Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ulv i Oslo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 23:47   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Ja, jeg tror vi alle kan være enig i at det er skjeldent. Ellers hadde det neppe nådd forsiden av VG. Men det er noe annet enn å mene at de som tror på noe som beviselig har skjedd (om enn kanskje ikke i akkurat dette tilfellet) er lettere forstyrret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 23:53   #42
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, jeg tror vi alle kan være enig i at det er skjeldent. Ellers hadde det neppe nådd forsiden av VG. Men det er noe annet enn å mene at de som tror på noe som beviselig har skjedd (om enn kanskje ikke i akkurat dette tilfellet) er lettere forstyrret.

Noe upresist av meg kanskje, men en forside på vg samt det voldsomme oppstyret synes jeg virker lettere forstyrret. Dog er det mediene som hauser opp stemningen på grunn av det som mest sansynlig er en hund. Det at oslofolk brått blir litt skeptisk til å bevege seg ute på grunn av ulvefaren, det virker lettere forstyrret.

Beklager at jeg har vært litt upresis.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 00:05   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det at oslofolk brått blir litt skeptisk til å bevege seg ute på grunn av ulvefaren, det virker lettere forstyrret.

Åja, det har jeg ikke fått med meg. Jeg trodde det bare var Fabian Stang som ble hysterisk og at alle andre syntes det var helt kult med ulver. Bortsett fra Rendalen da, som er bekymret for livskvaliteten til folk i Groruddalen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 00:10   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Jeg har ikke turt å gå ut døra.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 01:05   #45
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Ulv-ulv?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 01:12   #46
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

De som tror at det vandrer ulv rundt i Oslo må jo være lettere forstyrret.



Det er ikke helt usannsynlig at ville dyr kommer på avveie og roter seg inn i bebyggelsen. Da jeg var liten var det en elg som forvillet seg ned fra Nordmarka og styrtet i døden ved ring 2. Det er vel et par uker siden jeg så noe jeg mener var en ulv - den løp langs E6, rett ved siden av bilen min. Jeg er altså ikke den eneste som har sett ulv i området i det siste.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 03:55   #47
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Dette minner meg om at adressa i fjor hadde kjempeoppslag på forsiden med en bjørneobservarsjon - som senere viste seg å være en bever. Og det var også i fjor et ektepar som ble fanget i leiren sin og hentet ut med helikopter etter å ha blitt omringet av fire bjørner - uten at de senere fant spor etter bjørn i leirområdet.

Vanskelig dette med ville dyr i forhold til mennesker. Nå leste jeg i sist nummer av Fritidsliv at noen der anbefalte å ikke etterlate matrester i naturen på grunn av kraftig utbredelse av rødrev, og den innvirkningen det hadde på faunaen og andre arter. (Selv har jeg aldri tenkt over det og mater alt som rører seg; ekorn, duer, rev og grevling). Og jeg synes det er litt rart at folk blir så glade over å ha ulv i byen. Hvorfor? Er dere som er begeistret for ulv i byen like glad i rotter, rever, duer og kråker? (Jeg er faktisk det, men klart jeg vil ikke ha rotter inn i huset mitt, men jeg synes det er greit med kråkene i nabolaget.) Er det for at ulven er et sjeldent dyr i norsk fauna at det er mer stas? Eller er det fordi at ulven har en bedre "status" enn en kråke?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 08:04   #48
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har ikke turt å gå ut døra.

Tsk, tsk, byjente.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.



Det er ikke helt usannsynlig at ville dyr kommer på avveie og roter seg inn i bebyggelsen. Da jeg var liten var det en elg som forvillet seg ned fra Nordmarka og styrtet i døden ved ring 2. Det er vel et par uker siden jeg så noe jeg mener var en ulv - den løp langs E6, rett ved siden av bilen min. Jeg er altså ikke den eneste som har sett ulv i området i det siste.

Det er langt flere elger i Norsk natur enn hva det er ulv. Statistisk er det dermed langt større sjanse for at en elg forviller seg ned i bebyggelsen enn at en ulv gjør det.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vanskelig dette med ville dyr i forhold til mennesker. Nå leste jeg i sist nummer av Fritidsliv at noen der anbefalte å ikke etterlate matrester i naturen på grunn av kraftig utbredelse av rødrev, og den innvirkningen det hadde på faunaen og andre arter. (Selv har jeg aldri tenkt over det og mater alt som rører seg; ekorn, duer, rev og grevling). Og jeg synes det er litt rart at folk blir så glade over å ha ulv i byen. Hvorfor? Er dere som er begeistret for ulv i byen like glad i rotter, rever, duer og kråker? (Jeg er faktisk det, men klart jeg vil ikke ha rotter inn i huset mitt, men jeg synes det er greit med kråkene i nabolaget.) Er det for at ulven er et sjeldent dyr i norsk fauna at det er mer stas? Eller er det fordi at ulven har en bedre "status" enn en kråke?

Jeg tror du er inne på noe essensielt. Det er eksotisk med rovdyr, vel og merke om du snakker med urbane og engasjerte mennesker. En fra Rendalen vil nok kanskje ønske at samtlige store rovdyr ble fellt innen årets utgang.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 08:19   #49
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette minner meg om at adressa i fjor hadde kjempeoppslag på forsiden med en bjørneobservarsjon - som senere viste seg å være en bever. Og det var også i fjor et ektepar som ble fanget i leiren sin og hentet ut med helikopter etter å ha blitt omringet av fire bjørner - uten at de senere fant spor etter bjørn i leirområdet.

