Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dyp- eller vinrøde gardiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-07, 20:07   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Dyp- eller vinrøde gardiner

Hvor i all verden finner jeg det, da? Jeg har fått det for meg at det vil være en perfekt farge hos oss nå vinterstid; de gardinene jeg har er lyse og veldig sommerlige, og jeg vil ha det litt lunere nå. Men jeg finner jo ingen ting. Har lett og lett her i byen (Kid, Princess, Jysk, Bohus, Skeidar) og på Ellos. Jeg har ikke tenkt å legge mye penger i dette, så dyr metervare er uaktuelt siden jeg må ha ca 13 meter...

Noen tips?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 20:29   #2
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Kanskje du finner noe her?
http://www.laredoute.no/SubCategoryP...ategoryId=2853

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 23:30   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

www.stoffogstil.no

Kan jo ta en titt der, de har i allefall en god del.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:49   #4
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Åhlens har hatt dyprød velour. Eller har Hansen & Dysvik faktisk myefine stoffer.
... og IKEA

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:17   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

http://www.sparkjop.no/default.asp?I...usHjemGardiner

Mulig de kan ha noe for deg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:25   #6
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Jeg bestilte noe jeg trodde var julerøde gardiner i Ellos, men de var vinrøde og ganske fine.
De skal jeg snart henge opp igjen.

www.ellos.no

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:34   #7
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Jeg kjøpte noen pene på Hansen og Dysvik, ikke var de dyre heller, kun 250,- kr pr fag. og de er 220 lange.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 08:41   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

I stua mi.

De er kjøpt på kremmerhuset. Er veldig fornøyd.

__________________

Sist redigert av Misteri : 05-01-07 kl 12:35.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 09:54   #9
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Takk for mange tips. Glemte å si at gardinene ikke må være gjennomsiktige siden vi har litt innsyn sånn at jeg trekker dem for på kvelden pluss at jeg har to liftgardiner som er delvis nede for å sperre for innsyn.

Åhlens og Hansen og Dysvik har vi ikke her i byen; selger de på nett? Ikea har vi heller ikke, selvsagt (70 mil til den nærmeste i Trondheim...).

Fant noe aktuelt stoff på Stoff og stil til en fin meterpris. Så da spørs det bare om jeg gidder å sy alt... Må uansett sy to liftgardiner, men det hadde vært greit å slippe unna med ferdige gardinlengder til de andre vinduene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 09:54   #10
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Jeg bestilte noe jeg trodde var julerøde gardiner i Ellos, men de var vinrøde og ganske fine.
De skal jeg snart henge opp igjen.

www.ellos.no

Har du et varenr eller noe så jeg finner dem?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:22   #11
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Jeg skal se om jeg finner dem.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:29   #12
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=

Men dersom du skal ha noe som ikke er gjennomsiktig så er nok ikke disse noe for deg. De gardinene som henger ytterst er av organza og de er flortynne.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:30   #13
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Men de hadde mange vinrøde/mørkerøde gardiner, da. http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=11896

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 12:45   #14
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Men de hadde mange vinrøde/mørkerøde gardiner, da. http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=11896

Jepp, har tråla sidene. De jeg likte, var de utsolgt for.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:01   #15
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Det er typisk.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:09   #16
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Jepp. Likte de du lenka til også; ikke noe problem å bare bruke de tette. Men de var også utsolgt...

Blir vel fra Stoff og stil da. Må bare huske å låne symaskinen til mamma siden min ikke funker.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:13   #17
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Jeg hater å sy gardiner, derfor er jeg over meg av lykke når jeg en sjelden gang klarer å finne gardiner til mine ukurante vinduer. Men må man, så må man.
Stoff og Stil har jo utrolig mye fint, da.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 13:25   #18
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Endte opp med metervare fra Sparkjøp; halv pris av den jeg så på på Stoff og stil. Så ok ut på skjermen; håper den er ok live også. Hvis ikke er det jo heldigvis bare å returnere den.

Synes egentlig det er ok å sy, men det tar jo ganske mye tid - som jeg ikke føler at jeg har, egentlig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 20:24   #19
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dyp- eller vinrøde gardiner

Og Sparkjøp var selvfølgelig utsolgt - sjøl om det sto "på lager" på skjermen. *irritert*

Da blir det vel Stoff og stil.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no