Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-12, 18:09   #41
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Kanina, jeg har da vitterlig omtalt den siterte setning som vrøvl. Så at noen skal være sint på meg for det kan jeg nesten ikke ta ansvar for. Jeg er klinkende klar over hva HEF ønsker og at de ikke på noen måteavskaffe jula i sin helhet.

Hvorfor tar ikke du ansvar og dementerer dette på fb veggen din da?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:12   #42
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er det fordomsfullt? Virkelig?
Er det et personangrep på deg?

Du skriver i hovedinnlegget at "Er det helt greit at man som utøvende ikkerelgiøs går stille i dørene og lar muslimene få skylda?"

Det synes jeg gir uttrykk for at du rett og slett mener ateister og agnostikere har ansvaret for at idiotvenner du har på facebook lirer av seg rasisme mot muslimer.

Jeg vil absolutt påstå at det kvalifiserer som personangrep mot de her inne som ikke bedriver religiøsitet, ja.

Logikken din er absurd, og intet annet. Den som har ansvaret for søpla Facebook-vennene dine lirer av seg, er de selv. Ingen andre.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:13   #43
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hæ?
Det er da vitterligen humanetikerene som ønsker å avskaffe alt som har med den relgiøse delen av jula å gjøre, i skole/barnehage.
Og ja, jeg mener HEF er ryggløse og tildels feige som ikke fronter sitt syn og tar ansvar for at det er DE som har fjernet kristendomsfaget, julegudstjenesten og de kristene før maten sangene.
Jeg savner å se lederen i HEF over hele forsiden av VG, og med overskriften "jeg vil ha julegudstjenesten ut av den norske skole".

Det hadde vært spenstig.

Det hadde vært spenstig, men jeg tror ikke HEF kan ta ansvaret for å rydde opp i forvirringen som andre grupper genererer. Det blir ... ja, hva som jeg si ... en dåre kan spørre mer enn ti vise kan svare. Det er lett å lage forvirring, sette ut falske rykter etc Det er verre å rydde og opptre skikkelig. Hvis en organisasjon skal kun rydde etter andre sitt rot, så får de jo heller ikke gjort noe.

Jeg synes ikke det er moralsk galt heller. Selvfølgelig hadde det vært deilig, for da hadde vi - hver og en av oss - sluppet å ordne opp selv, men det er en utopi. Men man kan da ikke være ansvarlig for hva andre gjør? Ikke andre mennesker, ikke andre organisasjoner, ikke andre av samme nasjonalitet.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:16   #44
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Hva er å demantere?
Og det spørsmålet er til Floksa.

Det er en skrivefeil. Og det har ingenting med saken å gjøre.

I en annen tråd for en tid tilbake ble det spurt om forskjellen mellom en krangel og en diskusjon. Jeg vil si at når man bedriver personangrep (som blant annet Tallulha gjorde) og hakker på ting som ikke har med saken å gjøre så nærmer man seg en krangel heller enn en diskusjon.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:17   #45
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det er en skrivefeil. Og det har ingenting med saken å gjøre.

I en annen tråd for en tid tilbake ble det spurt om forskjellen mellom en krangel og en diskusjon. Jeg vil si at når man bedriver personangrep (som blant annet Tallulha gjorde) og hakker på ting som ikke har med saken å gjøre så nærmer man seg en krangel heller enn en diskusjon.


Jeg skjønner svært lite av hva Floksa mener, :innrømmer: men synes der er unødvendig å gå så til de grader til personangrep- og å referere til FB-veggen hennes?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:20   #46
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.


Jeg skjønner svært lite av hva Floksa mener, :innrømmer: men synes der er unødvendig å gå så til de grader til personangrep- og å referere til FB-veggen hennes?

Refererer hun ikke til veggen selv i HI da?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:22   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.


Jeg skjønner svært lite av hva Floksa mener, :innrømmer: men synes der er unødvendig å gå så til de grader til personangrep- og å referere til FB-veggen hennes?

Jeg står inne for at ved å spørre om hun er dum så gjør jeg meg skyldig i både personangrep og krangling, men det er faktisk Floksa som skriver at dette er noe hun har lest på facebook. Jeg har vitterlig ikke nevnt veggen hennes, vi er selvfølgelig ikke venner på Facebook.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 19-12-12 kl 18:27.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:22   #48
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Jeg snakket om annemede ang. FB:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:26   #49
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg snakket om annemede ang. FB:

Jeg har ikke sett noen steder at muslimene skal avskaffe jula, og om det er vennene til Floksa som skriver dette på veggen, så er det vel bedre at det tas der og da?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:26   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg snakket om annemede ang. FB:

Siden det er Floksa som har lest dette syns jeg ikke det er urimelig at det er hun som tar ansvar og går i dialog om de. Om hun har lest det på FB er det heller ikke videre far out å tenke at det er vennene hennes som har skrevet det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:27   #51
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har ikke sett noen steder at muslimene skal avskaffe jula, og om det er vennene til Floksa som skriver dette på veggen, så er det vel bedre at det tas der og da?

