Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Se hvem som har likt på facebook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-18, 22:19   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Se hvem som har likt på facebook

Før kunne man trykke på likes for å se hvem som har feks gitt liker, hjerte og surt fjes på Facebook. Både hos seg selv og i artikler. Nå får jeg ikke opp navn lenger. Vet noen hvordan?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-18, 22:20   #2
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hvem som har likt på facebook

Jeg får opp navn hvis jeg først trykker på kommentarer, og så på «Liker».

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-18, 22:30   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se hvem som har likt på facebook

Jeg får bare opp noen. Irriterer meg grenseløst. Feks har et bilde 70 liker. Får opp 8 navn.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-18, 22:37   #4
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se hvem som har likt på facebook

Du må inn på kommentarer og deretter trykke på liker for å se. Akkurat gjort det på min Samsung.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-18, 23:12   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se hvem som har likt på facebook

Men det gjør jeg. Så står det en vannrett liste med feks 75 liker 4 hjerter, 3 sure fjes.

Jeg vil vite hvem som har gitt hjerter. Trykker da på "4 hjerter". Og får opp ett navn.

Kontoen min er kun åpen for venner.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-18, 14:08   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hvem som har likt på facebook

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Men det gjør jeg. Så står det en vannrett liste med feks 75 liker 4 hjerter, 3 sure fjes.

Jeg vil vite hvem som har gitt hjerter. Trykker da på "4 hjerter". Og får opp ett navn.

Kontoen min er kun åpen for venner.

Om det er på artikler kan det være folk som har personvernsinnstillinger påslått som gjør at du ikke kan se det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-18, 11:48   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se hvem som har likt på facebook

Har du siste oppdateringen av FB hvis du bruker app? Hadde det problemet etter siste oppdateringen, men dagen etter kom ny oppdatering. Du får det opp om du logger inn på FB på vanlig nettleser på telefonen isteden. Men tipper du bare kan laste opp siste versjon av appen. I orden igjen hos meg nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-18, 13:58   #8
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Se hvem som har likt på facebook

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har du siste oppdateringen av FB hvis du bruker app? Hadde det problemet etter siste oppdateringen, men dagen etter kom ny oppdatering. Du får det opp om du logger inn på FB på vanlig nettleser på telefonen isteden. Men tipper du bare kan laste opp siste versjon av appen. I orden igjen hos meg nå.

Tror dette var løsningen. For nå funker det helt normalt igjen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no