Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bare litt klaging over kabel-tv bytte...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 14:00   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare litt klaging over kabel-tv bytte...

Når vi flytter bytter vi kabelselskap fra UPC/Get til CanalDigital (tild. Telenor Avidi), og jeg merker at jeg irriterer meg grønn over at en del kanaler som er i grunnpakken til UPC ikke er det i CanalDigital sin grunnpakke. Dette gjelder blant annet ZTV, MTV (som CanalDigital ikke en gang har), National Geographic Chanel og Travel Chanel.

Hvor vil jeg henne med innlegget mitt? Kanskje bare spy ut litt eder og galle over at mine ”nisjekanaler” nå forsvinner. Ja, jeg syns dyre- og reiseprogrammer er morsomme. Spesielt når jeg ikke får sove. ZTV er herlig søplete reprise-tv. (Og jeg gidder ikke betale ekstra for å få det). MTV kan jeg kanskje leve uten, men snupp er veldig glad i musikkvideoer. Han liker dem faktisk bedre enn det meste av barne-tv.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 14:04   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare litt klaging over kabel-tv bytte...

Det var rart. Vi har grunnpakken til Canal Digital, og vi har ZTV og MTV. Jeg vet faktisk ikke om vi har de to andre du nevnte, men jeg tror iallefall at vi har Travel.

Du kan godt få mine. :raus: Jeg trenger egentlig bare NRK.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 14:29   #3
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare litt klaging over kabel-tv bytte...

Hm. Interessant. Mulig jeg må forske litt mer. Mannen mener dessuten at surmulingen min kun er utslag av at det er høst og mørkt, og at jeg ikke ser nok på TV til å klage over kanalutvalget. Mulig han har rett i det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 17:39   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare litt klaging over kabel-tv bytte...

Har ikke Canal Digital "Kanalvalg"? Der man stemmer frem de kanalene man vil ha i sitt distrikt? Bare at de har "forhåndsvalgt" 10 kanaler i en slags pakke som alle de dovne idiotene stemmer på? Og i denne pakken er det kun de billigste kanalene? *avslører-tidligere-bittert-valgnederlag". Klart man må ha Animal Planet og Monkey Business! Hva er livet uten? Og alt som Ian Wright er verdt å se!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:03   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare litt klaging over kabel-tv bytte...

Kanalvalg skjer vel bare en gang i skuddåret? Jeg har nå slått meg til ro med at dårlig TV bare innebærer mindre TV og det er jo ikke så dumt.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-06, 21:59   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare litt klaging over kabel-tv bytte...

Da vi flyttet til utlandet var parabolen på plass før internett, før vi hadde fått senger, før vi hadde fått sofa, før vi hadde begynt å pakke ut

Det spørs vel hvor viktig det er for deg, ja. Men jeg mistet iallefall all respekt for en ellers hyggelig kar, fordi han skulle stemme på "den anbefalte kanalpakken. DUST. IDIOT. BONDEKNØØØØL. (3 år etter, og like sint )

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no