Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-18, 10:51   #21
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Om vi har dessert, hvilket er alt for skjelden, er det Crème brûlée, is eller skokoladepudding med vaniljesaus. Man burde egentlig hatt litt dessert hver dag og heller kuttet ut lørdagsgodtet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 10:59   #22
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, Nextlife, jeg tror jeg kaster mann og barn på båten hvis du vil gifte deg med meg!!!

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 11:00   #23
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.808
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

De få gangene vi har dessert er det stort sett valgt blant disse:

- creme brulee
- sjokoladefondant
- Tiramisu
- Panna cotta over ulike varianter
- karamellpudding
- riskrem
- is med salt karamellsaus, gjerne hjemmelaget
- smuldrepai med is
- sitronpai med marengslokk

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 11:10   #24
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Jeg glemte å nevne desserttablået vi pleier å ha nyttårsaften. Da samles storfamilien og vi er sånn 12-15 til bords.
Da lager jeg bittesmå porsjonsdesserter, så små at alle kan smake på alt. Bruker de fine likør,-og hetvinsglassene og små firkanta ildfaste skåler til å anrette i, og setter det på et digert speil, litt sånn snasent anrettet.
Sist nyttår hadde jeg
Panna Cotta med sitrongelè
Bittesmå kakestykker med gul mirrorglaze
Creme Brulèe
Små terter med krem og bær
Marengsjuletrær
Sjkoladecakepops

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 11:48   #25
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Å, Nextlife, jeg tror jeg kaster mann og barn på båten hvis du vil gifte deg med meg!!!

Kan man køe her inne også, eller er det bare markedsplassen?

Vi har dessert type jul og nyttår, og i helt særlig lag. Vanligvis kanskje en pai eller lignende, skjønt Tinetoffs sjokoladefondant (het den ikke det da?), er det unger og mann (og jeg) aller helst spiser...

Er det noen som husker Marte Knipe forresten? Den elsket jeg som barn. Og mandelkjernepudding - nam! Kan den lages "fra bunn" forresten? :hm:



(Kan ikke noen av dere som lister opp de lekreste desserter også inkludere oppskrifter? :ber: )

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 12:17   #26
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Wow, Nextlife.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 13:12   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Å ja jeg husker mandelkjernepudding med rød saus (fra pulverpakke).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 13:24   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.107
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Mm. Men mamma måtte silde den, for den kresne dattera Annapoly nektet å spise myk mat med harde ting i.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 13:38   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Ja, mandelkjernepudding! Det er jo kjempegodt! En venninne og jeg laget for sikkert 15 år siden. Aner ikke om dette er samme oppskriften, men det er jo bare å prøve. https://www.matprat.no/oppskrifter/g...kjernepudding/

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 13:56   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mm. Men mamma måtte silde den, for den kresne dattera Annapoly nektet å spise myk mat med harde ting i.

Da kunne hun jo like gjerne kjøpt den mye kjedeligere varianten mandelpudding.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 14:04   #31
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, mandelkjernepudding! Det er jo kjempegodt! En venninne og jeg laget for sikkert 15 år siden. Aner ikke om dette er samme oppskriften, men det er jo bare å prøve. https://www.matprat.no/oppskrifter/g...kjernepudding/

Egentlig en håpløs tråd, for nå har jeg lyst på alt av desserter!!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 14:24   #32
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Jeg også, og godteriinntaket mitt har gått opp sikkert 25 % pga. godteritråden!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 14:43   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg også, og godteriinntaket mitt har gått opp sikkert 25 % pga. godteritråden!

Mitt dessertforbruk har heldigvis holdt seg stabilt, og jeg spiser ikke flere enn de jeg listet opp over her på en vanlig helg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 14:43   #34
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg også, og godteriinntaket mitt har gått opp sikkert 25 % pga. godteritråden!

«Alle de andre gjør det»?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 15:40   #35
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Ja!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 16:40   #36
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg også, og godteriinntaket mitt har gått opp sikkert 25 % pga. godteritråden!

Jeg lover at det ikke var intensjonen med snopetråden.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 20:14   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Ikke så ofte vi har dessert heller men vi har som oftest Oreokake i bursdager og det er litt som en dessert.
Ellers er det alltid riskrem med varm kirsebærkompott på julaften.
Har ellers laget hjemmelaget creme brulè, karamellpudding eller panna cotta.
Sitrongele på toppen hørtes deilig og friskt ut. Skal prøves.
Vi har en ny 80årsdag å feire i sommer så mulig det blir noen desserter på kakebordet istedenfor mange kaker.

Mormoren min var så flink til å alltid ha dessert hver dag så husker mandelkjernepudding og semuljepudding. Nam. Det har jeg i perioder sett etter i butikken men så har det kokt bort igjen. Knirk.
Og så var det en eller annen kald suppe med noe frø oppi. Husker ikke helt hva det var men den var litt seig så den var sikkert kokt opp med potetmel. Var det rødgrøt, tro..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 23:28   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Sagogryn? Litt sånn chiafrø-aktig?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-18, 08:23   #39
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.331
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Om jeg kan velge: puddinger, kremer og fromasjer. Jo fetere, jo bedre. Jeg føler meg litt snytt dersom det vanker frukt til dessert. Puddingpiken, det er meg!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-18, 10:23   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Hva spiser dere til dessert?

Karamellpudding
Sjokoladepudding med vaniljesaus
Gele med vaniljesaus
Diverse fromasjer, enten laget fra bunnen eller den superenkle varianten av gelepakke pluss pisket fløte.
Smuldrepai, ofte eple, med vaniljeis
Iskrem rett og slett, kjøpt eller hjemmelaget alt ettersom.
"Flytende" ostekake, enten ferdigmontert eller som byggesett. D.v.s. ostekrem, kjekssmuler brunet i smør og sukker og en eller annen bærblanding i lake evt. ferdig kompott når det skal gå fort.
Tiramis
Panna cotta
Pavlova eller minipavlovaer med diverse tilbehør etter humøret.
Arme riddere
Vafler/lapper/sveler
Overmodne bananer blir til muffins eller formkake når det passer, gjerne med is eller krem til.
Riskrem
Moltekrem
Iskaker
Fruktsalat med kesam eller vaniljesaus.

Pudding av typene mandelkjerne, prinsesse eller semule skal inn igjen på planen når jeg bare få ånden over meg. Det er sånt jeg husker med glede. Det samme gjelder "kjærnemelkskoldskål", som er en dansk dessert jeg også har planer om å gjenopplive. Den passer utmerket på varme sommerdager!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no