Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Gå ned i vekt og bli der?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 21:02   #21
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Mitt tips vil bli lavkarbo. Har nå snart gått ned 20 kilo uten å sulte, lager ren mat, masse grønnsaker og for en verden av nye oppskrifter!

Dette kostholdet er bra for kroppen min, jeg har sluttet å fyse, jeg har masse energi og jeg spiser meg mett hver dag.

Grete Roede passer for noen, lavkarbo passer for andre og man må selv finne den veien som er best for en selv

Tusen takk for tips og erfaring . Skal lese litt mer om lavkarbo. Prøve Grete Roede nå og tenke litt på lavkarbo i tillegg.

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:04   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Zip: www.lavkarbo.no - verdens beste lavkarboforum, også startet opp og drevet av de som driver dette forumet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:06   #23
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ja det syntes jeg også... helt til jeg oppdaget at ved å kutte det mistet jeg søtsuget . Da ble motivasjonen ganske sterk serru... for ikke å snakke om at jeg ble så våken (har alltid slitt med mye trøtthet... spesielt i hyggelige sammenkomster med god mat ).

1 potet 3 ganger i uka samt en skive GROVT brød hver dag er ikke så ille dersom du erstatter det med grønnsaker og proteinrik mat. Selv må jeg kutte brødet helt ut samt ta kromtabletter for kvitte meg med søtsuget og gå ned i vekt.

Å miste søtsuget hadde vært veldig godt ja
Men hva spiser du til frokost, lunsj og kvelds, her blir det som regel brød, knekkebrød eller lignende. Må ha et kosthold som er likt for hele familien, ikke at jeg sitter å spiser noe annet. Brød er jo det ungene spiser endel av. Hmmm, for lese litt mer om lavkarbo. Skal hvertfall kutte ned på karbohydrater

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:07   #24
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Zip: www.lavkarbo.no - verdens beste lavkarboforum, også startet opp og drevet av de som driver dette forumet.

Tusen takk for link
Der må jeg inn og kikke

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:12   #25
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Er det alle som har godt av lavkarbo?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:13   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Om eg, heilt hypotetisk, skulle prøvekjørt ei veke; korleis gå fram, kva spise?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:13   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Å miste søtsuget hadde vært veldig godt ja
Men hva spiser du til frokost, lunsj og kvelds, her blir det som regel brød, knekkebrød eller lignende. Må ha et kosthold som er likt for hele familien, ikke at jeg sitter å spiser noe annet. Brød er jo det ungene spiser endel av. Hmmm, for lese litt mer om lavkarbo. Skal hvertfall kutte ned på karbohydrater

Jeg lager helt vanlig middag, men serverer feks. ris, pasta og poteter til mann og barn mens jeg selv spiser grønnsaker (oftest blomkål og/eller brokkoli, gjerne smørdampet eller moset sammen med fetaost, fløte, smør og krydder. Smaker mye bedre enn potetmos. :sikle:

Velger selvsagt fullkornspasta og grov ris til mann og barn, om de ikke skal slanke seg så skal de jo leve sunt. Mannen og vesla er ikke så glad i verken poteter eller ris, så de ender ofte opp med å spise det samme som meg uansett, og det er jo SUNT.

Jeg baker dette brødet:

Sitat:

ISET-BRØD

5 toppede ss soyaprotein (smakte ikke noe)
3 dl rømme/creme fraiche
1 dl malte mandler
2 tykke båter hvitløk, presset
1/2 ts salt
4 egg
4 gode ss mykt/smeltet smør
1 ts paprikapulver
4 ss linfrø
4 ss solsikkefrø
70 gram kruskakli
4 ss sesamfrø

Bland alt i en mikser til det er en smørbar deig (som tannpasta, omtrent). Ta i litt mer soyaprotein om deigen er for løs. Den skal være omtrent som Ingers rugbrød-deig.

Spa deigen over i en brødform kledd med bakepapir, strø over masse sesamfrø og sett den midt i ovnen på 180 grader i ca en times tid.

La brødet avkjøles helt før det skjæres i tynne skiver

Dette kan du spise endel av, men jeg prøver å heller velge feks. fyldige salater, eggeretter, fisk eller kjøtt osv og heller kutte ned på brødet.

Det er endel å sette seg inn i, men om du går inn for det så går det veldig greit, det er jo spennende om du interesserer deg for ernæring. Selv har det tatt meg 3 år å virkelig finne utav hvordan jeg kan leve med lavkarbo, og jeg kan så og si ALT om emnet nå, føler jeg. Nå har jeg gått ned 9 kg på et par måneder, og har bla. fått mensen i rute igjen, noe jeg ikke (pga bla. pcos) har hatt på over 2 år!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:14   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Vet ikke hvorfor skriften nederst ble fyldig, men men.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:16   #29
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Å miste søtsuget hadde vært veldig godt ja
Men hva spiser du til frokost, lunsj og kvelds, her blir det som regel brød, knekkebrød eller lignende. Må ha et kosthold som er likt for hele familien, ikke at jeg sitter å spiser noe annet. Brød er jo det ungene spiser endel av. Hmmm, for lese litt mer om lavkarbo. Skal hvertfall kutte ned på karbohydrater

- Omelett med grønnsaker i og salat til.
- Yoghurt naturell med havregryn (denne elsker storebror) og evt. litt usukret fruktmos (Helios har et par typer fruktmos som er supre).
- Kokt egg er veldig greit som kjapt mellommåltig (om du liker det).
- 1/2 avocado... gjerne med pepper på.
- Pannekake bestående av 3 egg, 1-2 dl cottage cheese, litt sunn olje, bittelitt søtstoff som f.eks fruktose, 2 ss store havregryn, evt. litt vaniljeessens (alt blandes i blenderen). Noen få frosne blåbær eller bringebær tas opp fra fryseren og helles over før du snur pannekaken på stekepannen.
- Fruktsalat med cottage cheese, frukt, knuste nøtter, sunn olje (valnøtt smaker best og er sunt om man får tak i virgin) og litt kanel på toppen.
- Salat med rikelige proteinkilder (egg, kylling, skinkepålegg, nøtter eller bønner).

