Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal vi reise til sommeren?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-09, 11:05   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Dere kan komme og besøke oss i huset vi har leid utenfor Roma.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 11:09   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Er det gode bademuligheter i Nederland, altså? Jeg har hørt at det er slam, kloakk og ikke noe fint? Ellers er jeg enig i at det sikkert er et fint ferieland. Er dette stedet nærme Amsterdam?

Jeg tenkte på Biscayabukta, San Sebastian og Baskerland hovedsaklig. Jeg syns det er nydelig der, men kan være problematisk med bading pga sterk vind fra Atlanterhavet.

Rundt Barcelona er det fantastisk, men vi sjekket litt priser i fjor, og det ville absolutt blitt en pricey-ferie.

Scheveningen hører til Den Haag kommune, dvs. det er ca. 20 min å kjøre til Amsterdam og 20 min til Rotterdam. Det er korte avstander i lille Nederland uansett hvor man er. Scheveningen er veldig fint om man vil bo ved kysten, og samtidig ha muligheten til å farte rundt for å se ting. Nederland har ENORMT mye å tilby hva angår kultur, aktiviteter osv.

Ja, fastlands-Spania er nok litt dyrere enn øy-Spania, men ikke dyrere enn f.eks. Frankrike eller Italia. Man kan leie rimelige leiligheter og får man tak i en rimelig flybillett, så trenger det ikke bli så dyrt...egentlig

Jeg er ikke kjent med Atlanterhavssiden av Spania, det var derfor jeg spurte hvor i Spania du hadde tenkt.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 11:25   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, fastlands-Spania er nok litt dyrere enn øy-Spania, men ikke dyrere enn f.eks. Frankrike eller Italia. Man kan leie rimelige leiligheter og får man tak i en rimelig flybillett, så trenger det ikke bli så dyrt...egentlig

Jeg er ikke kjent med Atlanterhavssiden av Spania, det var derfor jeg spurte hvor i Spania du hadde tenkt.

Atlanterhavsiden er også ganske mye billigere, og velidg fin. Jeg har ikke vært der siden jeg var liten, men har alltid ønsket å reise tilbake. Området rundt Barcelona tror jeg er noe av det dyreste man finner i Spania, de fleste andre stedene er ganske mye billigere.

Jeg skal sjekke ut Den Haag, Glittermannen har vært der. Det som er kjekt med Nederland er at vi ikke er avhengige av bil, og kan bruke tog og lokaltransport.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 11:46   #24
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Atlanterhavsiden er også ganske mye billigere, og velidg fin. Jeg har ikke vært der siden jeg var liten, men har alltid ønsket å reise tilbake. Området rundt Barcelona tror jeg er noe av det dyreste man finner i Spania, de fleste andre stedene er ganske mye billigere.

Jeg skal sjekke ut Den Haag, Glittermannen har vært der. Det som er kjekt med Nederland er at vi ikke er avhengige av bil, og kan bruke tog og lokaltransport.

Ja, Spania er generellt sett blitt et ganske kostbart ferieland, og hvor man reiser i Spania spiller liten rolle. Costa Brava/Barcelona er litt dyrere enn Costa Blanca, men ikke billigere enn Costa del Sol, men dersom man leier en leilighet privat, får tak i rimelig flybillett, så er det ikke verre enn noe annet. Fordelen med Costa Brava er dessuten at det er svært godt utbredt tog/bussnett, så man trenger egentlig ikke leiebil om man ikke vil.
Frankrike og ltalia er uansett en god del dyrere enn Spania.

Ved kysten av Nederland er det mulig å leie ferieboliger eller bo i s.k. ferieparker. Her er linker til de mest kjente formidlerne i eller i nærheten av Scheveningen:

Centerparcs

Vlugtenburg aan Zee

Duinrell

Kijkduinpark

Beachappartments

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."

Sist redigert av Elin : 12-12-09 kl 12:15.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 12:03   #25
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Scheveningen er litt sånn britisk badebyaktig. Karuselll, pir og tacky souvenirbutikker. Men sjarmerende, syns jeg. Og så er det kort til Haag og fredspalasset og fine butikker og til Amsterdam med alt det spennende og fine den byen har å by på.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 12:17   #26
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Scheveningen er litt sånn britisk badebyaktig. Karuselll, pir og tacky souvenirbutikker. Men sjarmerende, syns jeg. Og så er det kort til Haag og fredspalasset og fine butikker og til Amsterdam med alt det spennende og fine den byen har å by på.

Litt sånn britisk badeby UTEN tacky briter... er nå min oppfatning.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 18:24   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Haha, selvfølgelig er det supersnobbete alt som er i nærheten av Nice, det er jo dit jeg pleier å dra, og jeg avskyr jo charterhelvetet.

Næh, det er ikke det, ikke hvis man vet å komme seg unna allemannsstedene, og det kan vel dere, Glitter?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 18:56   #28
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Den italienske rivieraen er kjempefin! Og det er rimeligere der enn på den franske siden.

Vi leide hus i en liten strandby der, hadde leiebil og freste rundt. Veldig barnevennlig.

Jeg ville også gått for den italienske rivieraen. Vi var der for et par sommere siden, og vi skal dit igjen .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 19:43   #29
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Hva med kroatia?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 19:50   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Jeg kjenner at jeg vil ha litt mer tilgang på urbant liv enn hva jeg innbiller meg at rivieraen fra Nice og oppover kan tilby. Jeg ble litt gira på Nederland som et alternativ til USA-målene. Så lenge jeg blir overbevist om at det er gode bademuligheter der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 20:11   #31
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

MegaMannen og jeg ente opp på en knallfin strand i Den Haag en gang. Der hadde de tivoli og greier!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 20:15   #32
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Nederland er supert, og Scheveningen fint. Strendene er utmerket de, men det er vel ikke akkurat mulig å love badevær i Nederland da.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 20:43   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Nei, bademessig så kan vi vel kanskje like gjerne dra til Danmark. Men jeg ble fristet av alt det andre. Den Haag er vel en relativt stor by, og med rask togforbindelse til Rotterdam og Amsterdam så er det ganske mye forskjellig man kan gjøre på et par uker.

Hva med området rundt Genova, noen som har vært der? Er det en fin by?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 20:57   #34
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, bademessig så kan vi vel kanskje like gjerne dra til Danmark. Men jeg ble fristet av alt det andre. Den Haag er vel en relativt stor by, og med rask togforbindelse til Rotterdam og Amsterdam så er det ganske mye forskjellig man kan gjøre på et par uker.

Vi dro på dagstur med toget fra Amsterdam til Den Haag, det var null problem.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 21:05   #35
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Genova er ikke noe fin by. Like sjarmerende som Marseille. Men det er mange steder i nærheten som er fine.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 21:10   #36
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Jeg har ikke vært der selv, men har en slektning som bor ikke så langt unna, og kan tipse deg om Calabria, det er Italia for 30 år tilbake, rolig, stille, temmelig billig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 21:16   #37
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Abonnerer

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 21:24   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har ikke vært der selv, men har en slektning som bor ikke så langt unna, og kan tipse deg om Calabria, det er Italia for 30 år tilbake, rolig, stille, temmelig billig.

Hvor i Italia er dette?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 21:32   #39
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hvor i Italia er dette?

Det er "støveltuppen", altså den ikke-turistifiserte søsteren til Sicilia. Jeg har lyst å dra dit en sommer, leie et hus ved kysten og leve landlivet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 21:39   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi reise til sommeren?

Var ikke Toffen på en fantastisk tur til Sardinia?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no