Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Den beste tomatsuppen

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-07, 21:28   #1
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Den beste tomatsuppen

Irma har jo postet hele 3 oppskrifter i sin tråd.Da blir spørsmålet: hvilken lager jeg?
Kriterier:
Lettvint og barnevennlig

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 22:41   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste tomatsuppen

Jeg har lagt ut 5 oppskrifter på tomatsuppe i kokeboka. Tomatsuppe er godt.

Jeg synes kanskje du skal prøve "Smakfull tomatsuppe" innlegg 36, eller Jamie Oliver sin, innlegg 98. Den enkleste tomatsuppa ligger i innlegg nr 1, men den har ikke så fyldig og god smak som de andre suppene synes jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 16:37   #3
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Den beste tomatsuppen

Sorry Irma. Kom nok ut av tellingen. Har prøvd mange av oppskriftene dine. I går hadde vi Lapsgaus med pølser etter din oppskrift.
Gikk bare litt i surr med den tomatsuppa.
Eldstemann er veldig glad i tomatsuppe og jeg har lyst til å begynne å lage denne fra bunnen av.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-07, 17:15   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste tomatsuppen

Hyggelig å høre at oppskriftene blir brukt. Ingen fare med tellinga.

Jeg har faktisk aldri vært glad i suppe, har hatt det lite hjemme i oppveksten - og hvis vi har hatt det har det vært Toro. Etter at vi har begynt å lage selv (gjerne med hjemmelaget brød) har vi suppe nesten ukentlig. Synes det metter mer og smaker bedre. Lykke til med suppelaging!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no