Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ikea-kjøkken?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-11, 10:20   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikea-kjøkken?

Etter å ha bodd to uker i det "nye" huset, seiler nytt kjøkken stadig lenger opp på prioriteringslisten, og vi har begynt å snuse på ulike løsninger. Vi tenkte først at vi skulle kjøpe lokalt, men så har man jo Ikea, da. Jeg blir litt overveldet når jeg ser på nettsiden, så jeg trenger litt hjelp, tror jeg.

(1) Er det slik at alle skrogene til Ikea-kjøkkenet heter samme ting, som i en serie? Eller finnes det ulike serier også der? De ulike seriene med fronter har vel egne navn igjen?

(2) Har Ikea noen kjøkkeninnredninger med store kolonialskuffer som alternativ til underskap?

Andre lure ideer/tips? Jeg ser for meg hvite glatte fronter (vet ikke om vi vil ha matt eller høyglans), og benkeplate muligens i valnøtt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:44   #2
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Jeg har ikke kjennskap til de frittstående løsningene, men på de andre er det som du skisserer, ja. Skrogene er de samme, og alle frontene passer til skrogene.

IKEA har kolonialskuffer som er veldig godt egnet som erstatning for underskap, men jeg mener det er standard med tre skuffer, der den øverste er ganske lav (typisk bestikkskuff), den midterste er en god del dypere og den nederste er dypest. Det er mulig andre kjøkkenprodusenter har kun to skuffer, slik at de blir dypere.
Bredden mener jeg finnes i både 40, 60 og 80 cm. Vi hadde flere rader med 80 cm-skuffer på kjøkkenet vi pusset opp, og det var genialt! Som du ser av bildet, var det kun i hjørnet vi hadde skap under benken: http://www.foreldreportalen.no/forum...chmentid=21839. Det ble godt med plass og veldig oversiktelig. Her vi bor nå, derimot, er det lagt opp til smalere skuffer. Det duger, men er på langt nær like praktisk. Så mitt tips er: ha brede skuffer. Det er både pent og praktisk.


Sist redigert av Fadese : 09-12-11 kl 10:53.
Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:47   #3
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Vi satt og virret i kjøkkenplanleggeren i går, men fant ikke helt fram. Det så da ut som om 60 cm var det bredeste i skuffeseksjoner, og det er jo litt i smaleste laget i mitt hode? Jeg kjenner at jeg blir surrete i hodet av å se på løsninger, men det er nok endel år til Ikea etablerer seg i Tromsø, og vi vil ha kjøkken snart.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:51   #4
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Vi monterer ikea-kjøkken as we speak. Det fungerer veldig greit, går fint å montere selv. Instruksjonene er forståelige. En ulempe er at det ikke finnes 50-skuffer, men ellers er det veldig ok. Vi har skuffer overalt under midjehøyde, jeg liker det best.

Ett tips vi fikk var å vurdere annen benkeplateleverandør hvis man ønsker skreddersydde plater. Ikea har lang leveringstid og en ikke helt ubetydelig feilprosent som de bruker lang tid på å korrigere. Vi brukte lokal snekker, det ble ikke dyrere og vi fikk platene på 5 timer etter vi hadde levert mål. Avtalt uka før. Det var Nidarvoll Trevare for de som bor her i byen, de kan virkelig anbefales, pent arbeid, fleksible løsninger (man kan kjøpe platene hvor man vil) og fantastisk service.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:51   #5
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Bredeste skuffeseksjonen til IKEA er 80cm og der er det god plass.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:51   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Vi satt og virret i kjøkkenplanleggeren i går, men fant ikke helt fram. Det så da ut som om 60 cm var det bredeste i skuffeseksjoner, og det er jo litt i smaleste laget i mitt hode? Jeg kjenner at jeg blir surrete i hodet av å se på løsninger, men det er nok endel år til Ikea etablerer seg i Tromsø, og vi vil ha kjøkken snart.

De har 80 cm brede skuffer som det bredeste.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:53   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Kan noen linke til 80-cm-skuffeseksjonen for meg, siden jeg tydeligvis er blind?

I går kveld satt vi og tittet på kjøkkenplanleggeren, og i natt har jeg drømt om brede skuffer, og i tillegg om at den nye eieren av den forrige leiligheten stadig ringte for å klage om bagateller.

Tipset om lokalproduserte benkeplater er notert, og mannen har også hørt det fra en kamerat, som har kjøpt en rønne, og holder på å bygge den opp fra scratch igjen.

Jeg vurderer Abstrakt eller Applåd fronter; hovedforskjellen ser ut til å være at de førstnevnte er i høyglans, mens de andre er mattere. Det er først og fremst hvitt vi vurderer. Ok, jeg, da.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:53   #8
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Samme skrog til alle. Det finnes 80 cm brede skuffer også, og de finnes også i kjøkkenplanleggingsprogrammet.

Ville dog hatt andre hvitevarer. Vi har noen av dem nå og de virker fortsatt ok etter 3 mnd, men det er jevnt over ganske upraktiske løsninger (teit innredning i oppvaskmaskinen som gjør at alle glass faller hver gang man åpner den, varme knapper på induksjonsplata etc).

