Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ferielektyre?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-17, 19:03   #1
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Ferielektyre?

Jeg har nettopp lest ferdig "Størst av alt" av Malin Person Giolito. Likte den kjempegodt! Så nå må jeg bare finne nye bøker for sommeren. Var innom to ulike bokhandler i dag, men fant liksom ikke noe. Jeg orker ikke krim ala Nesbø eller Kepler. Synes de fort blir detaljerte og kjedelige. Ikke er jeg så glad i Lindell, Fossum eller Holt heller, eller de svenske bestselgerne.
Den boka jeg likte aller best av ferielektyre de senere årene er Stallo av Stefan Spjut. Og så likte jeg ganske godt "Gone girl" og "The girl on the train".
Skjønner dere litt hvor jeg vil hen? Og har dere noen gode tips?

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 19:11   #2
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Ferielektyre?

Kort oppsummert etterlyser jeg vel krim, men uten den klassiske detektiven med mer eller mindre vanskelig privatliv.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 19:14   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.902
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferielektyre?

Hvis du likte "Gone Girl" og "Girl on the train", så vil du sikkert like "The Breakdown", "The Girl Before", "The Girls", "The Roanoke Girls" og "Behind closed doors" også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-17, 20:42   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.777
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ferielektyre?

Hva med Into The Water, den nye boken til Paula Hawkins (som har skrevet The Girl on the Train)?

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no