Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 22:00   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Nå stoler jeg på at dere er like hjelpsomme som alltid!

Jeg klør med i hodet, prøver å finne ut hvordan jeg skal gjøre det...

Jeg har laget kalender i år hjemme på pc'n, og skrevet ut sidene på fotopapir. (jeg har liksom ikke vært fornøyd med slike ferdige kalendere, enten er bilde for lite eller andre ting... og så hadde jeg en pakke fotopapir som jeg ikke bruker på annet omtrent)
Jeg har et bilde og måneden på hvert sitt A4 ark, men så kommer jeg til problemet: Hvordan skal jeg sette den sammen til en kalender en kan bla i?
Gjorde det samme for to år siden og lagde to hull øverst og knytte de sammen med tvinnet tråd. Ble ok, men jeg syntes ikke de ble helt som jeg ville (hang liksom litt på skeiva).

Noen gode ideer til hvordan jeg kan gjøre det, så det hele ser litt mer profft ut (hehe)? Jeg kikket litt på bokhandelen i dag, men ble ikke så mye klokere (og hadde litt dårlig tid). Har en bokhandel til jeg kan kikke i, som har litt mer "hobby-ting", men dårlig med ren hobbybutikk i nærheten (tror jeg da)

Noen?....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:02   #2
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Kan du ikke få lånt en sånn spiral greie?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:11   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Kan du ikke få lånt en sånn spiral greie?

Hva mener du? At jeg tar "spiralen" fra en annen kalender?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:14   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Det skal no finnast innbindingsmaskiner som setter i spiral for deg ( i boka altså ) Har hørt om barnehager som har det.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:16   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Store bokhandlere/bokhandlere på universitetet/kopisentre kan nok sette spiral på kalenderen din.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:17   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Det skal no finnast innbindingsmaskiner som setter i spiral for deg ( i boka altså ) Har hørt om barnehager som har det.

OK. Skal høre med barnehagen til minsten på mandag.

Men om de ikke har, noen andre tips?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:32   #7
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Hør med kopisenteret på nærmeste høyskole. Det kan hende de kan ordne det.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:32   #8
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Fire hull i stedet for to på toppen?
Da blir det litt mer stabilt i alle fall...

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:36   #9
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Det skal no finnast innbindingsmaskiner som setter i spiral for deg ( i boka altså ) Har hørt om barnehager som har det.

Det var jo en slik innbindingsgreie jeg mente. Du trenger da en greie til å ta hullene, også har de gjerne en annen greie til spiralen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:46   #10
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Du skulle ha hatt deg en Bind-it -All.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 22:49   #11
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Du skulle ha hatt deg en Bind it All.

skulle nok det, men da blir det litt dyre kalendere..hehehe


tusen takk for alle svar. Får se til uka hva jeg får til

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-08, 23:08   #12
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kreative damer (og menn), trenger gode ideer!

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

skulle nok det, men da blir det litt dyre kalendere..hehehe


tusen takk for alle svar. Får se til uka hva jeg får til

Jeg har en gang laget ei bok, ei barnebok, som jeg fikk innbundet i en av byens kopimaskinbutikker. Sånn spiralinnbinding. Forhør deg litt der du bor, kostet ikke allverden heller.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no