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:54   #9
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Men du bør ha hjelp fra noen på ikea før du sender inn bestilling på kjøkken altså. Det er lett å glemme foringer og sånne ting som man ikke ser at man trenger ved første øyekast.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:56   #10
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

http://www.ikea.com/no/no/catalog/pr...34/#/S19852636

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:56   #11
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.


Ett tips vi fikk var å vurdere annen benkeplateleverandør hvis man ønsker skreddersydde plater. Ikea har lang leveringstid og en ikke helt ubetydelig feilprosent som de bruker lang tid på å korrigere. Vi brukte lokal snekker, det ble ikke dyrere og vi fikk platene på 5 timer etter vi hadde levert mål. Avtalt uka før. Det var Nidarvoll Trevare for de som bor her i byen, de kan virkelig anbefales, pent arbeid, fleksible løsninger (man kan kjøpe platene hvor man vil) og fantastisk service.

De brukte vi også da vi pusset opp kjøkken for fire år siden. Vedig bra!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:57   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Tusen takk.

Dette blir det tredje kjøkkenet mannen monterer fra scratch, så han har heldigvis kontroll akkurat på detaljene. Jeg tar meg mest av synsingen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 11:03   #13
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Vær forresten forberedt på at arbeidstegningene fra ikeaprogrammet ikke er helt 100%, små foringer synes ikke nødvendigvis så godt på tegninga. Vi måtte flytte litt på et par overskap pga det.

Og så har hjørneskapet en medbragt foring man kan, men ikke må bruke. Det blir finere om man bruker samme foringer som på resten av kjøkkenet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 11:07   #14
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Jeg kommer nok garantert til å poste bilder og be om innspill før vi setter i gang, for dette er vanskelig, kjenner jeg. Eller rettere sagt: Det går rundt for meg. Det er endel begrensninger pga. U-formen på kjøkkenet, to vinduer som gjør at benkehøyde maks. kan bli 92 cm, og varierende takhøyde (ironisk, når stua har takhøyde på 260 cm). Akkurat nå har vi knapt underskap fordi hele plassen under det ene vinduet opptas av en enorm uttrekkbar benkeplate, og der tenker jeg at det blir skuffeseksjoner.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 11:15   #15
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Vi har også U form på kjøkken og er kjempefornøyde med løsningen vi fikk til, vi klarer oss med kun skuffeseksjoener.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 11:52   #16
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.339
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Men du bør ha hjelp fra noen på ikea før du sender inn bestilling på kjøkken altså. Det er lett å glemme foringer og sånne ting som man ikke ser at man trenger ved første øyekast.

Det kommer an på hvor nøye man er, da ... Jeg tegnet kjøkkenet mitt selv, fikk ei venninne som er kjøkkenkonsulent til å se over, hun hadde ingen endringer. Vi fikk "hjelp" til å se over på IKEA også - hvilket førte til at to foringer jeg hadde tegnet inn blei oversett (en av dem var en sånn medfølgende hjørneskapforing), og fjompen bestilte for kort benkeplate til oss. Vi måtte tegne om kjøkkenet for å få den til å passe, for det tok for lang tid å bestille ny ...

Jeg er ikke imponert over konsulentene til IKEA. Kjøkkenet er jeg veldig fornøyd med! Jeg synes det er lettest å få oversikt over hva som finnes i tegneprogrammet.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 12:08   #17
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Slenger inn ett annet forslag; Epoq-kjøkken fra Elkjøp. Veldig likt IKEA-kjøkken, både i utseende, kvalitet og pris. Men for vår del iallefall, enklere å bestille lokalt, samt at Elkjøp tegnet kjøkkenet for oss. Har valgt skuffeløsning der det var mulig, og er kjempefornøyd. Det eneste som har blitt krøll for vår del, er at vi fikk feil benkeplate. Så skulle jeg bestilt fra dem igjen, hadde jeg bestilt benkeplate et annet sted (har tatt en måned å få ny plate).

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 12:17   #18
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Vi monterte IKEA-kjøkken i sommer. Det gikk fint, og vi var raske fordi vi måtte. (tråden min ligger her inne et sted, med ferdig resultat)
Vi har mange skuffer og utdragbare innredninger, og jeg elsker alt.
Har god plass.
Vi skulle hørt på røkla som sa at vi skulle ligge unna hvitevarene, men bortsett fra det elsker jeg kjøkkenet mitt. Særlig det nevnte med oppvaskmaskinen irriterer meg noe helt grenseløst. Og vi har hatt en reparasjon på induksjonstoppen allerede...

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 12:47   #19
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Og angående U-kjøkken med skuffer så kan du få et tips av meg - sjekk at alle skuffer kan åpnes uten å kræsje i hverandres dørhåndtak.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 12:54   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ikea-kjøkken?

Kvik kan være et alternativ, synes de har flotte kjøkken og du får 1,20 cm brede skuffer hvis du vil (og 40,50,60 og 80). Vi monterer kjøkken derfra as we speak og det ser ihvertfall veldig bra ut! Vi har valgt hvitevarer fra Siemens og ventilator fra Røros metaller og det ble ikke så billig akkurat, men har hørt mange med gode erfaringer på det. Vi har hatt en ræva kjøkkenkonsulent fra Kvik desverre, men tror ikke det er gjennomgående for alle altså. Mitt råd er å bytte konsulent kjapt hvis man er avhengig av mye hjelp og man ikke er fornøyd.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no