Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nevn en sang som får deg til …

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-18, 05:27   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Opera. Det funker ikke i bil for meg. Jeg hører bare radio i bil og kun NRK Klassisk.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 08:18   #22
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Sanger fra Michael Jackson, Kim Larsen og så den der sangen «Jenter som kommer og jeter som går..»

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 08:22   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Danseband, "bråk" (aka musikk jeg ikke kjenner igjen og har litt oppjazza beat), vulgære tekster (Plumbo). Stort sett bruker jeg radio til bakgrunnsstøy og humor-input. Jeg liker prating, bruker derfor podcast oftere og oftere.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 09:06   #24
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Lemontree....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 09:24   #25
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Alt av russelåtvarianter og Plumbo, DDE og danseband.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 09:25   #26
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

My name is Luca.... Grøss!
Og selvfølgelig 99 luftballoons

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 09:33   #27
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hehe, da jeg var på vei til sykehuset med rier sist ble Bowie&Queen med «Under pressure» spilt. Fantastisk!

Jeg lå på fødeavdelingen med fødsel i full gang. Da ble det spilt: Det er lov å være blid og Per Aabel. Min mann sang med, noe som definitivt ikke hjalp på.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 10:34   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Jeg er på linje med Maverick og slår av når jeg hører de der hø-hø-hø-folka i morgensendingen på Radio Norge. Ellers så er jeg raskt ute med å skifte kanal når jeg høre de ulike sommersangene til Postgirobygget ( ), Black Velvet, Lemon Tree og den der grøsselig liksom-romantisksexy remjesangen til Chris Isaac.

Ja, også danseband og vulgærsanger, så klart.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 11:57   #29
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Lemontree....

Enig!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 12:04   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Jeg skrur alttid av når "luringen" er på radio, altså der noen tulleringer for å lure noen. Jeg klarer ikke sånt.

Jeg har noen sanger jeg har skrudd av tidligere pga skikkelig kjærlighetssorg, men klarer de nå. Kanalene jeg hører på har ikke opera eller andre sjangere jeg aldri hører på så det er greit.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 12:08   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Enig med Karamell. Jeg virkelig hater slike tulletelefoner. Det er bare pinlig og aldri, ALDRI morsomt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 12:25   #32
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Alt av Susanne Sundfør. Har tilstrekkelig med sutrestemmer i huset fra før, om jeg ikke skal få det på radioen i tillegg.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 12:35   #33
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Har ikke DAB i bilen og har derfor 3 radiokanaler: Nea Radio, Radio Fosen og Radio Trøndelag eller noe sånt. Det er til å få kløe av! Prøver å høre innimellom, men ender alltid med å slå av.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 13:09   #34
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg skrur alttid av når "luringen" er på radio, altså der noen tulleringer for å lure noen. Jeg klarer ikke sånt.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Enig med Karamell. Jeg virkelig hater slike tulletelefoner. Det er bare pinlig og aldri, ALDRI morsomt.

Count me in!

Og DDE.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 13:44   #35
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til.....

Det meste av køntri og Susanne Sundfør samt heavy metal får meg til å bli raskere enn lynet til å skru av radioen eller hva det måtte være lyden kommer fra. Kan det ikke skrus av, setter jeg på hodetelefonene og min egen musikk. Jeg har to lange spillelister, RoligListenTo 1 og 2, til det bruk.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 13:49   #36
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til …

... mens jeg bare ELSKER Susanne Sundfør!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 13:52   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.451
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til …

Jeg hater også slike tulleringeprogram. All humor som går ut på å lure folk egentlig, synes rett og slett ikke det er noe morsomt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 14:15   #38
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til …

Hører ikke på radio, men Spotify og podcaster. Liker ikke danseband, russelåter og gammal country. Veldig glad i Susanne Sundfør.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 16:12   #39
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til …

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

... mens jeg bare ELSKER Susanne Sundfør!

Jeg liker stort sett melodiene og tekstene godt, men får ofte vibber av den lidende/sutrete stemmen hennes og skrur fort vekk henne da. På Music For People In Trouble bruker hun stemmen noe anderledes, så der liker jeg det meste

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-18, 17:08   #40
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nevn en sang som får deg til …

Radiopreiking er hovedgrunnen til at jeg aldri har likt radio

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no