Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bulk i bilen etter verkstedbesøk. Hva gjør man?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-08, 20:47   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Bulk i bilen etter verkstedbesøk. Hva gjør man?

Mannen vasket bilen og oppdaget en helt ny bulk i enden av panseret. Bilen var på verksted forrige uke, og har omtrent stått parkert siden den tid. Vi er jo ganske sikre på at det må ha skjedd på verkstedet, men er det noe vits i å ta det opp med de? Og hva sier man? (eller sender på mail, er vel mer sannsynlig...)

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 21:00   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bulk i bilen etter verkstedbesøk. Hva gjør man?

Jeg hadde nok tatt meg en tur inn på verkstedet igjen og bedt om å få snakke med daglig leder. Kan jo være at noen blir så skremt at de tilstår.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 22:13   #3
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Bulk i bilen etter verkstedbesøk. Hva gjør man?

Jeg synes i utgangspunktet det blir for lang tid dersom det nesten er en uke siden bilen var på verksted. Bilen har jo vært andre steder siden den var på verksted så det blir mye synsing. Men du kan jo prøve og se om de tar på seg skylda.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 22:18   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bulk i bilen etter verkstedbesøk. Hva gjør man?

Opprinnelig lagt inn av Donald, her.

Jeg synes i utgangspunktet det blir for lang tid dersom det nesten er en uke siden bilen var på verksted. Bilen har jo vært andre steder siden den var på verksted så det blir mye synsing. Men du kan jo prøve og se om de tar på seg skylda.

Ja, jeg føler jo litt det samme selv. Men den har vært steder som jeg ikke kan skjønne en sånn skade kan komme. Den er litt sånn typisk "mistet et verktøy på panseret" skade. Hvis man kan si det.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-08, 22:20   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.012
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bulk i bilen etter verkstedbesøk. Hva gjør man?

Jeg har opplevd at bilen ble bulket på verksted en gang. Det var et dekkverksted som skiftet dekk. De sa imidlertid i fra, og sa vi kunne reise til et verksted og få fikset det på deres regning. Hadde de ikke sagt noe, så hadde jeg neppe merket det med en gang. Vi endte forøvrig opp med å ta det gjennom forsikringsselskapet fordi det ble så mye tull med verkstedet de henviste oss til.

Jeg vil råde dere til å kontakte forsikringsselskapet og få råd fra dem.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 15:25   #6
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bulk i bilen etter verkstedbesøk. Hva gjør man?

Null forståelse fra verkstedet. Jeg bare fortalte det rolig og pent om det var noen mulighet for at det kunne skjedd på verkstedet. Det ble avvist, og ingen mulighet for det mente personen. Jeg har full forståelse for det, men jeg spurte om personen kunne sjekke med de på verkstedet, men det gikk ikke gitt. Så da ble jeg egentlig mer irritert enn jeg var før jeg ringte. Det hadde jo ikke vært noe problem om de kunne spørre verkstedet om skaden kunne ha skjedd der?

Men, men, da har jeg ihvertfall prøvd.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no