Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 13:07   #21
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Er det vanlig å gi julegave til de barnehageansatte?

Ja det tenkte jeg også! Har ikke falt meg inn. Hvem er det som får da? Hos oss er det fire avdelinger og ca 16 ansatte. Jeg har barn på to avdelinger, i tillegg rullerer de ansatte litt.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:27   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Ja det tenkte jeg også! Har ikke falt meg inn. Hvem er det som får da? Hos oss er det fire avdelinger og ca 16 ansatte. Jeg har barn på to avdelinger, i tillegg rullerer de ansatte litt.

Sånn er det i vår barnehage også. Det ville blitt umulig å gi gave bare til noen få (selv om jeg bare har en unge).

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 17:37   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg ga en konfekteske med sjokolade en gang

Hæ? Var det sjokolade i konfektesken??

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 19:00   #24
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Sånn er det i vår barnehage også. Det ville blitt umulig å gi gave bare til noen få (selv om jeg bare har en unge).

Hmm...jeg har gitt gave til de faste på avdelingen.Det er jo fire voksne i vårt tilfelle
Men...., når jeg tenker etter så var det ett år det var så vanvittig med vikarer og forandringer at jeg ikke visste helt hvem som skulle ha fått juleoppmerksomheten.... Det var vel det året jeg kjøpte et stort fat med god variert frukt og massse sjokolade!(til å ha på pausrommet)

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:52   #25
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Jeg har kjøpt fine lys til de barnehageansatte i fjor. Må vel finne på noe annet i år

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:57   #26
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Fy da!




Jeg har tidligere år gitt en Svibel i pen potte til hver ansatt -et fint te/kaffekrus til hver ansatt - stort frukt og sjokoladefat (fellesgave til pauserommet)...
Vet at slike smågaver til jul blir satt stor pris på. Ikke pga gaven i seg selv, men det å bli husket på....

Kjempeflott gave, men husk at det er mange som ikke tåler svibel

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:06   #27
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Ups, visste ikke at noen reagerer allergisk på Svibel.....
Men vet jeg. Takk for at du gjorde meg obs på det

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 09:23   #28
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Ups, visste ikke at noen reagerer allergisk på Svibel.....
Men vet jeg. Takk for at du gjorde meg obs på det

Mange allergikere reagerer på løkplanter. Tulipaner, svibler, osv. Ikke noe man tenker på før man har en allergiker i familien .

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 09:46   #29
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Iår lager vi såper som vi skal gi bort!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 09:55   #30
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)

Vi har også en barnehage med mange ansatte (to store avdelinger) og synes at det blir for dyrt å gi til hver enkelt. Jeg har kjøpt en stor konfekteske til personalrommet og gitt de enkelte julekort med bilde av jentene.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no