Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Glansvask?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 03:53   #1
nina B
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 12
nina B har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Glansvask?

Er en blond jente på 19 år som kunne tenkt meg å prøve å se hvordan jeg er som brunette.. men jeg er veldig glad i min naturlige blonde farge..så jeg tenkte på å prøve såkalt glansvask eller noe.. slik at det bare sitter i i et par måneder..

Er det noen andre blondiner som har erfaring med dette?

ble resultatet bra? tok det lang tid før det ble borte? og sist men ikke minst.. ble fargen helt slik den var før, etterpå?

nina B er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 07:01   #2
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: glansvask?

Jeg var en ung blondine som testet glansvask, med det resultatet at jeg hadde lilla hår i et år etterpå.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 07:24   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: glansvask?

Skal du gjere drastiske endringar så blir det permanent farga, uansett om du brukar glansvask eller vanleg farge. Du må nok ta eit val mellom å beholde blondfargen din eller å prøve brunt og eventuelt stripe eller bleike det tilbake til blondt om du er misfornøgd.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 08:08   #4
sannereg
Aktiv
 
sannereg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 292
sannereg er litt kul
Standard

Sv: glansvask?

Du får kjøpt glansvask som er til 6-8 vask, men på lyst hår sitter de ofte litt lengre, men håret blir som vanlig igjen, min vennine med blondt hår bruker ofte slike

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 08:09   #5
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: glansvask?

Jeg er blond, og glansvask funker fint for meg. Det som er litt kjedelig er at den ganske raskt blir litt matt. Minicolor (?), dvs det alternativet som skal sitte litt lenger enn glansvask, det sitter som p***** i håret mitt, og jeg får ettervekst. Ikke pent.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 08:16   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: glansvask?

Litt teori: Glansvask er en farge som setter seg rett på utsiden av håret, mens minicolor bleker ned håret 1 tone før den farger håret tilbake til den fargen man har valgt. En permanent farge bleker ned håret to toner og så farger det opp igjen til den fargen man har valgt.

Hvis håret ditt er litt tørt eller porøst (solbleket f.eks) kan en glansvask sette seg i håret som en minicolor fordi fargen trenger lettere inn i et porøst hår. Da kan spesielt rødtoner i fargen man velger henge lengre i.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 08:20   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.550
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glansvask?

Jeg anbefaler alle å dra til frisøren når man skal skifte farge på håret.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 09:24   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glansvask?

Mini-color til frisøren er best. Hjemmefarge på blondt hår er skumle saker.
*har hatt rosa hår etter glansvaskforsøk i fargetonen:hasselnøtt*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 10:48   #9
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glansvask?

Jeg ville dradd til frisøren og fått stripet håret i to forskjellige farger som er noen toner mørkere enn ditt eget. Da får du mer spill i håret, det blir mørkere (på samme måte som de som er mørke og tar lysere striper blir lysere), og du går til en frisør som vet hva h*n gjør, og resultatet blir bra. Og hvis ikke, så må de fikse opp etter seg.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 14:46   #10
nina B
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 12
nina B har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Glansvask?

ok..takk for alle svar

nina B er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
hårfarge glansvask


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no