Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-21, 19:29   #61
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Danseband og eldre norsk musikk.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-21, 19:35   #62
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Det meste med hardingfele. Fryktelige greier. Og dansebandmusikk, og heavy metal.

Forøvrig er jeg ganske altetende.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-21, 19:48   #63
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Bjørn Eidsvåg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-21, 19:55   #64
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Det meste med hardingfele. Fryktelige greier. Og dansebandmusikk, og heavy metal.

Forøvrig er jeg ganske altetende.

Ha ha, enig ang danseband, men digger både hardingfele og heavy metal.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-21, 19:58   #65
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Den lista er like lang som den som får meg til å skru opp

Danseband, deathmetal, fri-jazz, russe-/festlåter og mye innenfor rap, får meg til å skru ned/av.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 20:25   #66
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Black Velvet.

Gud som jeg hater det pretensiøse mølet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 20:32   #67
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Vet dere hva jeg skrur av i bilen, dersom det skulle komme på? Sånne tulleinnringinger der de skal lure noen! Og noen reklamer baserer seg på samme lesten. Lurer på om det har noe med telefonskrekken min å gjøre, i tillegg til at det er kleint.

Å ja. Superkleint og fører til akutt kanalskift.

Jeg liker jazz godt, og hører aldri på heavy metal frivillig. Jeg pleier også skifte kanal hvis Phil Collins eller Lionel Richie begynner å gaule.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 21:35   #68
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Frijazz, tung og mørk hardrock hvor jeg føler de bare roper og danseband. I tillegg har jeg lite til over til musikk hvor jeg føler at det er damer som synger selvskrevne ballader utgitt på lite selskap. (Både Lite selskap og egetskrevet er bra, gitt at det er bra. Den kategorien jeg tenker på er ikke det.)

__________________
Min signatur ™
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 21:37   #69
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Det som aller mest får meg til å skifte kanal er «radioprat» med folk som driver med meningsløst jabb og ler av sine egne morsomheter. Det er det virkelig MYE av.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 22:09   #70
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Enig, Filifjonka. Særlig slike høh-høh-høh-morgensendinger. Grøss og gru.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 22:11   #71
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Enig, Filifjonka. Særlig slike høh-høh-høh-morgensendinger. Grøss og gru.

Enig. Ja, jeg klarer jo ikke radio overhodet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-21, 22:59   #72
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Det eneste jeg aktivt velger vekk er de religiøse kanalene på FM-båndet i bilen (har ikke DAB). Noe av de sangene med dirrende kvinnestemme som såvidt holder tonen og skal være så høyverdig og minner meg om de omreisende som kom på bedehuset i bygda da jeg var lita.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-21, 08:55   #73
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Reklamejingles. Og sånt som hører hjemme på gruppetrening, jeg orker det knapt nok der.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-21, 09:14   #74
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg orker ikke Freddy Kalas, Plumbo, Vassendgutane og generell afterski- og russefestvibb.

Blir også lett provosert av middelmådig låtskriving av middelmådige artister som ser på deg med påtatt sjelfullt blikk, helst foran et hav, på albumcoveret sitt. P4-gjengen, lissom.

Jah. Jeg liker sjelden "lettvekterutgaven" av noen sjangre. I helt motsatt enda så misliker jeg også flinkismusikk, typ Dire Straits, Toto, softrock og yachtrock, og der musikalske og vokalprestasjoner ligger høyere på prioriteringslista enn selve musikken. Musikk som er til for at noen kan vise fram det dyre bang&olufsen-anlegget sitt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-21, 09:24   #75
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Herlig beskrivelse Tally. Skjønner hva du mener.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-21, 21:00   #76
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Jeg skrur OPP når Dire Straits kommer på radioen, jeg. Tar meg rett tilbake til uskyldig femtenåring med livet foran seg.

Juliet, when we made love you used to cry
You said "I love you like the stars above, I'll love you till I die"
There's a place for us, you know the movie song...


Så DET så.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-21, 21:41   #77
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Kari Bremnes.
Er nesten som å banne i kirka når man er fra nord i Norge å si det. Og dama er jo verdens søteste og fremstår klok og reflektert, men jeg får vondt i ørehårene når musikken hennes spilles.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-21, 21:44   #78
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Kari Bremnes er nydelig! En av mine alle fineste konsertminner, det var helt magisk.

Rart hvor ulike man kan være Fasinerende i grunnen, at det som er utrolig vakkert i ørene til en person er helt grusomt i en annens.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-21, 21:49   #79
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kari Bremnes er nydelig! En av mine alle fineste konsertminner, det var helt magisk.

Rart hvor ulike man kan være Fasinerende i grunnen, at det som er utrolig vakkert i ørene til en person er helt grusomt i en annens.

Helt sant.
Og alt i meg sier at jeg bør like Kari, hun er bare nydelig på alle måter, men jeg orker ikke musikken.
Ekstra gøy er det at hun er mannens favorittartist.

(Overdose Kari til fredagsmiddagen i dag).

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-21, 22:06   #80
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får deg til å vrenge volumknappen ned?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det som aller mest får meg til å skifte kanal er «radioprat» med folk som driver med meningsløst jabb og ler av sine egne morsomheter. Det er det virkelig MYE av.

Jeg liker radio, men de bør helst prate om noe vettugt, evt morsomt. Spesielt HC og Andrea på P1 på ettermiddagene synes jeg er kleint, litt stivt etter manus og kleine poeng. Men Utakt liker jeg godt, de er morsomme på en mer finurlig måte.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no