Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

[Kongelig bryllup] Hvem har mest peiling?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-15, 23:21   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kongelig bryllup] Hvem har mest peiling?

Heh. Jeg er vanligvis ikke særlig interessert i kongelige bryllyper, men i kveld har jeg likevel sittet og sett reprise på dette her. Og wow, altså. Jeg har smilt meg gjennom flotte kjoler, kjekke prinsen med rufsete skjegg og ikke akkurat nyklippet, prinsens forlover som ser ut som hans rake motsetning, aldeles nydelig inngangsmusikk av Enya, smilende prinsesse-to-be, Mette-Marit med lommetørkleet, sjarmerende babyprinsesse med smokk, sympatiske Victoria (ihvertfall ser hun sånn ut), rørende tale, fantastisk blomsterpynt, en hoppende artist som sang Coldplay til alles fornøyelse, og det hele kuliminerte i en dansende soulforsamling ved utgangen. Så utrolig festlig og uvant! Eller? Jeg pleier som sagt ikke se på kongelige bryllyper. Men dette må da være totalt annerledes enn de fleste?

Jeg koste meg, jeg. Mannen rømte stua.. Jeg tror faktisk gospel-utgangsmusikken tok kaka. Det var jo klin umulig å la være å smile, og det så ut som prinsen og prinsessen også tenkte det samme.


Sist redigert av Hyacinth : 13-06-15 kl 23:35.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 23:37   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kongelig bryllup] Hvem har mest peiling?

Og den Enya-sangen vil jeg ha i spillelisten min. Noen som vet hvilken det er?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 23:42   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kongelig bryllup] Hvem har mest peiling?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Og den Enya-sangen vil jeg ha i spillelisten min. Noen som vet hvilken det er?

Athair ar neamh. Teksten er en gælisk bønn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 23:47   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kongelig bryllup] Hvem har mest peiling?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Athair ar neamh. Teksten er en gælisk bønn.

Takk! Nydelig musikk.

Hørte også at Dronning Elizabeth aldri kommer i europeiske kongebegivenheter, angivelig som et prinsipp pga den engelske koloniherretiden eller noe sånt. Jøss. Jaja, prins Edward og hun der Sophie er søte, de. De må gjerne komme i stedet.

Dette bryllupet engasjerte meg tydeligvis en hel del.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 09:16   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kongelig bryllup] Hvem har mest peiling?

Jeg rakk bare slutten på tv. Fra ringene og ut. Så måtte inn på nett for å se på kjoler etter at jeg leste her.

Var skikkelig kult at prinsesse Viktoria hadde kjole fra H&M!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-15, 09:55   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Kongelig bryllup] Hvem har mest peiling?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg rakk bare slutten på tv. Fra ringene og ut. Så måtte inn på nett for å se på kjoler etter at jeg leste her.

Var skikkelig kult at prinsesse Viktoria hadde kjole fra H&M!

Ja! Det var konge! Eller kanskje dronning!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no