Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"I kissed a girl and I liked it"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 17:11   #141
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har aldri møtt noen menn som har noe imot jentesex. Jeg antar at de er i mindretall, men det er selvsagt basert på generell synsing.

Ha noe imot jentesex er å dra det langt, men jeg personlig syns det er en gjesp. Og jeg har ikke inntrykk av at det er så sjeldent som mange skal ha det til.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:30   #142
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Når jeg kliner med ei dame(oi det høres ut som om jeg gjør det titt og ofte, men det gjør jeg ikke altså ), så er som regel mannen der også. Og jeg gjør det kun med humor i tankene. Mannen synes det er morsomt, og det samme gjør vennene våre. Hadde jeg derimot kysset ei dame med tanke på at det skulle være deilig, eller jeg hadde følelser med, ser jeg også på det som utroskap.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:32   #143
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg har på LilleRu og ikke minst Berglijot (). :noterer: Du kan få Nabojenta, Albertine, hun er jeg ferdig med. Vi har delt seng en helg, og jeg deler selvsagt godene med deg. :raus:

Ferdig med meg?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:34   #144
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Melder meg for ja-siden!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:38   #145
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Jeg har igrunn aldri følt behovet for å kysse ei jente, og nå er jeg så gammel at jeg tviler på at behovet skulle oppstå.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:38   #146
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har aldri møtt noen menn som har noe imot jentesex. Jeg antar at de er i mindretall, men det er selvsagt basert på generell synsing.

Samme her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:40   #147
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har igrunn aldri følt behovet for å kysse ei jente, og nå er jeg så gammel at jeg tviler på at behovet skulle oppstå.

Aldri si aldri, schnuppa.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 18:34   #148
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Nei jeg har aldri det.
Må si som Maxi, kyssing er en seksuell ting for meg og jeg har aldri følt meg seksuelt tiltrukket av en jente.Nesten så jeg skulle ønske at jeg hadde blitt det, ville gjerne erfart dette også

Gidder ikke gjøre det bare for å ha gjort det liksom,må være følelser med for meg.

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 18:43   #149
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Jeg tungekysset med en studievenninne på en bar i en storby i Europa en gang. Ble litt overrumplet, men visste at det var kun for moro/provokasjon.


Sist redigert av Koma : 19-08-08 kl 01:09.
Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 19:34   #150
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "I kissed a girl and I liked it"

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er utrolig fordomsfullt å anta at alle menn synes alt innen sexsjangeren er gøy og greit, sånn utenom utroskap med det annet kjønn. Og kanskje ting som innvolverer bæsj.

Litt på siden, men jeg har inntrykk av at en del menn som sliter med homofobi av type FRP-standard synes at jentesex er helt greit.

Ha-ha, du sa bæsj.
Er forøvrig enig med det lille sidesporet. For jentesex er jo bare til for at de skal ha noe å tenne på.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no