Kan hun dementere noe som helst hvis hun verken er muslim eller humanetiker. :still confused:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:28   #52
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Siden det er Floksa som har lest dette syns jeg ikke det er urimelig at det er hun som tar ansvar og går i dialog om de. Om hun har lest det på FB er det heller ikke videre far out å tenke at det er vennene hennes som har skrevet det.

Altså, jeg har ikke lest det, og om de som er human- etikere heller ikke har lest det, så blir det litt sløkket å skulle gå ut og dementere noe en ikke vet hva er?

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:29   #53
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kan hun dementere noe som helst hvis hun verken er muslim eller humanetiker. :still confused:

Så lenge hun påstår at det som blir ytret ikke er sant, så går det jo an å komme med motargumenter. Tenker jeg.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:29   #54
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.


Jeg skjønner svært lite av hva Floksa mener, :innrømmer: men synes der er unødvendig å gå så til de grader til personangrep- og å referere til FB-veggen hennes?

FB-veggen var det jo Floksa selv som henviste til. Jeg er helt enig i at hvis det er hennes venner som har skrevet dette slik at hun kan se det, så er det (dessverre) hun som bør gi tilsvar (eventuelt kvitte seg med vennene ...). Det er jo hver og en av oss som er ansvarlig for å si ifra når vi ser noe vi mener er feil. (og risikere stemplet som "surpungen", "tante Sofie", "masekoppen", "pedanten" eventuelt bare generell himling med øynene.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:31   #55
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Jeg syns HI var så beyond latterlig at det var vanskelig å svare noe skikkelig. Veldig fint at andre har tatt seg bryet. Når det for det første finnes tre tråder om noenlunde samme tema fra før og man i tillegg serveres en uforståelig suppe av humanister og humanisme og humanismeforening og fordeling av ansvar og skyld for tredjeparts rasisme, da er det ikke noe interessant å diskutere altså. Da er det på tide å spørre om folk ble skapt av baker'n.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:31   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.401
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Altså, jeg har ikke lest det, og om de som er human- etikere heller ikke har lest det, så blir det litt sløkket å skulle gå ut og dementere noe en ikke vet hva er?

Nettopp. Jeg har ikke fått med meg at dette er en stor greie i sosiale medier, ei heller at det var jula demoen i gamlebyen handlet om. Jeg syns også det er sært at man mener at humanetisk forbund skal rekke opp hånden og si "unnskyld! Unnskyld? Du rasisten der borte, du tar feil! Det er vi som mener at jula skal bort!" Særlig når humanetikerne faktisk ikke mener det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:34   #57
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

FB-veggen var det jo Floksa selv som henviste til. Jeg er helt enig i at hvis det er hennes venner som har skrevet dette slik at hun kan se det, så er det (dessverre) hun som bør gi tilsvar (eventuelt kvitte seg med vennene ...). Det er jo hver og en av oss som er ansvarlig for å si ifra når vi ser noe vi mener er feil. (og risikere stemplet som "surpungen", "tante Sofie", "masekoppen", "pedanten" eventuelt bare generell himling med øynene.)

Det er mulig jeg flisespikker, men jeg har alltid trodd at man må ha en viss kjennskap til noe før man kan dementere/bekrefte. Man kan selvsagt mene og tro mye, men for meg er dementere et sterkere ord, og siden Floksa til og med blander humanister og humanetikere, blir det for meg rart om hun skal dementere noe som helst ang. dere standpunkt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:36   #58
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.488
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det er mulig jeg flisespikker, men jeg har alltid trodd at man må ha en viss kjennskap til noe før man kan dementere/bekrefte. Man kan selvsagt mene og tro mye, men for meg er dementere et sterkere ord, og siden Floksa til og med blander humanister og humanetikere, blir det for meg rart om hun skal dementere noe som helst ang. dere standpunkt.

Ja, kanskje dementere er feil ord. Men du er enig i at det først og fremst er Floksa som bør si ifra når hun ser noe som er feil? Eller?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:37   #59
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Dette ble en skikkelig merkelig tråd. Virkelig ordentlig god-dag-mann-økseskaft. :still confused:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 18:40   #60
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør ikke humanistene ta ansvar snart?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, kanskje dementere er feil ord. Men du er enig i at det først og fremst er Floksa som bør si ifra når hun ser noe som er feil? Eller?

Ja, for all del, og jeg startet jo med å si at jeg ikke forstår helt hvor hun vil med tråden sin. :stikker:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no