Ja det var noe...


Sist redigert av Nooria : 10-10-06 kl 20:00.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:17   #30
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Solveigmor; jeg vil anbefale å slutte med butikkbrød. Bak selv. Jeg har noen oppskrifter liggende på oppskriftsforumet, og ellers er det bare å spørre. De er med 70% grovt, lite hvete og veldig sunne. Fine for hele familien.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:19   #31
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

For øvrig vil jeg anbefale www.lavkarbo.no på det sterkeste. Gjennom inspirasjon, tips og oppbakking derfra gikk jeg ned ca 10 kg før jeg ble gravid (men det er altså en graviditet siden ).

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:23   #32
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Tusen takk for alle tips
Nå skal jeg lese og prøve å finne ut hva som passer meg. Slik jeg ser det nå blir det et sunt kosthold men redusere karbohydrater. Blir nok ikke fullt lavkarbo opplegg men ha fokus på det i tillegg til grovt, grønt og sunt

Skal prøve brød oppskrift fra deg Mim. Baker som regel brød men trenger noe som er litt grovere og noe nytt liksom

Sitter og leser oppskrifter på lavkarbo.no, masse godt da

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:24   #33
LilleVims
Aktiv
 
LilleVims sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 187
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Her var det mye flott å ta med seg videre!

Madam Mim - Jeg er utrolig imponert over alle kunnskapene dine!


Prøver å være flink, men noen ganger faller jeg helt av lasset. Men merket det veldig på kroppen den perioden jeg var flink. Ikke bare med vekten. Men humøret var stabilt, kroppen værket ikke og syklusen kom når den skulle.

Nå har jeg ikke vært flink og alt er bare rot. På tide å ta fatt igjen.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:26   #34
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Solveigmor; jeg vil anbefale å slutte med butikkbrød. Bak selv. Jeg har noen oppskrifter liggende på oppskriftsforumet, og ellers er det bare å spørre. De er med 70% grovt, lite hvete og veldig sunne. Fine for hele familien.

Note to self. Takk!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:27   #35
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.

Prøver å være flink, men noen ganger faller jeg helt av lasset. Men merket det veldig på kroppen den perioden jeg var flink. Ikke bare med vekten. Men humøret var stabilt, kroppen værket ikke og syklusen kom når den skulle.

Nå har jeg ikke vært flink og alt er bare rot. På tide å ta fatt igjen.

Ja det er akkurat dette jeg og merker, nå er alt bare helt pyton.....

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:35   #36
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Du har jo fått masse bra tips her, jeg skal ikke legge til så mye, men jeg kan også bekrefte at det er mulig å gå ned i vekt og bli der. Jeg gikk ned 10 kg på 9 måneder for 6 år siden, og holdt vekten lenge etterpå. Nå har jeg riktignok gått opp 5 av dem igjen fordi jeg ikke skjønte at jeg ikke kunne spise like mye når jeg sluttet å amme . Så det kan det være verdt å være obs på.

Jeg vil også nevne noen kaloribomber som mange ikke tenker på. Vanlig yoghurt er ikke spesielt sunt, selv om man trenger kalsium, og selv om det er bedre med yoghurt enn sjokolade. Kjeks har fascinerende mange kalorier, og man spiser fort hele pakka. Cafe latte inneholder mye H-melk, og blir ikke bedre med et par sukkerbiter oppi.
Jeg er ikke i nærheten av mange andre her hva selvlagd fra bunnen, rene råvarer og mengden grønnsaker angår, men det kan nå gå greit likevel. Det er lurt å prøve å få inn mer fisk i kostholdet, prøv noen nye fiskeoppskrifter. Min gode gamle "to fiberknekkebrød med mye makrell i tomat" hver morgen har vært en slager for meg, sunt fett og ligger godt i magen frem mot lunsj.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:35   #37
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Eg er heilt einig i at dei fleste av oss et for mykje karbohydratar, og då spesielt i form av såkalla høg-glykemiske karbohydratar. Likevel er det viktig å hugse at kroppen treng også dette næringsstoffet, og ein tilnærma karbohydratfri diett kan vere direkte skadeleg for kroppen.

Reint generelt så meiner eg at det viktigaste for å leve sunt, samt gå ned i vekt, er å ete meir grønnsaker, slutte med halvfabrikata (eller i alle fall kutte drastisk ned) og ete grove kornprodukt i staden for halvt-i-hel-behandla loff.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:45   #38
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Her var det mange flotte tips.
Prøver å forandre kostholdet mitt,
med å kutte på karohydratene og spise mer grønsaker og frukt.
Om det blir vellykket gjennstår å se...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:50   #39
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Om eg, heilt hypotetisk, skulle prøvekjørt ei veke; korleis gå fram, kva spise?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Zip: www.lavkarbo.no - verdens beste lavkarboforum, også startet opp og drevet av de som driver dette forumet.

Der får du alt du trenger av inspirasjon, kunnskap, tips osv

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:59   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?

Jeg har.

Jeg gikk ned 10 kg og har holdt vekten nå siden juni.

Jeg har nå et normalt kosthold, men holder meg unna all brus og bruker bare grovt brød. Jeg velger magre påleggsorter og unngår smør på brødet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no