Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferie i området rundt Nice

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-09, 17:25   #1
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sommerferie i området rundt Nice

Vi har flybilletter til Nice i juli og er nå på jakt etter et sted å bo - enten i området rundt Nice eller rett over grensen til Italia. Vi har ikke vært i disse områdene før og vil veldig gjerne ha tips til fine steder

Vi ønsker oss et bosted helst i gangavstand til strand, evt i kort kjøreavstand (men det forutsetter bosted med basseng). Det må også være muligheter for å gå til et lite sentrum med noen restauranter og butikker. Selve Nice eller Cannes frister ikke så veldig - vi vil heller bo i en litt mindre by/tettsted

Hva er din Frankrike-favoritt?

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 17:29   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie i området rundt Nice

Jeg var i Cagnes-sur-mer, like ved Nice, for 10 år siden. Veldig koselig småby. Men den har ikke sandstrand, da - det så ut for meg som om det var rundslipt småstein på alle strendene i området.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 17:29   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerferie i området rundt Nice

Cagnes Sur Mer. Der har jeg også vært. Jeg må dit igjen kjenner jeg!

  Svar med sitat
Gammel 28-12-09, 21:48   #4
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerferie i området rundt Nice

St.Raphael?
Var der for noen år siden... Veldig fint sted, rett ved havet

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no