Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Slutt på varsel om EU-kontroll på biler

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-09, 22:48   #21
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på biler

Aner ikke om vi kommer til å bli minnet på det av noen. Vår første sjekk skal gjennomføres innen 30.04.2013. Det kommer til å stå på brevet med oblatene, da, så helt uten varsling blir det ikke.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 23:13   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på biler

Verkstedet vi hadde EU-kontroll på sist, sender oss påminnelse/tilbud om kontroll i år.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 23:37   #23
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på biler

Hoho, jeg trodde jeg hadde bilnr registrert på mobilen. La det inn på den nettsida til NAF, fikk bekreftelses-mail med bilmerke og type og alt, og det stemte jo ikke. Så kom jeg på hvorfor jeg hadde lagret det bilnr på mobilen, det var nemlig en bil som hadde feilparkert så grufullt en gang så jeg måtte prøve å finne eieren. Men man fikk jo heldigvis avmeldt seg påminnelsen lett, da.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 23:39   #24
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på biler

Jeg har frist til 31.03.2010. Verkstedet mitt har ikke sendt brev.
Det er greit at de vil kapre kunder og få litt inntekter, men jeg tør ikke stole på det.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 00:15   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Slutt på varsel om EU-kontroll på biler

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Du trenger ikke å være NAF medlem for å få denne vaslingen fra dem. En kan registerer seg HER. Samme sted kan en lett sjekke selv når bilen skal ha EU-kontroll neste gang. Det eneste en vil motta fra biltilsynet nå er varsel om avskiltning om kontrollen ikke er utført.

Takk for link, Elisabet!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no