Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Wii-spill til 8-åring?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 13:09   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Wii-spill til 8-åring?

Det blir Wii til 8-åringen til jul. Noen som har et godt spill å anbefale?

Og ekstra kontroll (og) nunchuck, burde det være originalt? Noen som vet hvor jeg får tak i så rimelig som mulig? Og er kontroll og nunchuck samme sak, eller er det to forskjellige ting?

Og etter litt googling, er det forskjellige kontroller til den? Hva kjøper jeg i såfall?

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 13:23   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?

Vi kjøper Wii til alle barna i julegave i år, og et av spillene som følger med er Mario Kart med ratt, som vi tenker passer til minsten. Han er 6 år. Vi har diverse mario kart spill fra før til Nintendo ds, og det er populært for både 6-åringen, 11-åringen og 15-åringen faktisk. Så vi satser på at det er morsomt på wii også.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 14:14   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?

Mario Kart er kjempegøy! Det følger med et ratt, men du trenger det ikke for å spille.
Lego-spillene er også sikre vinnere.

Kontroller og nunchuck er to forskjellige ting. Dvs. du trenger begge deler.
Du får ikke disse som annet enn orginalt, så vidt jeg vet, men du kan få tak i alskens greier til å sette på kontrolleren (golf-køller, tennisracket, boksehansker, ekstra ratt til bilspill etc.) fra Speedlink. Det får du tak i hos f.eks Elkjop. Du trenger dog ikke disse, alle spillene kan spilles med orginalkontroller og nunchuck (og noen ganger uten nunchucken).

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 14:17   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?

"Wiimote" - altså kontrolleren:


Her med nunchuck-en koblet til (den fåes også som trådløs):

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 15:05   #5
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?

Du får tak i wii controller og nunchuk billig på dealexstreme.com. Jeg har kjøpt flere derfra og vi har ikke merket forskjell på de originale og kopiene.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 15:17   #6
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?

Wii sport resort er 8 åringens høyeste ønske her.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 15:20   #7
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?

Har kjøpt kontroller på qxl. Ein god del billigare enn orginal delar og eg merker ingen forskjell.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 16:44   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?

Tusen takk for svar!

På dealextreme var det jo veldig billig, men det spørs vel om jeg får det til jul om jeg bestiller derfra. Da er kanskje Qxl et tryggere valg...

Da noterer jeg Mario Kart, Wii sport resort og Lego, skal ta en titt på de.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 07:10   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?

Vi hadde visst kjøpt pakke som inneholdt Wii sport resort, så da får det holde av spill.
Ikke helt kontroll på hva man kjøper, nei.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 10:44   #10
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Wii-spill til 8-åring?





Også finnes Wii Party, den kommer i bundle med Wiimote, og m jo derfor være midt i blinken!

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no