke om noen nettsider, men kanskje du kan få utvidelse av officepakken ved å kontakte it-drift?

skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 10:29   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettside for å kunne lage en ordsky (Gratis)?

Jeg lagde en for en stund siden, som ble bra, det var mange muligheter med farger, fonter og former. Men husker selvsagt ikke nettsiden i farta ... Skal prøve å finne det ut.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 10:32   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god nettside for å kunne lage en ordsky (Gratis)?

Denne var det visst: https://wordart.com/create

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 10:55   #5
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.808
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god nettside for å kunne lage en ordsky (Gratis)?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Denne var det visst: https://wordart.com/create

Takk! Denne funker tror jeg.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no