Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Nå er vi bekymret (katt)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-10, 19:44   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Nå er vi bekymret (katt)

Marie har vært ute alene i perioder siden begynnerlsen av oktober. Hun er alltid i nærheten, og det har vel bare skjedd en par tre ganger at hun ikke kommer med en gang. I så fall dukker hun opp i løpet av en liten time.
I dag slapp jeg henne ut kl 1045. Da dro jeg i møte og var hjemme igjen kl litt før 14 ca. Ingen pus å se. Så dro vi kl 1520 igjen, og sambo kom hund kl 16. Fortsatt ingen Marie. Han gikk en runde og så etter henne, men fant henne ikke. Kl 1830 kom vi hjem og vi ser henne fortsatt ikke. Nettopp vært ute i 40 min å ropt og lett etter henne.

Synes dette er innmari trist, hun kan ikke bli borte for oss!!

Hvor lenge klarer hun seg i denne kulden... Ca 0-2 grader her nå...

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 19:47   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Hun kan klare seg en stund når det ikke er kaldere enn nå. Katta mi kunne være borte mye lenger enn dette, så jeg hadde ikke bekymret meg så veldig enda tror jeg.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 19:50   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Litt snodig underforum du har lagt denne under. Jeg trodde det dreide seg om en nettkatt.

Katter pleier å klare seg helt fint i kulden, de finner lune steder.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 19:52   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Helt feil underforum, noen kan flytte den?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 19:55   #5
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Jeg tror heller ikke jeg hadde vært bekymret riktig enda, katter kan klare seg en god stund og da vi hadde katt kunne den være borte i opptil 5-6 dager uten at vi bekymret oss nevneverdig, den kom alltid tilbake. Det var dog helst i litt varmere vær at den ble så lenge borte, men et par døgn er for mange katter helt normalt. Dyr er jo også forskjellige såklart, og i forhold til det du beskriver så er det jo forsåvidt et avvik ...samtidig kan det jo hende hun er på en veldig spennende tokt eller bare strekker strikken litt! ?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:12   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Kan klare seg ganske lenge, det er jo vann som kan bli et problem ikke kulden, katter tåler mye, dukker nok snart opp igjen!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:16   #7
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Kan klare seg ganske lenge, det er jo vann som kan bli et problem ikke kulden, katter tåler mye, dukker nok snart opp igjen!

Signerer denne, et vennepar av meg hadde en katt som var borte her i oslo over lang tid nå(med skikkelig sprengkulde) å hun dukka opp som om ingenting hadde skjedd plutselig.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:20   #8
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Håper hun kommer hjem snart. Forstår godt at du blir bekymret for henne.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 21:30   #9
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Den ene katten vår er slik at hvis ikke det er noen som slipper ham inn nesten med en gang han vil inn, så tar han seg gjerne en langtur heller enn å sitte og vente.
Det kan jo hende at hun prøvde å komme inn mens du var borte, og at hun har tatt seg en runde hvis ingen var der til å slippe henne inn akkuratt da hun ville det?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 22:59   #10
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

... Fortsatt ikke hjemme....

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 23:07   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Får satse på at hun er på vift

  Svar med sitat
Gammel 06-12-10, 23:10   #12
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Er du sikker på at hun ikke er hjemme? Helt sikker? De gangene jeg har vært sikker på at katten var ute og borte, har hun stort sett ligget og sovet på dertil uegnet skjulested innendørs. Men de tåler såpass når det ikke er kaldere enn det der. De finner seg ofte steder å stikke seg inn så de får ly. Faren er at de kan komme seg inn i garasjer etc og bli innestengt, det opplevde vi med vår pus en gang. Eieren kom hjem etter to døgn og katten kom hjem.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 06:30   #13
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Håper hun dukker opp igjen!

Vi har to katter som er mye ute. Jeg blir ikke engang bekymret om de ikke kommer hjem om kvelden, de har gode gjemmesteder, bl.a. ig garasjen vår, hvor de har luke. I natt har det vært 18 minus, og ene katten ville ikke inn igjen i går kveld, og jeg har ikke hørt henne i natt. Men hun dukker nok opp

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 06:33   #14
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Skjønner... Vi er helt sikre på at hun ikke er inne ja. Hun er straks 9 mnd, men de går seg kanskje lange turer før de er fullvoksne og...

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 06:38   #15
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Skjønner... Vi er helt sikre på at hun ikke er inne ja. Hun er straks 9 mnd, men de går seg kanskje lange turer før de er fullvoksne og...

Vår var vel kanskje på den alderen første gang hun var borte i flere dager. Jeg var så bekymret at jeg kunne dødd på meg, men det gikk bra. Hun kom hjem og har siden tatt seg langturer med ujevne mellomrom. Heldigvis ikke så altfor ofte da. Det har ikke hjertet eller nervene mine godt av ...

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 07:42   #16
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Håper du finner katten din.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 07:52   #17
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Håper hun dukker opp snart!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 08:11   #18
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Det første som slår meg; er hun sterilisert? Hvis ikke, kan det være at første løpetid har startet, og at hun rett og slett er ute på ei skikkelig bar-runde. Det er ikke sikkert dere rakk å merke noen endring i adferd.
Vår eldste katt gjorde nettopp det, hun holdt seg alltid i nærheten, men ble så plutselig borte. Hun var vekk i 2-3 dager, og så kom hun hjem som om ingenting hadde skjedd. Men det hadde det.
Vil dere ikke ha kattunger på henne, så bestill en time hos veterinæren når hun er vel hjemme igjen.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:53   #19
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Jeg er ikke bekymret når pusen vår tar seg en dag eller to på langtur. I sommer var han borte i 5 dager, og kom slentrende som om ingenting hadde skjedd.

Men hvis det er veldig kaldt er det jo litt rart - kanskje hun har sneket seg inn hos noen andre? Hun dukker nok opp. Sjekk nettsidene til lokalavisen, her legger hvertfall mange inn bilde hvis de finner en katt som har gått seg bort. Er hun chipet?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 19:48   #20
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå er vi bekymret (katt)

Kl 18 ringte det på døra og der stod noen som bor lengre oppe i byen med Marie! For en lykke!! De hadde funnet henne i et 5-6 m høyt tre!!! Som reven hadde lusket mye rundt i går... Hun datt fra grein til grein ned når de prøvde å få tak i henne, men nå spiser hun godt og virker helt fin. Vi følger henne nøye. Så godt å ha henne hjemme!!! Jeg kommer vel aldri til å tørre å sleppe henne ut igjen...

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no