Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-08, 00:38   #41
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Er det denne skjermen dere snakker om? http://www.lilleprinsen.no/product/1...Solskjerm.html

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 00:41   #42
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Kjole:


T-skjorte:


Babylue:



Heldrakt:



IdaT, heldrakt:


Genser:


Jakke:



Samt to regnjakker i Midiapple.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 00:44   #43
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shoppingtråd

Jeg har bestilt en slik.

Jeg vet det virker teit, og det kommer sikkert til å føye seg inn i rekken av "unødvendig barneutstyr som jeg sløste bort penger på". Men ærlig talt: Hva gjør man når det nylig bleieavvente avkommet må bommelomme nuh!, og man er på en laaang strand med masse folk, og ikke et toalett i mils omkrets? Opplys meg, erfarne mødre.

  Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 08:29   #44
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Bestilte denne fra Katvig i dag:


Tenkte den kunne passe fint til buksen jeg viser lengre opp på siden. (buksa kom forresten i dag, og var råstilig.)

Fikk den i går, og den var orange med gulldetaljer. Det hvite var lyserosa... Så da får jeg bytte den i den blå heller.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 13:09   #45
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd

Da har jeg handlet ergosele.

Får håpe den kommer før vi reiser til Italia i 19. juni. Kjøpte med en belteforlenger også i alle tilfelle.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 13:23   #46
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg har bestilt en slik.

Haha, genialt!

(Jeg har en morgen-bæsjer, så vi slipper et evt. slikt problem. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 17:03   #47
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg har bestilt en slik.

Jeg vet det virker teit, og det kommer sikkert til å føye seg inn i rekken av "unødvendig barneutstyr som jeg sløste bort penger på". Men ærlig talt: Hva gjør man når det nylig bleieavvente avkommet må bommelomme nuh!, og man er på en laaang strand med masse folk, og ikke et toalett i mils omkrets? Opplys meg, erfarne mødre.

Hadde trengt en sånn på en lekeplass langt fra huset i dag. Heldigvis ble 5 åringen forstyrret i "prosjektet" bak en busk, og valgte å holde seg til vi kom hjem.

Skremmern: Stilige klær. Fra hvor? (må ha den lille kjolen)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-08, 17:03   #48
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Er det denne skjermen dere snakker om? http://www.lilleprinsen.no/product/1...Solskjerm.html

Jepp.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 00:44   #49
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Venter på 2 UV drakter + hatt til lillesøster og UV genser til storesøster

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Stingray_hawaii.jpg (15,4 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg stingray-rosa.jpg (15,3 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg stingray_hatt.jpg (22,7 KB, 1 visninger)
Filtype: jpg stingray-blå.jpg (35,9 KB, 2 visninger)
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 18:52   #50
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Kjøpte Simo sitt rosa seteinnlegg i dag. Tror det vil passe fint til PPB-veska mi, og brun vogn:


Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 22:32   #51
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nå har knerten fått ny vogn!






Babyjogger City Classic i knallrødt! Jeg er så fornøyd!

Hm! Jeg lurer på om jeg så deg på t-banen i dag? Jeg sto ved siden av en sånn vogn på vei til byen og hun som trillet vognen (gikk av på Jernbanetorget) hadde en grønn veske på skulderen. Var det deg? I så fall, det var jeg som trillet vogna ved siden av og hadde samboer og storebror på slep.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 22:37   #52
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Hm! Jeg lurer på om jeg så deg på t-banen i dag? Jeg sto ved siden av en sånn vogn på vei til byen og hun som trillet vognen (gikk av på Jernbanetorget) hadde en grønn veske på skulderen. Var det deg? I så fall, det var jeg som hadde vogna ved siden av.

Ja, det var meg!! Vi var på vei fra legevakten på Ryen (knerten har halsbetennelse), bor på andre siden av byen.

Måtte titte litt ekstra på vogna di også, den fargen er så fin! Så fine barn du har

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 22:43   #53
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, det var meg!! Vi var på vei fra legevakten på Ryen (knerten har halsbetennelse), bor på andre siden av byen.

Måtte titte litt ekstra på vogna di også, den fargen er så fin! Så fine barn du har

Morsomt! Ikke ofte jeg klarer å koble sånne ting, men mener å ha lest i shoppetråden på "moteforumet" at du har kjøpt en grønn veske. Så dessverre ikke mye til gutten din da det så ut som han sov. God bedring til ham.

PS! Vogna di er stilig!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 23:06   #54
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Morsomt! Ikke ofte jeg klarer å koble sånne ting, men mener å ha lest i shoppetråden på "moteforumet" at du har kjøpt en grønn veske. Så dessverre ikke mye til gutten din da det så ut som han sov. God bedring til ham.

PS! Vogna di er stilig!

Takktakk! Vi er veldig fornøyde med vogna så langt. Den kalesjen er gull verdt!

Og, det var veldig godt gjort å koble veske + vogn + foreldreportalen
Litt elefanthukommelse

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 01:14   #55
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Nå har knerten fått ny vogn!






Babyjogger City Classic i knallrødt! Jeg er så fornøyd!

NÅ er jeg misunnelig - dette er vogna over alle vogner. Den er til og med bedre enn buggisen.

  Svar med sitat
Gammel 01-06-08, 19:24   #56
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

NÅ er jeg misunnelig - dette er vogna over alle vogner. Den er til og med bedre enn buggisen.

Jepp, jeg er knallfornøyd Knerten ligger og sitter kjempegodt i den, den er god å trille og lett å slå sammen og blir liten sammenlagt! Er litt sånn og i forhold til vogna ja! Og når man blir spotta på t-banen, er jo alt gull

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 00:36   #57
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg har bestilt en slik.

Jeg vet det virker teit, og det kommer sikkert til å føye seg inn i rekken av "unødvendig barneutstyr som jeg sløste bort penger på". Men ærlig talt: Hva gjør man når det nylig bleieavvente avkommet må bommelomme nuh!, og man er på en laaang strand med masse folk, og ikke et toalett i mils omkrets? Opplys meg, erfarne mødre.

Jeg trenger en sånn!

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 14:17   #58
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shoppingtråd

Disse kjøpte jeg i sort i dag:

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-08, 23:40   #59
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shoppingtråd

Venter på litt klær fra Ellos, joggesko til storesøster fra Laredoute, 2 slynger fra USA, 1 par Crocks til lillebror, litt babyklær fra Filabel.dk, og en Skogstadjakke til storesøster fra Sportmann. Synes jeg har ventet lenge nå. Hvor er ting?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-08, 17:02   #60
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Måtte bare kjøpe denne t-skjorta til knerten i går! Jeg var helt forgapt i Flode da jeg var liten, så denne bringer frem gode minner

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no