Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fly til Florida som har tv på stolryggen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 01:12   #1
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fly til Florida som har tv på stolryggen

Ja, det er jeg ute etter.

Noen som vet hvilket flyselskap som har dette i sine fly?
Hater skjermer som daler ned fra taket og som du ikke ser en damn shit av.

Jeg skal bestille billetter til meg og min venninne snart til Florida og vi er avhengig av å ha tv for å få tiden til å gå.
Sist gang var et h......pga tv var så langt unna.
Er det strømutgang til pc på flyene (husker ikke) i tilfelle jeg må ta med meg laptop/DVD spillere for å kunne se film?


Er det supersaver som er billigste sted å få billetter nå?

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 10:24   #2
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

KLM og British Airways har.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 10:26   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

KLM og British Airways har.

Ikke alle KLM-fly.... Air France hadde. Ikke KLM. Vi fløy til New York.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 10:29   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Mange flytyper har dette kun på business eller første klasse, så det lønner seg å sjekke mer enn bare flyselskapet hvis det er viktig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 11:42   #5
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Når man blir ombooket til første klasse på SAS har de egne TV-skjermer på hver enkelt plass som man tilpasser selv. Kan anbefales.

(Men det avhenger f. eks. av at man har billetter via Charles de Gaulle med Air France og at det er tåke i Paris. Og Air France vil jeg ikke anbefale.)

  Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 12:11   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Continental har ikke, Icelandair har heller ikke.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 12:12   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Vi fløy Lufthansa sist - de hadde dette på sine nye fly i alle klasser. Airbus et-eller-annet.

"The entire A330-A300 and A340-600 fleet is already fitted with in-seat screens, which will be available on around 40% of the long-haul fleet before the end of the year."


Sist redigert av m^2 : 16-07-08 kl 12:18.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 12:12   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Icelandair har natteflyvninger forresten - de er kjempefine Men TV-tilbudet er elendig.


Hold deg langt unna Air France og Charles de Gaulle (urk!)

Hvor i florida er det du skal, forresten? Jeg har oppdaget at Orlando Sanford (ved Orlando) er en veldig grei flyplass, du er gjennom alt av sikkerhetskontroller på en svipp, og samme når du går ut av flyet. Rett ut og ferdig med det. Men det er en PITTEliten flyplass, altså! Ikke noe å ta seg til, egentlig. Aner ikke hvordan det er med transport t/r da vi alltid har blitt kjørt.

På Orlando Itl pleier sikkerhetskøene å være grufullt lange så ta deg god tid hvis du skal ut derfra.


Sist redigert av m^2 : 16-07-08 kl 12:18.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 12:41   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Jeg vet i alle fall helt sikkert at Emirates har paa turistklasse, med over 600 filmer aa velge mellom. Du kan i alle fall fly Hamburg-New York med dem, men det hjelper kanskje ikke.

Saann ellers er det enorme varisjoner her, og ofte veldig vanskelig aa vite helt sikkert at du faar det, fordi bare enkelte flytyper/avganger har de nyeste flyene, og hvilken flytype som brukes, ofte bare blir avgjort rett för avreise. Det beste er altsaa aa finne et flyselskap hvor ALLE flyvningene har det. http://www.seatguru.com/ kan gi masse informasjon, men för du faar nytte av den siden, maa du vite hvilket fly som benyttes paa den aktuelle flyvningen og dette maa vaere garantert, noe det - som sagt - ofte ikke er.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 12:48   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Se hva jeg fant:

http://www.seatguru.com/charts/intl_economy.php

En tabel som sammenligner setebredde/vidde og videotype paa ökonomiklasse, internasjonale flyvninger. Jeg er jammen meg hjelpsom i dag. :flink: Du vil ha dem med personal TV.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 14:53   #11
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Se hva jeg fant:

http://www.seatguru.com/charts/intl_economy.php

En tabel som sammenligner setebredde/vidde og videotype paa ökonomiklasse, internasjonale flyvninger. Jeg er jammen meg hjelpsom i dag. :flink: Du vil ha dem med personal TV.


