Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Jeg sitter i et møte"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 09:33   #21
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det hele så ut til å gå bra.... Helt til mobilen til denne fyren faktisk satte i gang å ringe...

Jeg har faktisk begått samme stupide feil selv, dog ikke for å briske meg, men for å late som om jeg var opptatt. Pinlig okke som.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 09:35   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

sofakjøpemøte er vel møte vel så bra som andre
- Forøvrig så tar jeg aldri telefonen på møte, med mindre jeg venter en veldig viktig telefon eller har barn jeg mistenker at kan måtte hentes.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 09:40   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Hvis det er Viktige Personer™ som ringer mens jeg er i et møte har jeg en sms-mal liggende som sier "Sitter i møte, ringer deg så snart jeg har mulighet. Hilsen Kirsebær, Arbeidsplassen". Denne ligger som hurtigvalg, så jeg sender heller den sms'en enn å ta telefonen. Som regel er jeg ganske avhengig av at de jeg faktisk sitter i møte med føler seg som Viktige Personer™ også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 09:41   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Inne på møbelavdelingen så gikk en godt voksen mann foran oss, og han pratet i telefonen. Ikke noe uvanlig det, og slettes ikke noe jeg vanligvis legger merke til. Ikke før vi hører mannen si, med myndig stemme: "men du, jeg sitter i et møte nå, så jeg kan ikke snakke mer", og så havner telefonen i lomma.

Pøh.
Jeg har en veldig kjekkas-kollega som sitter i nabobåsen her og liker å skryte på seg hvor opptatt han er og hvor mange reiser han er på hele tiden..
HAn eier ikke skam og sitter i telefonen og sier at han er på reise så han får ikke ordnet ditt og datt før neste uke og bla-bla.
Her en dag sa han at han hadde booket seg så full at han ikke skulle være innom kontoret mer enn 3 dager til i år.. Jadda. Så noen får det liksom til.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 09:43   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Som regel er jeg ganske avhengig av at de jeg faktisk sitter i møte med føler seg som Viktige Personer™ også.

Jeg har en del møter der det ikke kunne bry meg mindre om folk ser at jeg ignorerer dem.

Jeg har selvsagt en del møter der jeg aldri, aldri, aldri svarer på telefon også. Sånn hurtig-SMS var forresten lurt. Det vil jeg også ha.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 09:55   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har selvsagt en del møter der jeg aldri, aldri, aldri svarer på telefon også. Sånn hurtig-SMS var forresten lurt. Det vil jeg også ha.

Nyeste iOSet til iPhone er en åpenbaring sånn sett. Nå kan man velge å sende sms i stedet, før var det et mas.

Her på huset drives det utstrakt møteplageri til tider (vi har møter om alt mulig, eneste måten å få tak i folk på er å kalle inn til møte), og dermed er det mange møter jeg lett tar telefonen og går ut under.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:12   #27
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis det er Viktige Personer™ som ringer mens jeg er i et møte har jeg en sms-mal liggende som sier "Sitter i møte, ringer deg så snart jeg har mulighet. Hilsen Kirsebær, Arbeidsplassen". Denne ligger som hurtigvalg, så jeg sender heller den sms'en enn å ta telefonen. Som regel er jeg ganske avhengig av at de jeg faktisk sitter i møte med føler seg som Viktige Personer™ også.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 11:14   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Jeg kan også finne på å ta telefonen i møter hvis VIP'er ringer, men hvis de ringer for pjatt, så sier jo jeg også at jeg er i et møte.

Veldig sjelden på IKEA, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 11:26   #29
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Jeg tar ikke telefonen i møter, med mindre det er nummer som forbindes med barna, da tar jeg den. Ungene har jeg instruert sånn at hvis de ringer, og jeg ikke tar den, og det ikke er viktig, da skal de bare vente. Brenner det, da ringer de en gang til, og da skjønner jeg at det er viktig.

Jeg lar meg irritere over folk som tar telefonen, sjekker e-post, sender sms etc. i møter. Syns heller man kan få møtene unna, og så kan man dille med mobilen etterpå.

(Jeg måtte faktisk be en elev om å ikke snakke i telefonen i timen nå nettopp. Verden er i ferd med å bli gal. For meg er det en selvfølge at man lar være.)