Vanskelig dette med ville dyr i forhold til mennesker. Nå leste jeg i sist nummer av Fritidsliv at noen der anbefalte å ikke etterlate matrester i naturen på grunn av kraftig utbredelse av rødrev, og den innvirkningen det hadde på faunaen og andre arter. (Selv har jeg aldri tenkt over det og mater alt som rører seg; ekorn, duer, rev og grevling). Og jeg synes det er litt rart at folk blir så glade over å ha ulv i byen. Hvorfor? Er dere som er begeistret for ulv i byen like glad i rotter, rever, duer og kråker? (Jeg er faktisk det, men klart jeg vil ikke ha rotter inn i huset mitt, men jeg synes det er greit med kråkene i nabolaget.) Er det for at ulven er et sjeldent dyr i norsk fauna at det er mer stas? Eller er det fordi at ulven har en bedre "status" enn en kråke?

Jeg er selvsagt ikke begeistret for å få skogsdyr rekende rundt i byen, hvor de ikke har noe liv foran seg. Her er det snakk om en mistanke om et streifdyr, og vi har faktisk en god del skog (med elg) i Oslo som streifdyr kunne ha levd av. Det er derfor ikke en Science Fiction-aktig tanke at en ulv kunne finne på å ta seg midlertidig tilholdssted her.

Til det siste avsnittet ditt: såklart er det fordi det er sjeldent at jeg blir litt Vi har ikke så mange kråker her hvor jeg bor, men når jeg ser en og annen nøttekråke, sidensvans, stillits, korsnebb eller pinnsvin (jadda! ) så blir jeg også litt Skjærer derimot, har vi maaaange av. Men barna blir av å se dem, i alle fall.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 10:26   #50
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Kanina, du kan komme hit og se pinnsvin!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:44   #51
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Det er langt flere elger i Norsk natur enn hva det er ulv. Statistisk er det dermed langt større sjanse for at en elg forviller seg ned i bebyggelsen enn at en ulv gjør det.

Ja, det er flere elger enn ulver i området, men det er likevel ikke umulig at en ulv kan forville seg inn mot bebodde områder her nede.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 11:46   #52
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ja, det er flere elger enn ulver i området, men det er likevel ikke umulig at en ulv kan forville seg inn mot bebodde områder her nede.

Ingenting er umulig, men det er lite trolig at et rovdyr som er såpass redd mennesker som ulven er vil trekke ned mot bebyggelsen all den tid det er mat andre steder.

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 12:16   #53
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Skvetten, det har skjedd før - selv om det er aldri så lite trolig. Det er poenget.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 12:29   #54
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Hundedyr som ulv, coyote osv. er rimelig tilpasningsdyktige av seg, og coyotene er vanlige i byfaunaen i store deler av Canada og USA. Så jeg synes ikke det ville være rart om det etter hvert skulle etablere seg "forstadsulver" i Norge også. De er redde for mennesker, men kan til en viss grad venne seg til oss om de ikke opplever oss som farlige.

(Minner om en Hallo I Uken -klassiker jeg desverre har mistet opptaket av, men hvor refrenget var :
"Ulven har kommet til Oslo,
ingen vet hvorfor det,
kansje den søker en villmark
der rovdyr får være i fred!")

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 12:32   #55
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Kanina, du kan komme hit og se pinnsvin!

Her også - Bolla bor under et tre like utenfor her, og vralter rundt foran inngangen min. Like spennende hver gang jeg kommer fra senvakt, å se om hun er ute og tusler. Sjikkli eksotisk

  Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 13:04   #56
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ulv i Oslo

He he, jeg har vent meg til at vi faktisk har en del pinnsvin rett utafor ring 2. Og mine foreldre har rådyr i hagen, rett innafor ring 3.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 13:06   #57
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Hos meg finner man hunder også. I stummørke og med solbriller på kan han kanskje minne bittelitt om en ulv som har løpt litt fort inn i et gjerde?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 13:13   #58
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Jeg må si jeg fortsatt ler av Jon Martin. Er det mulig liksom.
At det er en hund og at den har halsbånd på ser til og med jeg på det dårllige bildet.
Men historien er jo kjempe bra og at en viss forsker kommer til å bli minnet på denne en gang eller to er vel ganske sikkert

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 13:51   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

He he, jeg har vent meg til at vi faktisk har en del pinnsvin rett utafor ring 2. Og mine foreldre har rådyr i hagen, rett innafor ring 3.

Det er masse pinnsvin på Grünerløkka også, vi har en familie i bakhagen med noen pinnsvinbarn midt i den ville og vettlause alderen som vi måtte redde fra diverse farer hele tiden. Glittermannen og jeg reddet en i Birkelunden en sen sommerkveld også, den hadde nemlig stukket hodet sit inn i ett av disse idiotiske isbegerlokkene til Mc Donalds, og fikk det ikke ut igjen. I Danmark var det massevis av oppslag om disse lokkene, for mange pinnsvin døde av dem.

Teorien om den første ulven som ble drept i Groruddalen var at den hadde kommet seg på innsiden av gjerdene rundt jernbaneskinnene, også kommet nærmere og nærmere byen på let etter en utgang. Det er ikke akkurat schempevanskelig å tro at en ulv til kunne gjøre dette, så jeg skjønner ikke helt latterliggjøringen av at dette fint kunne ha skjedd.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 06-12-09 kl 13:57.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 14:46   #60
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ulv i Oslo

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Skvetten, det har skjedd før - selv om det er aldri så lite trolig. Det er poenget.

Det er vi enige om.

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

(Minner om en Hallo I Uken -klassiker jeg desverre har mistet opptaket av, men hvor refrenget var :
"Ulven har kommet til Oslo,
ingen vet hvorfor det,
kansje den søker en villmark
der rovdyr får være i fred!")



Langt borte fra bønder og deres like.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no