Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mimre 1970-tallet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 21:05   #1
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Mimre 1970-tallet

Jeg tenkte at nå kan vi gamlingene mimre litt fra 1970-tallet

Jeg startet på barneskolen i 1971 så jeg var jo ganske ung da.

Jeg husker "Sailing" med Rod Stewart var veldig populær. De første diskotekene kom da. Bee Gees var populære. "Sami Ædnan" vant norsk Grand Prix. Jeg husker tv- serien om "Ante" som var en samegutt. Barne TV med "Lekestue", Colargol, Lurifaks (tror jeg han het).

Det var krig i Vietnam. Mange ungdommer var politisk interesserte og engasjerte seg på forskjellig vis. Det var populært med visegrupper og gitar...
Musicalen "Hair" var fortsatt noe vi hørte på radioen. Hver lørdag hørte vi på "Barnetimen" på den ene radiokanalen vi hadde. Vi hadde kun NRK på tv. Vi fikk oss etterhvert fargefjernsyn. Det husker jeg godt......

Vi begynte å få plastemballasje og kjøkkenredskaper av plast. Det var et nytt materiale for oss. Moren min begynte å gå på Tupperwaremøte.

Jeg satte fast fingrene mine i mixmasteren Vi drakk kun brus til bursdag, 17. mai og jul.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:41   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Slengbukser og megahøye platåsko var på moten.
Veggene var fylt av stormønstrede tapeter.
Vulkanutbrudd på Vestmannaeyar, nordlyset var rødt og jeg var på leirskole.
Jeg gikk ut av gymnaset og dro på Interrail samme sommer.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:45   #3
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Slengbukser og megahøye platåsko var på moten.
Veggene var fylt av stormønstrede tapeter.
Vulkanutbrudd på Vestmannaeyar, nordlyset var rødt og jeg var på leirskole.
Jeg gikk ut av gymnaset og dro på Interrail samme sommer.

He he..... jeg ventet på deg nå.

Ja, platåskoene husker jeg godt. Jeg vaglet på dem på danseskolen he he....

Faren min jobbet på fargehandel. Vi skulle tapetsere. Han kom med siste nytt på tapetfronten. Brun tapet med svære, digre roser. Det så helt grusomt ut. Faren min var storfornøyd. Farmoren min var lettere sjokka husker jeg..... og sikkert flere med...... Jeg så faktisk et bilde fra den stua for ikke lenge siden. Det var en grusom tapet, men da likte vi den.....grøss...

Jeg husker også langhårete gutter.... Vi hadde skikkelige slengbukser også. Husker den første som kom med smale ben på buksa. Noe såååå grusomt

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:49   #4
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

På 70-tallet var jeg sikkert ikke påtenkt engang. Mine foreldre giftet seg i 1979. Jeg var da en sædcelle i pungen til far, og umoden eggcelle i eggstokken til mor (men hvilken eggstokk, nei det husker jeg ikke).

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:49   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg begynte på skolen i 1975 og husker slengbusker brede som en gardin og platåsko, Abba og masse annet som Jessica har nevnt allerede.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:50   #6
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

På 70-tallet var jeg sikkert ikke påtenkt engang. Mine foreldre giftet seg i 1979. Jeg var da en sædcelle i pungen til far, og umoden eggcelle i eggstokken til mor (men hvilken eggstokk, nei det husker jeg ikke).

He he.......... jypling (ironi)

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:54   #7
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg husker skole på LØRDAG!!!
Riktignok bare da jeg i 1.klasse, men vi gikk på skole på lørdager

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 21:55   #8
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg er født i -75, jeg... Det jeg husker fra sytti-tallet, er slengbukser (sikkert fra bilder), Lech Walesa (da var jeg fire, og har klare minner om kvelder forran TVen med pappa), at Shaen av Iran ble styrtet og Khomeini tok over og så husker jeg The Doors-musikken, for det hørte bror min mye på.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:17   #9
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg begynte i første klasse i 1976. Jeg husker de store, urgamle voksne naboene som gikk til den andre skolen vegg i vegg med sleeeengbukser og afghanerpels - skummelt synes lille meg (som selvsagt gikk alene til skolen fra første dag, over den farlige hovedveien som hverken hadde lysregulering og ihvertfall ikke noe skolepatrulje eller noe sånt!). Disse gamlingene innser jeg idag var gymnasiaster på 16-17 år.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:34   #10
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg husker at mamma sydde slengbukse til meg, av pappas avlagte himmelblå terylenebukse. Som det lydige og veloppdragne barnet jeg var, brukte jeg den også. På grensen til barnemishandling.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:36   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg ble født i 1973 og hadde colargolgardiner frem til 1980.

1978 og 1979 var fine år for meg som var enebarn og med på alle fester og hytteturer. Jeg husker The Doorsmusikk fra baksetet på den oransje mazdaen og at jeg rømte fra barnehagen for å kjøpe Donaldtyggis med ei venninne.

Også bodde vi i tredje etasje i et hus uten bad og med toalett i kjelleren. Når jeg nevner det tror alltid folk at jeg er født i 53 og ikke 73. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:37   #12
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg husker skole på LØRDAG!!!
Riktignok bare da jeg i 1.klasse, men vi gikk på skole på lørdager

Da er du kanskje like GAMMEL som meg

Jeg husker også godt at jeg måtte gå på skolen på lørdager. Det hendte at faren min hadde fri fra jobb på lørdager og da husker jeg godt at jeg syns det var kjedelig å gå på skolen de dagene der.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:38   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg husker at mamma sydde slengbukse til meg, av pappas avlagte himmelblå terylenebukse. Som det lydige og veloppdragne barnet jeg var, brukte jeg den også. På grensen til barnemishandling.