Takker og bukker dypt.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 14:55   #12
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Vi har kjørt med både Northwest og KLM i sommer, og de hadde TV på alle seter.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 14:56   #13
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Icelandair har natteflyvninger forresten - de er kjempefine Men TV-tilbudet er elendig.


Hold deg langt unna Air France og Charles de Gaulle (urk!)

Hvor i florida er det du skal, forresten? Jeg har oppdaget at Orlando Sanford (ved Orlando) er en veldig grei flyplass, du er gjennom alt av sikkerhetskontroller på en svipp, og samme når du går ut av flyet. Rett ut og ferdig med det. Men det er en PITTEliten flyplass, altså! Ikke noe å ta seg til, egentlig. Aner ikke hvordan det er med transport t/r da vi alltid har blitt kjørt.

På Orlando Itl pleier sikkerhetskøene å være grufullt lange så ta deg god tid hvis du skal ut derfra.


Skal til Fort Lauderdale, da cruise skipet går derfra.
Det går fly til Fort Lauderdale også, men det er dobbelt så dyrt og det er bare ca 4 mil fra Fort Lauderdale til Miami flyplass, så det blir taxi eller buss fra flyplassen til Fort L og det går det nok av i følge min svigerfar som har vært der mange ganger med jobben.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´

Sist redigert av Michayla : 16-07-08 kl 15:44.
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 14:57   #14
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Continental har ikke, Icelandair har heller ikke.

Noen av Continental sine har. Når vi fløy til så var det ikke tv på stolryggen, men tilbake så var det det.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 14:57   #15
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Opprinnelig lagt inn av vicky, her.

Vi har kjørt med både Northwest og KLM i sommer, og de hadde TV på alle seter.

Har funnet billetter med akkuratt disse du nevner til ca 13.500 for 2 personer tur/retur.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 15:02   #16
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Vi fløy Lufthansa sist - de hadde dette på sine nye fly i alle klasser. Airbus et-eller-annet.

"The entire A330-A300 and A340-600 fleet is already fitted with in-seat screens, which will be available on around 40% of the long-haul fleet before the end of the year."

Vi kjørte med lufthansa da vi dro til Dallas for litt over ett år siden og de hadde ikke på de flyene vi kjørte.

Vonde seter og trangt på den lengste turen frankfurt/dallas, mens turen fra norge til frankfurt var det gode seter og god plass. Men ingen hadde tv, kun i taket som var elendig og langt unna.
Elendig service var det også på alle flightene, sure og bitchete folk.
Aldrig mer lufthansa, trust me.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 15:06   #17
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen.

Opprinnelig lagt inn av Labolina, her.

Noen av Continental sine har. Når vi fløy til så var det ikke tv på stolryggen, men tilbake så var det det.

Ah, jaså? Interessant. Jeg kjørte med et lite fillefly som ikke var større enn de som flyr innenlands i Norge. Veldig trangt, få og dårlige tv-skjermer, dårlig lyd i øretelefonene og stort sett ganske traurig. Men innenlandsflyene til Continental i USA var enda verre. Jeg fikk nesten ikke plass i setet, og så at de slanke mennene som satt ved siden av meg nesten ikke hadde plass til verken rompe eller bein de heller. De sa at de satt veldig, veldig vondt. Selv satt jeg så vondt at jeg trodde jeg skulle tørne. Så jeg anbefaler ikke Continental. Eneste fordelen er at de ofte er det billigste alternativet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 15:07   #18
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Mine beste flyopplevelser er fra KLM. Så absolutt. Men det er noen år siden da. Men der synes jeg servicen var upåklagelig.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 15:15   #19
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Fader, økonomi premium er jo dobbelt så dyrt som vanlig økonomi jo..grrr


I den oversikten som ble linket til så er det ikke mange flyene som har tv i ryggen altså.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 15:17   #20
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Se hva jeg fant:

http://www.seatguru.com/charts/intl_economy.php

En tabel som sammenligner setebredde/vidde og videotype paa ökonomiklasse, internasjonale flyvninger. Jeg er jammen meg hjelpsom i dag. :flink: Du vil ha dem med personal TV.


hmm, skal jeg velge internasjonalt jeg da.
Får der var det mange personal tv.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no