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 11:38   #30
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Ja, verden er i ferd med å bli gal. Jeg var i begravelse i går og opplevde at en og samme mann først tok i mot en samtale i kirken rett før seremonien startet og deretter hadde en lang samtale midt under minnesamværet. Han svarte på anropet i kirken, snakket litt og fikk så tydeligvis noen stygge blikk fra de som satt rundt ham, så han sa "jeg sitter litt opptatt, kan jeg ringe deg tilbake senere?". Den samme mannen snakket også i telefonen under minnesamværet. Han gikk ikke ut en gang. Vi satt på småbord, men han snakket såpass høyt at det var umulig å legge merke til at han snakket. Jeg kjenner ikke mannen, men jeg overhørte såpass mye at jeg kan fortelle hva han jobber med iallefall. Jeg må få si at festemåter for snøfangere på tak med takstein ikke er så fryktelig givende å høre på når man sitter i et minnesamvær etter en begravelse.

Jeg fatter ikke at folk ikke kan slå av telefonen sin litt oftere. Man må ikke være tilgjengelig hele tida uansett hvor viktig man føler seg. Jeg hadde min telefon avslått i hele går. Ungene var instruert til å ringe til faren sin hvis det var noe de lurte på i den halvtimen de var alene etter skolen før faren kom hjem og alle andre samtaler var uviktige i den settingen jeg var i i går. Derfor var telefonen avslått, selv om det i går innebar at hele firmaet var utilgjengelige. Både jeg og sjefen sjekket telefonsvarerne våre i går kveld og konstaterte at ingen hadde lidd noen større nød selv om vi var utilgjengelige en dag. Det lå forøvrig beskjed på alle telefonsvarerne om at vi hadde stengt pga begravelse, så folk visste hvorfor vi ikke svarte.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 12:57   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det gjør jeg ofte. Da har jeg forlatt møtet umiddelbart etter at jeg ser hvem som ringer og står på gangen og prater. Jeg har mange på kontaktlisten min som er viktige nok til at jeg forlater et møte for å snakke med dem.

Joda, jeg tenkte mer på å sitte og snakke lenge PÅ selve møtet.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 11:13   #32
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Jeg pleide å være hundepasser for en foretningsdame. En dag sa hun til meg at hun skulle i ett veldig viktig møte dagen etter og måtte levere hundene tidlig det var helt greit for meg. Men siden jeg skulle til frisøren leverte jeg hundene hos mannen min. Og hvem møter jeg på hos frisøren jo hunde eier damen det var det viktige møte...

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 13:19   #33
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg pleide å være hundepasser for en foretningsdame. En dag sa hun til meg at hun skulle i ett veldig viktig møte dagen etter og måtte levere hundene tidlig det var helt greit for meg. Men siden jeg skulle til frisøren leverte jeg hundene hos mannen min. Og hvem møter jeg på hos frisøren jo hunde eier damen det var det viktige møte...

Så pinlig for henne da.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 14:58   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

En god kompis av meg ble busta en gang han hadde sneket seg tidlig av gårde en vakker sommerdag, og satt og drakk hvitvin på båten da en BigGuy ringte. Han svarte pent og pyntelig, og alt gikk vel, men etterpå fikk han en SMS om at han må få installert måkefilter på den mobilen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 15:18   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En god kompis av meg ble busta en gang han hadde sneket seg tidlig av gårde en vakker sommerdag, og satt og drakk hvitvin på båten da en BigGuy ringte. Han svarte pent og pyntelig, og alt gikk vel, men etterpå fikk han en SMS om at han må få installert måkefilter på den mobilen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 16:52   #36
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

En god kompis av meg ble busta en gang han hadde sneket seg tidlig av gårde en vakker sommerdag, og satt og drakk hvitvin på båten da en BigGuy ringte. Han svarte pent og pyntelig, og alt gikk vel, men etterpå fikk han en SMS om at han må få installert måkefilter på den mobilen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 17:01   #37
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

På arbeidsplassen min synes jeg det er en uting når flere sitter og sender meldinger under møter. Det er mangel på respekt.

Jeg tar ikke telefonen om jeg er opptatt selv, sjeldent jeg i det hele tatt har den med på møter.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 21:02   #38
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.875
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Jeg sitter i et møte"

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg fatter ikke at folk ikke kan slå av telefonen sin litt oftere. Man må ikke være tilgjengelig hele tida uansett hvor viktig man føler seg.

Enig. Jeg synes det er en uting å sitte f.eks. i en restaurant og snakke høyt på mobiltelefon. Det er utrolig uhøflig. Og jeg forstår ikke hvorfor 90% av passasjerene på et fly må slå på mobiltelefonen akkurat på sekundet når fest setebeltet-skiltet er avslått. Man kan visst ikke være utilgjengelig et eneste sekund lenger enn ytterst nødvendig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no