Mine favorittplagg var ei rød terylenbukse som onkel hadde kjøpt i England og en strikke samekjole som mormor hadde laget. Jeg nektet å gå i andre klær i 1979.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:38   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

70-tallet hadde skikkelige slengbukser. Alt som har kommet etterpå har bare vært tant og fjas.
Nå levde ikke jeg så veldig på 70-tallet, men pappa skjønte tydeligvis fort at jeg kom til å elske de buksene, så han hadde spart et par bukser som jeg kunne bruke da jeg tok 70-tallet tilbake på 90-tallet en gang.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:40   #15
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg ble født i 1973 og hadde colargolgardiner frem til 1980.

1978 og 1979 var fine år for meg som var enebarn og med på alle fester og hytteturer. Jeg husker The Doorsmusikk fra baksetet på den oransje mazdaen og at jeg rømte fra barnehagen for å kjøpe Donaldtyggis med ei venninne.

Også bodde vi i tredje etasje i et hus uten bad og med toalett i kjelleren. Når jeg nevner det tror alltid folk at jeg er født i 53 og ikke 73. Fnis.

Ja, tenk at vi satt i baksetet i bilen uten sikkerhetsbelte

Vi til og med lekte i baksetet. I huset vårt var det 8 leiligheter. Det var kun to familier som hadde bil. Vi kjøpte en gammel Volvo PV i 1975. Tenk at bestevenninna mi sa at bilen vår var stygg, og de hadde folkevogn

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:42   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Ja, tenk at vi satt i baksetet i bilen uten sikkerhetsbelte

Vi til og med lekte i baksetet. I huset vårt var det 8 leiligheter. Det var kun to familier som hadde bil. Vi kjøpte en gammel Volvo PV i 1975. Tenk at bestevenninna mi sa at bilen vår var stygg, og de hadde folkevogn

Jerg husker også at jeg la meg på hattehylla. Fnis. Dog fikk jeg sele i bilen rundt ca 1980. Da vi kræsjet i mai 1981 kom den godt med og min lillesøster, ja hun lå i bærebag som sto løs i baksetet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:46   #17
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg er født i 1970

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:51   #18
Zefid
Moden
 
Zefid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 375
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Vibeke Sæter med ; hva kommer nå *vrir om nøkkelen* lekestue....Herlig
Colargol var også en av favorittene, pompel og pilt var skikkelig morsomme og kine i sandkassa var personlig favoritt. Dessuten husker jeg godt Kanutten og Pernille og mister Nelson.

Vi hadde bare nrk, men bestemor og bestefar hadde svensk kanal 1 og der viste de Trazan Apanson og Banarne og fem myror er fler enn fyra elefanter, jeg kjenner kaffelukta fra kjøkkenet når jeg tenker på de tv-seriene

Marius-gensere og slengbukser husker jeg også, når slengbuksene gikk av moten sydde mamma miniskjørt til meg av slengen på buksene sine.

Anita Skorgan var den store sang-heltinnen og Abba selvfølgelig, ingen over , ingen ved siden av

__________________
Zefid
stolt fire-barns mor
Zefid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 22:54   #19
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Vibeke Sæter med ; hva kommer nå *vrir om nøkkelen* lekestue....Herlig
Colargol var også en av favorittene, pompel og pilt var skikkelig morsomme og kine i sandkassa var personlig favoritt. Dessuten husker jeg godt Kanutten og Pernille og mister Nelson.

Vi hadde bare nrk, men bestemor og bestefar hadde svensk kanal 1 og der viste de Trazan Apanson og Banarne og fem myror er fler enn fyra elefanter, jeg kjenner kaffelukta fra kjøkkenet når jeg tenker på de tv-seriene

Marius-gensere og slengbukser husker jeg også, når slengbuksene gikk av moten sydde mamma miniskjørt til meg av slengen på buksene sine.

Anita Skorgan var den store sang-heltinnen og Abba selvfølgelig, ingen over , ingen ved siden av

Pompel og Pilt var IKKE morsomme. De var skumle

Da vi flyttet til Hedmark i 1977 fikk vi svenske kanaler. Helt fantastisk!

Første genser jeg strikket var Mariusgenser. Da var jeg 13-14 år.

Jeg elsket Abba og "Thank you for the music" osv...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 23:00   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg husker en meget politisk korrekt Barne-TV-greie om Susi og alle sansene. Suzi var en tegnet (meget enkelt sådan) dukke. Kan ennå kjenningsmelodien til og med: "Kom og bli med oss i vår lille verden - sammen med Susi og meeeg...."

Og så var det en med en mann med skjegg som lærte oss døvetegn. Alle gikk rundt å sa "En griiiiis!" mens vi sveivet en knyttneve rundt foran nesen for å illudere døve-grise-tryne. Og så var det Rødhette-og-ulven-ballett til slutt hver gang.

Og så tegneseriefiguren Daniel Duppsko da!
"Daniel Duppsko fra Ingenmannsland
Liker å plaske med bena i vann
i vann, parafin -
og en kanne bensin
til skoen blir skinnende blank og fin!"

Men tror kanskje vi snakker tidlig 80-tall altså. Dere får ha meg unnskyldt. *Revet med*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 12-02-07 kl 17:07.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no