Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmtips ønskes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-10, 11:59   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Filmtips ønskes

Alt av interesse.Filmer jeg kan se alene og sammen med mann.
Vi ser ofte ala star wars og humor.krigs osv.
Mens jeg ser jentefilmer alene, men sett så lite filmer i det siste så er sikkert mange "jentefilmer" jeg har gått glipp av

Skriv helst sjanger på filmene.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 11:51   #2
sykkelpappa
<insert something witty>
 
sykkelpappa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 109
sykkelpappa er litt kulsykkelpappa er litt kul
Standard

Sv: Filmtips ønskes

veldig vanskelig å anbefale noe sånn ut av det blå, freit å vite noe om preferanser. Mener du generelt gode filmer, bare nye filmer, helst gamle, klassikere 'alle' bør ha sett, kultfilmer, sære ting for spesielt interesserte....

Et godt tips for å få inspirasjon kan være å titte på topplistene til IMdB, der kan du se all-time-top-100 o.l.

Men jeg kan jo bidra med noen forslag i det minste:

Event Horizon - SciFi/grøsser
Usual suspects - action/thriller
13.th Floor - SciFi/thriller
Akira - Anime-klassiker (for spesielt interesserte)
Chocolat - Klissete romlemantisk drama
Ring (IKKE den amerikanske versjonen) - grøsser
The shining - Grøsser (klassiker)
One flew over the cuckoo's nest - Nicholsons kanskje beste rolle? Drama/kultfilm/klassiker
I Kina spiser de hunde - dansk komithriller (svart komedie)
Very bad things - svart komedie
Dark City - thriller (ganske dyster)

du får se om noe av dette passer deres smak...

sykkelpappa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 11:58   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Opprinnelig lagt inn av sykkelpappa, her.

veldig vanskelig å anbefale noe sånn ut av det blå, freit å vite noe om preferanser. Mener du generelt gode filmer, bare nye filmer, helst gamle, klassikere 'alle' bør ha sett, kultfilmer, sære ting for spesielt interesserte....

Et godt tips for å få inspirasjon kan være å titte på topplistene til IMdB, der kan du se all-time-top-100 o.l.

Alt som er verd å se

Skal sjekke den lista.

Tusen takk for tips og din liste

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 12:05   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Om du ikke har sett Slumdog millionaire, så bør du se den, synes jeg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 12:07   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Om du ikke har sett Slumdog millionaire, så bør du se den, synes jeg...

Sett den på kino og den blir ikke sett i reprise på dvd ever

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 12:23   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Synes du den var fæl?
Den gikk rett i hjertet mitt på en veldig god måte. Forøvrig er boka HELT annereldes.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 12:35   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Synes du den var fæl?
Den gikk rett i hjertet mitt på en veldig god måte. Forøvrig er boka HELT annereldes.

Ja er den værste filmen jeg noen gang har sett.
Vi var 4 fra klassen som så den da den gikk på Kino.en gang vi hadde samling i Bodø, og alle sammen var enige om at det der var den værste filmen vi hadde sett og skulle aldri se den igjen.

Flinke skuespillere og sånt. men neitakk

Bøkerne er som oftest helt annerledes

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 13:19   #8
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Filmtips ønskes

noen av mine favoritter.
Crank
Transporter
Bienes hemmelige liv(nydelig film)
Thelma and Louise
phantom of the opera(mannen min elsker denne:knegg) og jeg elsker gerard butler
P.s I love you
Hitman
twilight
50 first dates
Kill Bill
Kill buljo
Svidd Neger(hysterisk)
Domnino
Boondock Saints

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 13:19   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

noen av mine favoritter.
Crank
Transporter
Bienes hemmelige liv(nydelig film)
Thelma and Louise
phantom of the opera(mannen min elsker denne:knegg) og jeg elsker gerard butler
P.s I love you
Hitman
twilight
50 first dates
Kill Bill
Kill buljo
Svidd Neger(hysterisk)
Domnino
Boondock Saints

Takk. Mange av de der har jeg men mange har jeg ikke sett . Så nå har jeg noe å gjøre i kveld

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 13:25   #10
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Inglourious Basterds.

Både jeg og mannen digget den. Quentin Tarantino.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 13:31   #11
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Jeg og samboer har felles interesse i danske action(komedier.)
Feks.
Pusher
Bleeder
I Kina spiser de Hunde
Containerkuppet
Gamle mænd i nye biler
Blinkende lygter
Rembrandt

Også liker vi Tarantino såklart.
Svensk og norsk krim/thrillere og grøssere ser vi gjerne sammen.

Jeg har en ikke-anbefaling fra en film vi så i går: "Rovdyr" -den var dårlig.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 14:35   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Inglourious Basterds.

Både jeg og mannen digget den. Quentin Tarantino.

Sett den

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 14:36   #13
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Filmtips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg og samboer har felles interesse i danske action(komedier.)
Feks.
Pusher
Bleeder
I Kina spiser de Hunde
Containerkuppet
Gamle mænd i nye biler
Blinkende lygter
Rembrandt

Også liker vi Tarantino såklart.
Svensk og norsk krim/thrillere og grøssere ser vi gjerne sammen.

Jeg har en ikke-anbefaling fra en film vi så i går: "Rovdyr" -den var dårlig.

Åh, vi har veldig lik filmsmak.

I tillegg slukte vi Rejseholdet (Mordkommisjonen). Dansk krimserie.

Hva med å kjøre i gang en serie? Da anbefaler jeg The Wire. Den gav oss mange mange timer med usansynlig god underholdning!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no