Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Mikrobølgeovn - Hva trenger jeg?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-17, 16:40   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.495
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mikrobølgeovn - Hva trenger jeg?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Det eneste jeg kommer på at du trenger, det er digitalt display, ikke bare et sånt "vrihjul". Det er greit å kunne sette på 30 sekund og vite at det er 30 sekund.

Vi har en billig en. Fra Clas ohlson tror jeg, neppe mer enn 500 kr, sikkert en del under.

Ja, det syns jeg også er viktig, ikke sånn vrihjul.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 17:14   #22
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.458
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mikrobølgeovn - Hva trenger jeg?

Jeg var uten micro et års tid. Ungen klarte helt fint å sette middagsrester på et ildfast fat og varme i steikovnen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 17:50   #23
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.458
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mikrobølgeovn - Hva trenger jeg?

Min gamle mikro til ca 2000,- gikk i stykker for et par, tre år siden. Den hadde varmluft og masse ting vi aldri brukte, så da jeg kjøpte ny, ville jeg bare ha en enkel, billig en og kjøpte denne: https://www.elkjop.no/product/hvitev...ms23f301eas-ee
Den er helt kurant, ikke noe fancy, men den har det du trenger, tine/varme/mikropop. Den har vriknapper da, men med display.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 17:59   #24
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.007
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mikrobølgeovn - Hva trenger jeg?

Du vil ha en som er liten og billig.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-17, 18:41   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.669
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mikrobølgeovn - Hva trenger jeg?

Display er greit. Vri er styrere

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 01:19   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.234
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mikrobølgeovn - Hva trenger jeg?

Hvis du bare vil bruke de enkleste funksjonene evereverever, kan du selvsagt kjøpe en som bare hat de funksjonene. Hvorfor skulle du ikke det?

Personlig er jeg enig med Guava, men det er jo ikke interessant for deg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no